• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Kavárna - Svět 44

tantalena

Pokročilý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
132
Pokud vím, tak světy a speedy by měly fungovat de facto stejně co do nastavení, až na to, že je rozdíl v tom, kolik a jací lidé mají práva to nastavovat :)
Myslím tím to, že dle mého názoru nastavení dominance na speedu má fungovat úplně stejně jako dominance na světě. A z tohoto pohledu nechápu nějaký "1 den držení dominance" v nastavení nebo co to je... Jako proč - v té dominanci se přesně dá nastavit požadovaná dominance, doba držení, upozornění na dominanci všem hráčům při dosažení určitého procenta (třeba 50 %) a asi ještě něco, no a když se to takhle nastaví, tak to funguje, jak má, tak nevím, proč na světech by to takhle fungovat nemělo. Je samozřejmě možné, že od doby, kdy jsem tyto informace získával, stihlo pomocí nějakých updatů hry povedených jak to s tou novou hlavní stránkou Inno tento systém nastavení dominance znefunkčnit, ale nepředpokládám to.
Co se týče úspěchů, z toho, co se zde píše, to vypadá, že si někdo v Innu chtěl ulehčit práci s naprogramováním, aby to fungovalo, jak má. Je logické, že těžko může být někdo vítězem světa, na kterém ještě nikým nebyla splněna podmínka vítězství :D
K supportu... Jsou věci, které by jeho členové prostě vědět měli, a tato mezi ně zcela jistě patří. Navíc se supporteři mezi sebou mohou radit. Tato neznalost je pouze důkazem všeobecného poklesů vědomostí lidí na DK. Jistě jsou v supportu stále lidé, co neví, jak funguje farm limit, dokonce to možná platí i o lidech ve speed týmu, takže se nelze divit, že někteří lidé nevědí, jak funguje dominance... Různé stránky na Wiki jsem sepsal zřejmě jen proto, aby trhaly internetové rekordy nejnečtenějších stránek všech dob :D Prostě mnoho informací je dostupných mnoha způsoby, akorát ten trend jde jiným směrem a už se nikomu nezdá dobré získávání výhody znalostí a pochopením hry, když může získat větší výhodu tím, že si nakoupí suroviny a zapne skripty a prémiové funkce.
Já sám v supportu byl, pliváno na mě bylo, je a bude, je to u lidí vykonávajících podobné funkce běžná věc. Mám na to ten názor, že když člověk dělá něco správně, byť se myslí spíš "správně, jak on myslí, že je správnost všeobecně vnímána", tak si to vždy obhájí a nemá se čeho bát - zveřejňování ticketů, hádek s hráči, zpochybňování kvality své práce apod., a tedy on sám nemá ani důvod, proč by někoho měl za takovéto chování trestat, když ví, že udělal, co měl, a nic neprovedl. Každý člověk je do určité míry neschopný, neznalý nebo líný, problém ale nastává, když to překročí určitou mez, kterou všichni vnímáme asi jinak, ale po jejím překročení už daná vlastnost nějak výrazně zhoršuje práci supportera tím, že způsobuje jeho chybování nebo nedostatečně odvedenou práci. A když někdo neví, jak funguje dominance, a ani si to nedokáže zjistit, tak asi svou činnost nevykonává dobře :) Dobrovolnost práce supportery šlechtí, ale nelze tím omlouvat nedostatky v jimi vykonané práci.
Dále - supporter má být od toho, aby pochopil, o co hráči jde, a dokázal mu s danou věcí pomoci, pokud je to možné. Není pro něj problém vyžádat si třeba i od hráče nějaké dodatečné vysvětlení apod. Takže nevím, proč by měl někdo být v supportu, aby "pochopil, jak je těžké hráči odpovědět na otázku". Samozřejmě nemá supporter nějak "otročit", chápu, že všechny informace nemusí být dostupné tím stylem, že i když je supporter nezná, během pár minut je najde nebo bude znát někoho, kdo je během chvilky najde, a pak je pochopitelné, že radši řekne, že neví, nebo problém kamarádsky přesune delegováním někomu jinému, než že by trávil hodiny snahou dopátrat se nějaké nedůležité informace. Pochybuji ale, že takové situace nastávají často, a toto určitě nebyl ten případ.
Vzdáleně to může souviset s jiným problémem supporterů, a to je odtržení od reality. Prostě je jasné, že řada z nich DK nehraje nebo třeba jen v malé míře, a i ti, co to hrají ještě celkem dost, jsou poměrně zkušení a mívají v kmeni většinově další zkušené hráče, což logicky moc nepomáhá tomu, když se pak někdo snaží pochopit problémy nováčků nebo jak myslí hráči, a navíc tato izolace ještě způsobuje, že se pak takoví lidé nedozvídají třeba o tom, že má někdo problémy se supportem, protože neexistují hráči, kteří by k nim informace donesli, čímž se dostávám k tomu, že zde morybundem popisované nezažití situace způsobené neochotou supportu během působení v něm asi nebude tím, že by takové situace nenastávaly...
 

DeletedUser34010

Guest
Tak možné to je, já ale myslel nějaké opravdu závažné situace, jako námi prastarými hráči oblíbený příběh někde z s4 nebo s7 nebo kde to čerta bylo, kde jednomu hráči nějaký kamarádíček supporter nahrál do vesnice asi milion jednotek, ten hráč to poslal jako podporu do jiné vesnice a jako naprostý **** si tu původní ves nechal zabrat, takže hráč co tu vesnici přebral viděl že na podpoře z té vesnice bylo milion jednotek. Tomuhle říkám dost závažné pochybení a důvod pro vyhazov z týmu :D Ale jak říkám, tohle jsou dávno zapomenuté časy z dob minulých :)

Nevím zda si mě správně pochopil, já neobhajuji supportera že má právo nevědět, já obhajuji tým jako celek, ale nemůžu soudit konverzaci se supporterem co tu hráč zmiňoval, nečetl jsem ji a nerad soudím něco co neznám z obou stran. Jinak je asi jasné že support tým je od toho aby radil/pomáhal, pokud člen týmu opakovaně neví pomoci asi to není dobré, ale já takovou zkušenost nemám, mě vždy bylo pomoženo i když často mívám dosti hloupé dotazy :)

A mluvím teď jen za sebe, mě baví pomáhat jiným hráčům a je mi fuk že hráč je začátečník, pokud chtějí radu nebo pomoc rád jim ji poskytnu, vždy jsem to tak měl. kdybych se na ně vykašlal je možné že by dk přestali hrát a každý hráč co takto dk opustí je ztracený potenciál, hra už nemá 300k hráčů jako bylo na s1, nemůžeme jimi plýtvat :)

Nejkrásnější bylo když můj kamarád lord infik kdesi na s10 útočil na jiného hráče a ten byl uplně jalový, bránil útočnými jednotkami a útočil obrannými, a infik ho během toho co na něj útočil učil přes zprávy jak se má správně bránit, tomu říkám naprostý vzor jak pomáhat hráčům pochopit hru :) mohl se na něj vykašlat a rozebrat ho, ale on ho alespon něco naučil :D
 
Naposledy upraveno moderátorem:

Biblos

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
1.322
Tantaleno je to jinak prostě, světová dominance byla implementována jako systémový prvek, jakmile vítězný kmen dosáhne potřebnou dominanci - automaticky začne běžet odpočet, hráči obdrží ocenění - psali jsme, že naše podmínky konce světa tam nebyly zahrnuty, ale ani nám nebyla ponechána možnost to "ručně" hlídat jako dříve. Tak si fakt už pro jednou odpusť neustálé výlevy vůči DK týmu. Kydáš tím špínu i na sebe, byl jsi jeho součástí.
 

Woo Woo

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
145
Keltile, v téhle hře se pohybuješ dlouho, proč máš potřebu ze sebe dělat méně chápavého?

Na počátku hry jste dostali tento dopis:

Vítejte ve světě 44!

Přejeme Vám příjemnou zábavu při hře. Podklady pro hru naleznete v nápovědě.

Před zahájením hry Vám doporučujeme seznámit se s pravidly hry. Zabrání se tím případným problémům v budoucnosti.

Tento svět běží rychlostí 1.6, na světě jsou aktivní vlajky i lučištníci. Kostel je na tomto světě neaktivní a maximální počet členů v kmenu je limitován na 50.

Svět bude ukončen, jakmile nejlepší kmen získá 80 % aktivních vesnic a udrží je po dobu 3 měsíců.

Berte na vědomí, že Divoké kmeny jsou zejména o zábavě. Vstupem do kmene získáte spoustu nových přátel a ocitnete se v centru dění válečné politiky. Pro mezisvětovou komunikaci můžete využít také naše herní fórum, kde má každý svět svoji vlastní sekci. Tam naleznete důležité informace ze světového dění, mapy, milníky, stejně jako náborou sekci nadějných kmenů (nejvíce aktivní těsně před spuštěním světa). Fórum je také místo, kde můžete požádat o pomoc a naleznete zde veškeré důležité informace ke hře.

Máte-li jakékoliv otázky, neváhejte nás kontaktovat ticket zprávou na Support (kliknutím na "Support" ve spodní části stránky).

Dobře se bavte, přejeme Vám příjemnou hru a spoustu vyhraných bitev.


Váš Kmenový tým

Vidíš tam tu větu - Svět bude ukončen, jakmile nejlepší kmen získá 80 % aktivních vesnic a udrží je po dobu 3 měsíců.

V Žebříček - Světová dominance pak bylo uvedeno toto:

Světová dominance
Každý svět potřebuje svého vítěze, ale která skupina statečných bojovníků společně vyhraje Svět 44?

Pro úplné vítězství na tomto světě musí mít kmen pod svojí kontrolou 80 % všech hráči vlastněných vesnic. Tato podmínka je známá též jako Dominance.

Aby se zabránilo brzkému a tím pádem i neuspokojivému vítězství, svět musí běžet alespoň 365 dní, aby mohl vedoucí kmen zahájit svoji dominanci.

Jakmile kmen dosáhne svého vítězství, svět bude pokračovat ještě 90 dní.

------------------
Jak je to s koncem světa, je od února 2014 uveřejněno na DK fóru v Základních informacích a oznámeních - kopíruji:


Jak se ukončují světy je od nepaměti na i na Wiki - co je dominance opět kopíruji:


Doufám, že nepopřeš, že veškeré tyto informace jsou pro hráče volně dostupné a že každý, kdo chtěl, měl možnost si ověřit, jak to s tím trváním světa po dobu 90 dní po prvotním dosažení dominance je.

A poznámka na okraj, právě proto, že někteří hráči z Vašeho světa osvědčili, že jsou jim veškeré tyto informace "šumák", máte nyní v dominanci přidánu jednu větu navíc, aby to bylo naprosto všem jasné, jak to s dominancí je. Ale jak praví české přísloví - Kdo chce psa bíti, vždy si hůl najde ...

Nebudu se vrtat v nastálé situaci, jen mě překvapuje, že se zde argumentuje "pravidly", kde má být něco jasně dáno, ale zdaleka to jasné není.

V citaci jsem zvýraznil důležité věty, Biblosi.

První věta říká - Svět bude ukončen, jakmile kmen dosáhne 80% a udrží je 3 měsíce.

Ve druhé větě je řečeno, že úplného vítězství dosáhne kmen tak, že dosáhne 80%.

A v poslední větě je napsáno, že jakmile kmen dosáhne vítězství - svět poběží 90 dnů.

Ať koukám, jak koukám, nevidím tam nic o tom, že musí 90 dní vítězství udržet. Je tedy úplné vítězství synonymem pro vítězství? Nebo prvně dosáhneme úplného vítězství a když "úplné vítězství" udržíme 90 dnů pak nastane vítězství? A pak to poběží zase 90 dnů?

Pokud máme odlišná pravidla, musíte upravit texty i ve hře. Ano, forum je součástí DK a jsou zde uveřejněny některé informace, ale ty přece musí souhlasit s těmi ve hře!
 

Biblos

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
1.322
Vidím, že si letošní velmi horké léto vybírá svou daň. Je 69 % to samé co 80 %? Já bych řekl, že ne. Jestli jste předpokládali, že prostě jeden den dosáhnete 80 %, budete prohlášeni za vítěze a pak klidně můžete spát na vavřínech bez ohledu na to, kolik procent těch 90 dnů budete mít, tak jste se pořádně sekli. Těch 90 dní je tu právě pro to, aby vítězný kmen prokázal, že tu dominanci je schopen udržet, že nešlo o náhodu. A tuto informaci jste dostali ihned při vstupu na svět!
 

tantalena

Pokročilý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
132
Tantaleno je to jinak prostě, světová dominance byla implementována jako systémový prvek, jakmile vítězný kmen dosáhne potřebnou dominanci - automaticky začne běžet odpočet, hráči obdrží ocenění - psali jsme, že naše podmínky konce světa tam nebyly zahrnuty, ale ani nám nebyla ponechána možnost to "ručně" hlídat jako dříve. Tak si fakt už pro jednou odpusť neustálé výlevy vůči DK týmu. Kydáš tím špínu i na sebe, byl jsi jeho součástí.
A jak to teda je? :D
Když se správně nastaví dominance, mělo by to fungovat přibližně takhle:
Je dosaženo určité menší dominance, která je nastavena (např. 50 % aktivních vesnic) -> všem hráčům na světě se automaticky odešle zpráva ve smyslu, že svět je blízko ukončení, jestli to tak s navyšujícím se vedením nejlepšího kmene půjde dál.
Je dosaženo vítězné dominance, která je nastavena (např. 80 % aktivních vesnic) -> začne odpočet dnů do konce světa (tento počet dnů je nastaven - např. 90). Jestli se taky odešle automaticky nějaká zpráva, nevím, možná. Dojde-li k tomu, že v průběhu tohoto time endu klesne dominance pod vítězství zaručující hodnotu (těch 80 %), time end končí a znovu se čeká, dokud nějaký kmen nebude mít 80% dominanci a v tu chvíli se zase spustí 90denní time end.
Po doběhnutí time endu se svět ukončí (aspoň teda když je to speed, jestli svět se pak musí ukončovat i nějak manuálně, nevím).

Takhle to funguje, když se to správně nastaví. Že se to dřív hlídalo ručně, to vím, i když i v tu dobu byla tato funkce dostupná. Ale nechápu, proč když už si někdo uvědomil, že může používat funkci ve hře, by ji teď zase používat přestával a měl to záměrně nastavovat nějak divně a proč zrovna na 1denní time end... To přece nedává smysl.
Vyvstává otázka, jestli hráči úspěch vítězství na světě dostali po dosažení 80 %, nebo až po tom prvním jednodenním time endu. Každopádně, Biblosi, snad chápeš, že je nesmysl, aby hráč byl prohlášen za vítěze světa, který ještě nevyhrál.

Jinak, že jsem byl v DK týmu... tím spíš ho můžu kritizovat, když víc vím, jak funguje :D Nepovažuji toto za kydání špíny na sebe, lidé, co mě znají, tak ví, že mé úmysly byly vždy čisté a byť jsem udělal během své práce jisté chyby pramenící z nedostatku zkušeností, sám jsem je i zde na fóru v některých příspěvcích přiznal a pokoušel jsem se je odčinit a vidět a vnímat objektivně svou práci, abych je vůbec mohl hledat - a myslím, že skutečnost, že můj vyhazov byl speedařskou komunitou vnímán velmi negativně, mluví sama za sebe, jak byla má práce i veřejně vnímána :)
Chci, aby každý člověk byl vnímán jako jednotlivec ... :) Ale obecně je jasné, že já bych neměl být viněn za něco 5 let po mém vyhazovu, a stejně tak nikoho neviním za nic, za co můžu já. Většina lidí toto chápe a nepovažuje mou kritiku současných členů DK týmu jako kritiku sebe sama :)
 
Naposledy upraveno moderátorem:

Biblos

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
1.322
Jo, tak ty se odvoláváš na Tvé pět let staré znalosti týmu, ale současný hodnotíš, jako bys odešel včera. A myslíš si jaký si geroj. Jenže ta vrátka ke spolupráci jsi si zavřel sám, právě tím, že jsi nedokázal přesně dodržovat přísná týmová pravidla. Znalosti Ti nikdo nebere, patříš mezi tu hrstku, co o hře ví snad vše, co se o ní zjistit dá. Ale bohužel i mezi ty, s nimiž se obtížně spolupracuje. Je to škoda.

Dominance je na světě nastavena správně. Problém je v tom, že systém ihned rozdá ocenění (a nepředpokládá, že by šlo ocenění i ztratit) a nezastaví odpočet, když dominance klesne. A nelze to zatím učinit jinak, než že do toho technici "šáhnou". A jak tu bylo napsáno, o tom jednáme s vývojáři hry. Jak bude nějaký výsledek, samozřejmě o tom budeme informovat.
 

DragonLady

Pokročilý uživatel
Správce Wiki
Počet poděkování
308
Keltille, funguje to přesně jak píše Adriana, stačí zůstat přihlášený a budeš přihlášený roky, dokud nezapomeneš heslo, poté co ho zapomeneš, tak se něco stane s přístrojem (murfiho zákony - tak doporučuji uložit heslo i u strejdy gůgla) :D :Jester dobrý smajlík , ani nevím proč jsem ho dřív nepoužívala.
 

DeletedUser33829

Guest
Ani ne týden, teď během týdne jste změnili smajlíky.
Na jednuc stranu dobře, na stranu druhou vám to trvalo 13 měsíců a nejsou tu všechny co byly na starém fóru.
 
Nahoru