• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Výsledky vyhledávání

  1. Drolda

    Možnost rušení příkazů

    Zdravím, měl jsem za to, že byla možnost zrušit vlastní příkaz 3 způsoby: a) z vesnice ze které byl poslán (jediný momentálně funkční) b) v rychlém náhledu z mapy kam příkaz jde (funguje pouze u cizích vesnic b2)) c) přímo ve vesnici, kam příkaz jde Ale teď už mi to nejde, takže buď jsem měl...
  2. Drolda

    Drolda

  3. Drolda

    Drolda

    *Tak po tomhle si s sebou příště vezmu větší svačinu...
  4. Drolda

    Drolda - Halloween

    Ahoj, bohužel jsem si zadání přesně nepřečetl a udělal trochu více "obrázků :D" Doufám ale, že to nebude až takový problém Trošku jsem oprášil své amatérské zkušenosti s MALOVÁNÍM :D Zvětšení: https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1404605_752930894732664_2062250946_o.jpg...
  5. Drolda

    Paladinovo počínání - Drolda

    Paladinovo počínání V parném pátku paladin pálil palbu po politicích. Padaly pantofle a pudřenky s pudrem z pasů pánů politiků. Protože paladin pálil pistolí, pancéřovkou i plamenometem, páni politici potili pot. Půlka politiků pobita - na prach popadala. Počestní pocestní, přidávali se k palbě...
  6. Drolda

    Drolda

    Děkuji Dlouho už při mne stojíš stále. I když já si toho někdy nevážil. V den mého narození a nadále, Oporou jsi mi už navždy byl. Kamkoli a kdykoli jsem šel, Energií jsi mě zdálky zásobil. Když jsem měl rýmu či kašel, Moc jsem si s tebou ulevil. Enormně jsi se musel zapotit : ) Nemám nic než...
  7. Drolda

    Drolda - Děkuji