• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Jarmark u dubu

DeletedUser33829

Guest
Z informačních tabulek o nastaveních světů na hlavní stránce hry to nezjistíš, leda ze stránek konfigurace nebo pak navštívit fóra jazykových verzí, ale to by bylo moc pracné a nevedlo to (asi) k úspěchu, protože tohle asi dopadne jako vlajky nebo knihy paladina, prostě to dají všude.
Ale zjistil jsem, že v Polsku stále běží svět 1, spuštěný 3761 dní, tj. přes 10 let, by mě zajímalo jestli z těch 25 účtů tam je někdo od počátku, to bych nedal hrát deset let vkuse, ale moc aktivně to tam nevypadá.
 

DeletedUser31120

Guest
Divoké kmeny jíž tedy už nehraji a zatím je pustit neplánuji, ale do diskuze se zde zapojovat budu.
A pokud mně někteří hráči budou chtít poznat, tak se srazu zúčastním. Do jihlavy to mám 75 km oproti dalším srazům to je snad nejkratší místo ode mě.
 

luki28n

Častý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
32
Rád bych reagoval na příspěvek Kozmicze na fóru v kavárně s.49 kde se vyjadřuje k Divokým kmenům ohledně těch změn a hlavně strážné věži na kterou jsem slyšel spíše nadávat. A píši to sem, protože chci se chci s vámi podělit o svůj názor a tady si to přečte více lidí, tím pádem víc reakcí a názorů a to mě zajímá.

Žádná hra nebaví věčně a u prohlížečových her to platí dvojnásob. Elvenar je dobrá hra, musím se také přiznat, že z Inno her je to kromě DK hra, která mne nejvíce zaujala a u které jsem také strávil spoustu hodin. Zezačátku je to pohoda, ale časem je potřeba získávat více kultury a rozšiřovat území a bez prémiových kamenů, to jde opravdu pomalu.

Ale držím palce, ať se ti hra líbí. Hra se stále zlepšuje, přibývají různé události a zpestření, tak je velká šance, že snad hra nepřestane rychle bavit.




Jen taková poznámka.. On si někdy někdo stěžoval, že je ta hra (DK) jednotvárná? Já nevím jak vy, ale DK hraji 7 let a nikdy mi nezačala připadat nudná. Sice pořád stejný princip ale pokaždé jiní lidé, jiná situace. Ta nutnost spolupracovat a pracovat na nějakém plánu, který byl nejen každým světem, ale i každým týdnem, jiný. To bylo to co mě vždy přinutilo u té hry strávit nejvíc času a přemýšlet nad ní, i když jsem se věnoval jiné činnosti. Jen ty změny co jsou teď to kazí, nevím jaká poslední změna přinesla něco dobrého. Asi to sdílení příkazů v kmenu mi přijde jako super věc, jinak nevím. Staré hráče to naštve a nové stejně nepřiláká. Když lidi přilákal starý koncept, proč by se měl vytvářet nový a nové funkce? Proč mám pocit, že se zakládají nové světy častěji než dříve. A to i přes úbytek hráčů? Podle mě je to tím, že díky prémiovým funkcím se světy vyvíjí mnohem rychleji a pár měsíců po založení už ti hráči co teprve začínají nemohou dohnat ty další, protože už je ten svět moc.. starý, už jsou území rozdělená.. Pamatuji si, že když jsem začal hrát, začínal zrovna s.15 a o pár měsíc později jsem začal hrát na s.8 který už byl dávno rozjetý.. a i když se má vesnice zrodila téměř na kraji celé té 100 kontinentové mapy na světě asi rok a půl starém, i tak jsem byl schopný se svými slabými herními zkušenostmi trochu vyniknout dostat se do dobrého kmenu a něco i uhrát. Kdybych se tehdy víc snažil a měl víc času, měl jsem šanci se dostat i do kmenu vítězného. To by už teď prostě nešlo. A mě to mrzí a nevím co s tím můžu udělat a popravdě nechápu, proč tak INNO jedná když podle mě největší skupina lidí ze které mají zisky jsou ti hráči co to hrají déle a trochu tu hru umí. A ti by snad měli mít nějaký vliv na to, jak se ta hra vyvíjí. Ať INNO chce nebo ne, my jsme pořád jejich zákazníci a pokud si nás chtějí udržet, budou se muset do určité míry námi řídit.
 

Kozmicz

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2.305
Většina novinek a vylepšení, které do hry přidáváme jsou nápady od hráčů, které prvně vyselektuje hlavní administrátor dané verze a následně prověří vývojářský tým, který rozhodne o jeho následné implementaci. Pokud máš i ty nějaké nápady na vylepšení hry, neváhej se s nimi podělit i s ostatními hráči v příslušné sekci na fóru.
 

DeletedUser33829

Guest
Napsal jsem to tu před časem do kavárny světa 51, leč státní zaměstnankyně to neunesla. Inno prohrálo ten nejdůležitější boj, a to boj o peníze z peněženek hráčů a tento boj prohrává. To je alfa a omega.
Stačí si přečíst jen tu citaci od Kozmicze,Zezačátku je to pohoda, ale časem je potřeba získávat více kultury a rozšiřovat území a bez prémiových kamenů, to jde opravdu pomalu.“ Pořád stejný koncept, který zastaral.
Tomu se říká tržní hospodářství nebo-li kapitalismus bez státních dotací a regulací. Inno čerpá z kapitálu a kontaktů, které si dokázalo v minulosti vybudovat, ale těžce se přizpůsobuje novým podmínkám na trhu.
 

Kozmicz

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2.305
Vzhledem k tomu, jak se firma InnoGames rozšiřuje a zvyšuje svoji působnost na poli onlinových her, je tvé tvrzení založeno na naprosto špatných informacích.
 

DeletedUser33829

Guest
Ano, jako snad vždycky, já nic nevím, jen si myslím, pochopitelně špatně, DK Tým ví všechno, jak to ví, nesděluje a dokazovat nemá potřebu. Takže jen na co si vzpomenu.
Tato hra měla v době vrcholu asi 360 tisíc lidí na české verzi, tantalena tu před lety psal o propadu 92 % (to by platilo za předpokladu, že všichni ti co hrají dnes hráli i tenkrát). Musím říct, že je to velice nádherné číslo! Ty jsi psal, že dnes hraje DK více lidí, než před dvěma lety. Tak se ptám, vrátí se na hlavní stránku údaj kolik hráčů hraje DK? To tu bylo, ale dávno předávno zrušeno (když počet hráčů začal klesat). Také si pamatuji dost laciné podpásovky, kdy Inno započítává mrtvé účty, aby nám mohlo demonstrovat, jak jim roste počet hráčů (viz 10 let německé verze, třešničkou na dortu bylo, že o čtvrt roku později se tomu Indigra při loučení sama vysmála). Při rozšiřování působnosti si člověk vzpomene na lagonii, pak tu byly dvě hry, které Inno ani nespustilo nakonec (Kartuga a ta druhá byla nějak Bountyněco, první měla být o pirátech, druhá nějaká RPG ze sci-fi) a to si ještě světe div se vzpomenu i na tu hru, kde měly být tanky a nějaké moderní válčení, i když s dost dětinskou grafikou, a že to bude spuštěno. Sakra, potom se slehla kompletně země.
Kdysi tu na fóru byla řeč, ovšem že mimo téma DK či Inna, o eSports, to je pro Inno a jejich jakoukoli hru uzavřená oblast.
To si neodpustím znovu napsat, co mi tu bylo smazáno, že konkurenční firma si postavila mrakodrap. Už i Inno má mrakodrap? Jak jsem právě zhlédl na jejich stránkách, tak mají více hráčů, než ta konkurenční firma. Snad nám Inno do toho nepočítá mrtvé účty.:D
Zajímalo by mě a je mi to stejně prd platné, jestli všechny hry, které dnes provozuje Inno, mají aspoň dohromady jejich české verze 360 tisíc aktivních účtů?
Já jsem hrál jenom jednu hru, TW 2, hrál jsem Jollinar duál, je to tam povolené, starali jsme se o to několik dní pořád, pořád se rabovalo, stavělo, rekrutovalo, ale nedávali jsme do toho žádné zlaťáky a i přesto jsme v žebříčku pořád klesali, z druhé místo snad až někde na padesáté, pak jsem jí řekl, že to hrát nebudu, ať si najde někoho jiného na účet. Tyhle možnosti vrážet do toho neomezené částky, což osobně považuji za cheaty, podvádění, byť legální, svědčí o tom, že Inno asi těch hráčů nebude mít mraky a potřebuje peníze.Takové hraní-podvádění mě nebaví, tak jako už hrát hry, které nejsou o schopnostech a dovednostech, když dnes je kvalita onlionvek daleko lepší, když si vezmu, že UI je pořád na tom hůře, jak HI.
Ale jak jsem již několikrát napsal, pokud to některé lidi baví, tak ať to hrají, živí Inno, a to ať si žije a rozšiřuje svoji působnost, já jim nepošlu ani korunu a to co jsem v minulosti jim poslal, tak díky nim jsem získal nazpět i s úroky.:D Takže jsem na Innu také pěkně „zarýžoval“.:cool:
A jestli tu někomu nedá spát, že je mi jedno, jak se Innu daří, tak ještě zdůrazním, že můj infantilní, nepravdivý, nepodložený názor, že Inno má velice vysoký podíl propadajících her, ztrátových investic (většinou placenou nejspíše od hráčů z DK) a tvoří hry přes kopírák, tedy ne hry, ale hru, jen ji oblékne do jiného hávu, výjimku tvoří The West, i když i to je nekonečná hra co jsem slyšel. A vzpomenete si ještě nato, že ani na DK dříve nikdo nevěděl co je potřeba k ukončení? Nebo na povýšenecké odpovědi, že přece každý ví co znamená „nejvíce bodů na konci kola“?:D Tato hra měla dobrou ideu, ale nedokázala ji plně zrealizovat z mnoha důvodů, ale to by bylo na jiné psaní.

Smazat, poklepat se po ramenou, jací jsme kanci, a přepsat historii.:rolleyes:
 

Garrett

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
33
No já si ted na s46 zvykal na vlajky, stejně jako na svět bez luků, který je pro me více vyriabilní. Stejně jako kostely... Je pravda, že člověk, který má hromadu vlajek z jiných světů má výhodu, když já jsem neměl nic, ale ještě to není tak markantní a dá se hrát...
Spíš mi vadí ta přehršel soutěží. Erby, šlechtický veletrh, věž, ... Také mi docela vadí, že za PÚ už se dá udělat snad všechno. Hlavně u stavby budov bych uvítal, kdyby to nebylo. Jen čekám, až za ně půjde přímo zkracovat i rekrut... Příliš moc, pro me, zbytečných bonusů /ne že bych je nepoužíval, když už tam jsou, to používám :)/. A také dost me krká ta možnost vláčku. Dřív se aspon člověk musel snažit s okny prohlížeče, aby to posílal do desetin a dost lidí o tom ani nevědělo... Nevím, princip vydělávání peněz je mi zcela jasný, ale přece jen už pro me ta hra není to, co bývala na mém prvním i druhém světě...
Za me by bylo vylepšení zjednodušit a oddbonusovat. Prémiový účet nebo i správce účtu ještě budiž, ale další věci. Jen je mi jasné, že se to nestane... :D
 

tantalena

Pokročilý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
132
Správce účtu určitě není věc, kterou by se mělo ponechávat... Je to de facto povolený bot na automatické zadávání stavby, rekrutace a ani nevím, čeho všeho ještě.
Pomocník rabování funguje jako farm skript a budiž, pro některé světy by jej možná ponechat šlo.
Co se týče vlajek, v případě odstranění možnosti jejich koupě, nepovažuji je za špatný nápad, byť je pravda, že nováčkům neprospívají a v tomto ohledu by třeba šlo uvažovat o možnosti změny z vazby na herní účet jako celek na vazbu na herní účet na daném světě - což by sice zhoršilo pozici hráčů začínajících na světě pozdě, ale reálně si nemyslím, že se jedná o velký problém, neboť v poslední době myslím nejsou velmi pozdní začátky hráčů tak časté (každou chvíli se spouští nové světy a na starší se už nikdo moc nehrne), stejně odjakživa platí určitá závislost nového hráče na světě na jeho okolí (zda si ho v blízkosti ponechá, nebo ho zničí, dokud může) a naopak problémy větších hráčů se šíleně nízkou morálkou by se tímto aspoň o nepatrná procenta zmenšily.
Přímé zkracování rekrutu... To nepřímé ti připadá málo? Že si někdo koupí vlajky na rekrut, pak třeba ještě nějaký bonus na rekrut z herních událostí, který je zakoupený za něco, co je zakoupené za PB nebo jako bonus k PB, aby se PB líp prodávalo? Pak té vesnici trvale zvýší obyvatele tím samým způsobem. Pak si tam zas dá vlajku na útok, útočný bonus. A najednou má jeho vojsko za 11 dní stavby takovou sílu, jako standardně, bez prémiových a na to různě navázaných funkcí, za 16 dní. Je to málo?

Shedde, ohledně e-sportu: Paradoxně teď něco jako e-sport na DK může reálně vzniknout... To "něco jako" je důležité :D Myslím to v tom smyslu, že hraním DK momentálně je možné vydělat tolik, že to stačí na obživu. Protože když se bude počítat s kurzem 4 PB za 1 Kč prodeje, získáš-li z průměrného světa prodáváním surovin 10.000 PB (2500 Kč), v současnosti se na různých jazykových verzích světů spouští tolik, že to člověka reálně může uživit, a to ani nemusí zakládat multiúčty a předpokládám, že s prodejem PB by také velké problémy nebyly.
 

Garrett

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
33
Správce účtu určitě není věc, kterou by se mělo ponechávat... Je to de facto povolený bot na automatické zadávání stavby, rekrutace a ani nevím, čeho všeho ještě.
Pomocník rabování funguje jako farm skript a budiž, pro některé světy by jej možná ponechat šlo.
...
Přímé zkracování rekrutu... To nepřímé ti připadá málo? Že si někdo koupí vlajky na rekrut, pak třeba ještě nějaký bonus na rekrut z herních událostí, který je zakoupený za něco, co je zakoupené za PB nebo jako bonus k PB, aby se PB líp prodávalo? Pak té vesnici trvale zvýší obyvatele tím samým způsobem. Pak si tam zas dá vlajku na útok, útočný bonus. A najednou má jeho vojsko za 11 dní stavby takovou sílu, jako standardně, bez prémiových a na to různě navázaných funkcí, za 16 dní. Je to málo?
...
No me správce nevadil ani když jsem ho viděl poprvé ke konci s17. Hlavně, že se nezkracovala doba stavby... A pomocníka rabování jsem nikdy nějak zuřivě nepoužíval, což asi vysvětluje, proč na začátku vždycky nějak bodově zaostanu... :D
A samozřejmě, že mi to nepřímé nepřipadá málo. Tu větu jsem napsal v kontextu výčtu toho, co mi skrz používání PB vadí, jako takovou ironii, pokud se to tím slovem dá nazvat... :)
 
Nahoru