• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Přebal na knihu

Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

Kubina

Administrátor
Člen týmu
Administrátor
Počet poděkování
746
Akorát to ISBN trochu nesedí, ale jinak velmi povedené.
 

tantalena

Pokročilý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
132
Když se teď na to dívám, vymyslel jsem, co by ten speed "Měsíc" mohl být :D Start od 26 bodů, málo barbarek (tak 1-2,5 na hráče) rychlost 80, začátečnická ochrana 5 hodin, ratio ochrana 1:5 1 den, délka 28 dní, dvoučlenné kmeny, každý den ve 20:00 2 bodově nejlepší hráči zbarbaří; zvítězí kmen, který má poslední den ve 20:00 nejvíc bodů (po seškrtání prvních dvou hráčů). Asi by to bylo zajímavé a o tom by se opravdu dala napsat kniha, protože strategii na takovou věc se dá těžko vymyslet :D

Ale realisticky... bylo by dobře, aby někdo vymyslel nějaký druh speedu, co by na jedné straně byl opravdu nový druh speedu, tedy by nebyl zařaditelný do těch stávajících, a na druhé straně by byl častěji (třeba každé 2 týdny) nastavitelný, protože by nebyl vyloženě speciální. Problém současnosti (nebo celkově doby, kdy jsem nenavrhoval speedy já) je nekoncepčnost; základ všeho jsou klasické speedy (lvl 0; 1; 3(; 3,5); 4(; 5); Blesh, Bash, CAT; 1-8 hodin délky; minimum kostelů, bez domobrany, většinově bez lučištníků, minimum starých systémů šlechticů = balíčky a konst. ceny, minimum mnohastupňových výzkumů atd.); kdyby dejme tomu 3 týdny byly složené téměř výhradně z toho, je téměř jisté, že by zájem o speed kola stoupl, tím i trénink a nárůst znalostí a postupně by šlo zařazovat víc méně tradičních speedů (vždy však s výraznou převahou těch tradičních). No, proč to sem vůbec píšu... vždyť je to zbytečné :D
Co byla původní myšlenka... že by to chtělo někoho, kdo opravdu vymyslí nějaký "speed Měsíc", který bude nový, nastavitelný, zábavný a hratelný (oproti tomu výplodu výše, co by sežral měsíc času, přeci jen nemáme 2 servery jako .de) a zároveň tím autorem bych konečně taky nebyl já; toho dne se možná svět posune kupředu :)
 

DeletedUser33829

Guest
No prosím, jak to umíš.
Díky, za necelé dvě hodiny ve vlaku, jedna z nejrychlejších cest vlakem.:Yes

Akorát to ISBN trochu nesedí, ale jinak velmi povedené.
Má to 13 čísel a začíná to 978, fiktivní knížka má fiktivní ISBN, nebo se třeba dozvím, že toto ISBN už má nějaká jiná knížka, a tato jej mít proto nemůže. To už je pak prašť jako uhoď. To už je jasné, že buď je to fiktivní číslo, nebo jej má nějaká jiná kniha. Původně jsem si chtěl vymyslet fiktivní řadu čísel, ale to bych se dočetl to samé nebo ještě lépe se tu dočetl, jak jsem do toho schoval skryté tajemství a někdo z DK Týmu to rozluštil, konec konců nejednou se mi už tu stalo, že někdo z DK Týmu ví lépe než já sám, co myslím svým textem či dílem. Tak jako fiktivní knížka má fiktivního autora, přitom nemohu vyloučit, že se tak někdo jmenuje ve skutečnosti a podle mě se tak někdo ve skutečnosti nejspíše i jmenuje, i když pseudonym je někdy i v reálných knížkách, tak jako fiktivní knížka má fiktivní nakladatelství, a to jsem původně chtěl tam napsat ODEON, ale to by mi asi neprošlo. Až dá InnoGames – firma s zhasnutou žárovkou v logu. To už je stará sranda, co kdyby ji měli mít rozsvícenou? Ale ta zhasnutá přeci jenom je lépe vystihuje, to se musí nechat. Takže až dá Innogames autorizaci nějakému hráči napsat knihu o jejich hře, pak to bude teprve zajímavé.
hi.gif

Ale jinak také díky.;)
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru