• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Jarmark u dubu

DeletedUser16561

Guest
Ahoj Žabiačik :hi,

Síce si prišla na chvíľu, no veľmi nás to teší. Sme radi, že ťa tu vidíme.
Ako sa máš ? Čo nového ?

Pozdravujem Ivana ! :great
 

DeletedUser35385

Guest
Tak a už mám po pohovore. Od februára možno budem mať prácu ako čašník vnovootvorenej café restaurant. Ale celkoví dojem mali dobrý na mňa tak mám dosť veľkú šancu na tú pracu:pardon Jeee a takú peknú, fajnú vedúcu , nejaká 20ka vek, budem mať ak má zoberú:blush
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
Alexi,aby Ti to vyšlo ;),každa praca a hoc ake peniaze v dnešnej ťažkej dobe su fajn.
[SPOIL]Prave študujem živnostensky zakon,akosi som z toho vypadol,tiež laškujem z myšlienkou,otvoriť v dome biliard klub.[/SPOIL]
 

DeletedUser33450

Guest
Ahoj,neradím Ti otvírat doma cokoliv podobného.Až příliš Ti to zasáhne do soukromí,časem se začnete hádat,že si tam stále ,budou ti tam chodit chlapi s chutí se pobavit a ožrat,což se manželce líbit nebude.Bohužel.
-----
V práci holt vydrž,pokud tam máš převážně ženský kolektiv,tak o to to máš horší,nejlepší je smíšený kolektiv,oba tábory se drží před sebou a komunikují.
--
Alexi,první dojem je nejdůležitější,myslím,že by Ti to mohlo vyjít!:)
Ahoj a hezký den i ostatním.:)
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser34342

Guest
Ahoj Žabiačik :hi,

Síce si prišla na chvíľu, no veľmi nás to teší. Sme radi, že ťa tu vidíme.
Ako sa máš ? Čo nového ?

Pozdravujem Ivana ! :great

Ahoj Malkinku :kissing