Takže teoreticky - pokud hráč ty důkazy dodá a situace se objasní, je chybujícímu hráči vysvětleno v čem pochybil a situace dořešena. Vše se ovšem logicky prodlouží, když si hráč A vyžádá delegaci výš, neboť se ten, komu je záležitost předána, musí znovu se vším od začátku seznámit, aby si udělal vlastní obraz o situaci.
A těch zmíněných 24 hodin opravdu není nic, co by s tím, co tu přetřásáte, souviselo. Je to opravdu jen teoretický příklad reakce majitele účtu. Skutečnost tak idylická není. Mnohdy poškozený hráč ani neodpoví. A jasný důkaz, je opravdu jen jasný důkaz, takže to tu znovu už po několikáté zopakuji pro všechny ty, co tu píší o tom, že se bojí, že až poruší pravidla, že bude support nespravedlivý.
- Neporušujte pravidla hry, nebudete potrestáni.
- Pokud pravidla porušíte a pravdivě situaci vylíčíte, je šance, že trest bude zmírněn, nebo zrušen v případech lehčího prohřešku proti pravidlům a VOP.
- Vložené finanční prostředky do hry, jsou prostředky, kterými jste si hru usnadnili, ale není to koupě beztrestnosti a volná vstupenka k porušování pravidel hry.
- Ujednání učiněná mimo hru ústně nebo přes facebook apod. jsou pro nás irelevantní. Proto stále dokola upozorňujeme, aby ujednání ohledně nakládání s účtem byla činěna přímo ve hře.
- Kmenová pravidla nejsou nadřazena pravidlům hry a VOP.
- Support není 24 h non stop služba, jak si mnozí představujete.