• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Kavárna - Svět 74

eCko.

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
66
proc si mi zase smazal dotaz???? co jsem tam napsal spatne??
 

wra1th

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
8
Tady nemá smysl už nic řešit klines. Support cenzurou jen potvrdil svojí jednoznačnou nekompetenci a využívají své pozice aby to zamaskovali. Mnoho lidí napsalo rozumné argumenty, support je buď smazal nebo ignoroval.

Biblos ti bude plácat něco o pravidlech která s tímto případem nemají nic společného, nebo vyhrožovat permabanem. Kozmicz bude tvrdit, že 6ti denní ban bez důvodu byl správný postup i když Tyran nic neporušil, což sám Kozmi uznal, ale stejně ti bude cpát nějaká neurčitá pravidla podle kterých má pravdu a může zabanovat kohokoliv jen protože má podezření, které si může prověřovat měsíce během toho co hráč bude mít ban.

Nesnažím se nikoho urazit, jen tak to vidím. Mějte se, snad na tento support už nikde nenarazím.
 

Vukko

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
13

Ulvinde

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
6
To bude tím, že jsme stále nedostali odpověd na naši otázku a neustále Biblos maže příspěvky , které nijak neporušují pravidla ...
 

Despos

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
16
Dobře a když je doložím, tak složíš funkci, protože všichni víme, že si ten ban dal/a ty ?
A já ti dám moje vesky, když doložíš jasný důkaz, že Biblos napsal na účet Komára, něco ohledně banu.

My jsme se to dozvěděli tak, že tyran nereagoval na zprávy, ani je neotvíral. Tím to bylo jasné :)
 

Cato

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
10
Takže teoreticky - pokud hráč ty důkazy dodá a situace se objasní, je chybujícímu hráči vysvětleno v čem pochybil a situace dořešena. Vše se ovšem logicky prodlouží, když si hráč A vyžádá delegaci výš, neboť se ten, komu je záležitost předána, musí znovu se vším od začátku seznámit, aby si udělal vlastní obraz o situaci.
A těch zmíněných 24 hodin opravdu není nic, co by s tím, co tu přetřásáte, souviselo. Je to opravdu jen teoretický příklad reakce majitele účtu. Skutečnost tak idylická není. Mnohdy poškozený hráč ani neodpoví. A jasný důkaz, je opravdu jen jasný důkaz, takže to tu znovu už po několikáté zopakuji pro všechny ty, co tu píší o tom, že se bojí, že až poruší pravidla, že bude support nespravedlivý.
  1. Neporušujte pravidla hry, nebudete potrestáni.
  2. Pokud pravidla porušíte a pravdivě situaci vylíčíte, je šance, že trest bude zmírněn, nebo zrušen v případech lehčího prohřešku proti pravidlům a VOP.
  3. Vložené finanční prostředky do hry, jsou prostředky, kterými jste si hru usnadnili, ale není to koupě beztrestnosti a volná vstupenka k porušování pravidel hry.
  4. Ujednání učiněná mimo hru ústně nebo přes facebook apod. jsou pro nás irelevantní. Proto stále dokola upozorňujeme, aby ujednání ohledně nakládání s účtem byla činěna přímo ve hře.
  5. Kmenová pravidla nejsou nadřazena pravidlům hry a VOP.
  6. Support není 24 h non stop služba, jak si mnozí představujete.

Své vyjádření jsem již napsal. Bohužel pravidla supportu nám zakazují zveřejňovat bližší informace z ticket systému. Tyran od nás získal odpovědi na všechny své otázky a bylo mu odpovídáno k věci a dost jasně.


Je-li blokace delegována hlavnímu administrátorovi, hráč musí počítat s tím, že než se seznámím s podrobnostmi celého případu, prověřím to, tak to zkrátka nějakou dobu trvá. Nehledě na to, že pokud nám hráč napíše, že nechce být odblokován, že s hrou stejně končí, tak přednostně řešíme jiné urgentnější případy.



Pokud ti zástup nezablokuje pohyb s jednotkama, tak s nimi můžeš pohybovat a nemusíš každý útok/podporu mít od hráče schválený. Vždy však musíš jednat v dobrém zájmu k zastupovanému účtu a nemůžeš jednat s cílem účet poškodit či nechat vědomě rozebrat.

To už si vážně děláte legraci?! Z toho co jste tu teď napsali, je mi úplně jasné, že si vy vymýšlíte, jak to s žádostí Tyrana na support bylo.
Skoro celý první den jsem bránil jeho účet a zároveň to s ním nějak řešil. Plus jsem také psal na support.

A vím úplně jistě, že on se s vámi snažil komunikovat jak jen to šlo, ale vy jste nereagovali (teda v tu chvíli konkrétně Biblos). A nebylo to tím, že byste ty tickety nečetli (že byste tu nebyli 24/7) - a jak to vím. Psal jsem vám naschvál celý den, i když jste mi řekli, že mi k Tyranovu případu nemůžete nic říct. A víte proč jsem vám psal - abych věděl - že tam prostě jste a jen Tyranův ticket neřešíte. (konkrétně ticket bez odpovědi více jak 12 hodin - a mezi tím X odpovědí na můj ticket)

Takže celý první den nic - a to se zatím snažil vše řešit normálně.
Pak už Tyranovi bouchly nervy - vůbec se mu nedivím - a tak to začal delegovat výš. Ale to je druhý den - kdy to Biblos mohl vyřešit (jak píše Kozmicz do několika hodin).

A co už vůbec nepochopím - a napsali jste to tu sami - když vám dodal SMS s potvrzením - proč, když jste si nebyli jistí, jste jeho účet prostě nezablokovali s ochranou a dál to neřešili - proč jste ho nechali rozebrat....
 
Nahoru