• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Malé, ale důležité návrhy

  • Zakladatel vlákna Deleted User - 3997566
  • Vytvořeno

Deleted User - 3997566

Guest
Ahoj,

Za prvé, gratuluji, váš server rychlosti je pravděpodobně nejaktivnější na celém světě - máte noční kola, která umožňují zábavu lidem, kteří pracují ve dne a spí například ve dne, a také máte velmi dobrý hack detektor, protože lidé, kteří používají více účtů nebo neautorizované skripty, jsou většinou zakázáni.
Jak však obvykle říkám, vždy existuje prostor pro zlepšení.
Chtěl bych navrhnout některé změny, o kterých si myslím, že by to mělo dobrý dopad, aby byli všichni aktivnější a nadšeni hraním rychlostních kol.
Ve skutečnosti ne, že mnoho lidí už hraje rychlost. Z tohoto důvodu bych navrhl odstranit kolo Vítr. Proč je to tak, můžete se zeptat? Poslední kolo Vítr trvalo 5 dní. Nikdo kromě toho, který byl pravděpodobně vyhrán za 12 hodin, možná jednoho dne, nemohl hrát další rychlostní kolo.
Takže, pokud jste chtěli udržet kolo jako Vítr naživu, pak možná jako speciální víkendové kolo někdy, nebo jako 24 hodinové kolo, ale myslím, že 5 dní je příliš mnoho.
Druhý den jsem viděl něco divného. Cenové kolo od 3:40 do 9:40. Pokud bylo toto kolo oceněno, pak si myslím, že by měla být oceněna všechna noční kola (jako každé 30-50pp, v závislosti na délce kola).
Kromě toho by všechna malá kola MiniBlesk měla rozdávat cenu, protože mnohokrát, když někoho pozvám, aby zahráli kolo, prostě řeknou „ne, nehraju kolo, které není ceněné“, a většina z těchto kol jsou ve skutečnosti zábavné.
Kola pro kočky by měla mít také 50pp cenu, protože nakonec zvládnou hodně dovedností pro správu vesnice z hlediska armády a zároveň vylepšují vesnici - a tato kola by měla skončit v době, kdy první místo maximalizuje jeho vesnice.
Tyto malé změny by mohly skutečně povzbudit lidi, aby začali hrát více rychlostí, a já věřím, že by to byla malá, ale důležitá změna.
Další změna, která by poskytla novějším hráčům více příležitostí, přidává multiplikátor zdrojů k některým rychlostem. Stejně jako x2 nebo x3krát by produkční kola byla zábavná a dobrá představit novým hráčům rychlost, protože nejsou zvyklí na zemědělství.
Také bych omezil většinu kol na délku 3 až 4 hodiny, protože stejně jako jsem řekl o kole Vitr, ne že mnoho lidí už hraje, takže většina z kol se vyhraje za 3 až 4 hodiny, a to pouze lidé musí hrát více času.
Díky kratším a více kolům by lidé měli více šancí denně znovu soutěžit a vyhrát rychlost.
Pokud jde o změny, to je ono, to jsou moje návrhy. Navrhoval bych vložit několik různých modelů rychlosti, ale já o tom přemýšlím později.

Pochybuji, že jsem měl nějakou dobu - proč vám český server nedovoluje používat správce účtu? Mám pocit, že by to byla dobrá výhoda, díky níž lidé utratí nějaké prémiové body a hodně pomohou s organizací ...

Děkuji za pozornost
Mr. President aka B8ff


English verze - ten druhý byl přeložen
Hello,

First of all, congratulations, your speed server is probably the most active one around all the world - you have night rounds that make entertainment possible to people who work at night and sleep on the daytime, for example, and you also have a very good hack detector, as most of the times people who use multi accounts or unauthorised scripts get banned.
However, as I usually say, there's always room for improvement.
I would like to suggest some changes that I think would have a good impact, making everyone more active and excited to play speed rounds.
For a fact, not that many people are playing speeds anymore. Because of that, I would suggest removing the round Vítr. Why's this, you might ask? The last Vítr round was 5 days long. No one was able to play another speed round besides that one, that was probably won in like 12 hours, maybe one day.
So, if you wanted to keep a round like Vítr alive, then maybe as a special weekend round sometimes, or as a 24 hours round, but i think 5 days is way too much.
The other day, I saw something weird. A prized round from 3:40 am to 9:40 am. If that round was prized, then I think all the night rounds should be prized (like 30-50pp each, deppending on the round duration).
Adding to that, all the small rounds MiniBlesk should give out a prize, as a lot of the times when i invite someone to play a round they just say "no, im not playing a round that isnt prized", and most of those rounds are actually fun.
The Cat rounds should have like a 50pp prize as well, since they end up taking a lot of skill to manage a village in terms of army while upgrading the village as well - and those rounds should end at the time the first place maxes out his village.
These small changes could really encourage people to start playing more speeds, and I believe it would be a small but important change.
Another change which would give more opportunities to newer players, add a resource multiplier to some speeds. Like x2 or x3 times pit production rounds would be fun and good to introduce new players to speeds, since they aren't that used to farming.
I would also reduce most of the rounds to a lenght of 3-4 hours, because just like I said regarding the round Vitr, not that many people play anymore, so most of the rounds are won in 3-4 hours, and only make people have to play more time.
By having shorter and more rounds, people would have multiple chances a day to compete again and win a speed.
For changes, that's it, those are my suggestions. I would suggest inserting some different speed models, but I'll think about that later.

Now, a doubt that I've had for quite some time - why doesn't the czech server let you use account manager? I feel like having that would be a good advantage, making people spend some premium points on it and helping a lot with organization...

Thank you for your attention
Mr. President aka B8ff
 

tantalena

Pokročilý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
132
Currently I'm a player only so I can't change what speed rounds are or are not planned. Though I was making plans for Czech (not only) speed server so I know something about things you suggest.

1) Premium points reward is fixed, amounts given by Inno games (0pp for <6h rounds, 100pp for 6-36h rounds, 200pp for 48-96h rounds etc.). Czech speed team or CM can make pp reward lower but not higher. Excluding some extraordinary situations (tournaments, anniversary rounds etc.). High amount of 6h speed rounds is connected with this; many good players ignore speed rounds without reward.

2) Long speed rounds (Vítr, Země, Slunce) are a permanent problem on Czech speed server. Amount of players attending these - and not only these - speed rounds is too low, that's why some players can basically win it in first 20 % of its length.

3) Resource multiplicator is a bad idea imo. I don't say "never" but in 95 % of speed rounds it could just destroy the game. As something rare, for example in "UltraBlesk" - my invention (.deW4config, 150+% production, lvl4+ start, 4+ abandoned villages per player) - basically fake USDS - it can work. But random use of resource multiplicator will make games chaotic, will give more power to players with scripts and bots (usually) and will unbalance classic system with some power (/"real values") of off, deff, farming, conquering etc. Idk whether these things I say are understandable.

4) Account manager is a bad idea imo too. This game is so ruined because of premium functions even more than because of scripts. Account manager is basically a legal buildbot. Extremely unfair thing. Is not power of Premium Account enough? Try to play longer points-ranked speed rounds (Blesks) without Premium Account and with it. And you suggest another help for players with full wallets. Where does this insanity stop? Nowhere. I remember myself playing Brasilian 2h CAT round. Attacking players disabled. Building finish for 10pp (or different price idk) available. I was 7000pts when all where 5500pts and less. I still didn't win because I didn't use this function (I used nothing), others did massively. Is this what you want? Purely unfair, unfun speed rounds?

*) What is not mentioned but is important: You say that a state of Czech speed server is pretty good. Compared to other speed servers - closed or in crisis - maybe. But current speed round plans are created by pseudorecycling plans created by me in 2012-2017 and Lamač in 2014-2015. Settings of speed rounds include insanely big amount of mistakes in settings, nonsenses in planned settings (2824pts village start 400pts barbgrowth, pseudo "Speed League" with weird starting villages etc.). Yes, it could be much worse, but it could be much better imo but for example if you look at my suggestions here (https://forum.divokekmeny.cz/index.php?forums/speed-návrhy.167/) - from 5 week 2019 May plan, only some single speed rounds and after some changes were used- you should see some quality difference - but I don't wanna force you into studying some plans that were not used in language you don't understand. But I wanna say that for example now, I'm ill, I could play some speed rounds. But then I see "Bash no noble turning into Bash with nobling", I see "0.25 barbs per player turning into 7 barbs per player" etc. etc. and I don't know whether after my logging in "2138pts start CAT" I won't end up in "653 start with nobling" etc. So I better don't play anything.


Google Translate do češtiny:
V současné době jsem pouze hráčem, takže nemůžu změnit, jaké rychlostní kola jsou nebo nejsou plánována. Přestože jsem plánoval český (nejen) rychlostní server, tak vím něco o věcech, které navrhujete.



1) Odměna prémiových bodů je pevně stanovena, částky jsou dány hrami Inno (0 bodů za <6 hodin, 100 bodů za 6-36 hodin, 200 bodů za 48 až 96 hodin atd.). Český tým pro rychlost nebo CM může snížit odměnu PP, ale ne vyšší. S výjimkou některých mimořádných situací (turnaje, výroční kola atd.). S tím je spojena vysoká rychlost 6 hodin; Mnoho dobrých hráčů ignoruje rychlostní kola bez odměny.



2) Dlouhá rychlostní kola (Vítr, Země, Slunce) jsou na českém rychlostním serveru trvalým problémem. Počet hráčů, kteří se jich účastní - a nejen tato - rychlostní kola, je příliš nízká, proto ji někteří hráči v podstatě mohou vyhrát v prvních 20% své délky.



3) multiplikátor zdrojů je špatný nápad IMO. Neříkám „nikdy“, ale v 95% rychlostních kol by mohla hru jen zničit. Jako něco vzácného, například v "UltraBlesku" - můj vynález (.de4Wfcon, 150 +% produkce, lvl4 + start, 4+ opuštěných vesnic na hráče) - v podstatě falešné USDS - to může fungovat. Náhodné použití multiplikátoru zdrojů však učiní hry chaotickými, dá hráčům větší sílu se skripty a roboty (obvykle) a vyváží klasický systém s určitou silou (/ „skutečné hodnoty“) z off, deff, farmářství, dobývání atd. Idk co tyto věci říkám, jsou pochopitelné.



4) Správce účtu je špatný nápad. Tato hra je tak zničená kvůli prémiovým funkcím ještě více než kvůli skriptům. Account manager je v podstatě legální buildbot. Mimořádně nespravedlivá věc. Nestačí síla Premium účtu? Zkuste hrát delší rychlostní kola s hodnocením bodů (Blesks) bez prémiového účtu as tím. A navrhujete další pomoc hráčům s plnými peněženkami. Kde se toto šílenství zastaví? Nikde. Pamatuji si, jak hraji brazilské 2h kolo. Útok na hráče je zakázán. K dispozici je dokončovací budova za 10pp (nebo jiné IDK). Byl jsem 7000 bodů, když všechno, kde 5500 bodů a méně. Stále jsem nevyhrál, protože jsem tuto funkci nepoužil (nic jsem nepoužil), jiní to udělali masivně. To je to, co chcete? Čistě nespravedlivá, nespravedlivá rychlostní kola?



*) Co není uvedeno, ale důležité: Říkáte, že stav českého rychlostního serveru je docela dobrý. Ve srovnání s jinými rychlostními servery - uzavřené nebo v krizi - možná. Současné plány rychlosti jsou však vytvářeny pseudorecyclingovými plány, které jsem vytvořil v letech 2012-2017 a Lamač v letech 2014-2015. Nastavení rychlostních kol zahrnuje šíleně velké množství chyb v nastavení, nesmysly a plánované nastavení (2824pts vesnice začíná 400bts barbgrowth, pseudo "Speed League" s podivnými začínajícími vesnicemi atd.). Ano, mohlo by to být mnohem horší, ale mohlo by to být mnohem lepší, ale například pokud se podíváte na mé návrhy zde (https://forum.divokekmeny.cz/index.php?forums/speed-návrhy. 167 /) - od 5. týdne roku 2019 může být plánováno pouze několik rychlých kol a po několika změnách - měli byste vidět nějaké rozdíly v kvalitě - ale nechci vás nutit, abyste studovali nějaké plány, které nebyly použity v jazyce, který nezasloužíte nerozumím. Ale chci říci, že například teď, když jsem nemocný, mohl bych si zahrát rychlostní kola. Ale pak vidím "Bash no noble se mění na Bash with Nobling", vidím "0,25 barbů na hráče, které se mění na 7 barbů na hráče" atd. Atd. A já nevím po přihlášení po "2138pts CAT" jsem vyhrál Neskončím v "653 start u šlechtice" atd. Takže raději nehraji nic.
 

sakaal

Support Officer
Člen týmu
Support Officer
Speed Administrátor
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
260
Ahoj, Mr. President


dĺžky kôl, odmeňovanie kôl sú presne dané majiteľom hry Inno a nie je možné ich porušovať. Kolá do 5 hodín sú bez odmeny a nevidím dôvod,
prečo by sa nemali nastavovať. Posledné kolo Vítr bolo dlhé 4 dni (nie 5 dni). Čo naozaj nie je nič výnimočné. Vítr sa nastavuje v dĺžke trvania 2-4 dni.
Správca účtu sa momentálne nebude na rýchlych kolách nastavovať. Nočné výherné kolá sa nastavujú v týždni zhruba od stredy,
štvrtku smerom k víkendu. Každý hráč sa môže rozhodnúť kedy a v akom svojom voľnom čase sa bude venovať hre.
Ďakujeme za Tvoje postrehy a návrhy.
 

Deleted User - 3997566

Guest
Currently I'm a player only so I can't change what speed rounds are or are not planned. Though I was making plans for Czech (not only) speed server so I know something about things you suggest.

1) Premium points reward is fixed, amounts given by Inno games (0pp for <6h rounds, 100pp for 6-36h rounds, 200pp for 48-96h rounds etc.). Czech speed team or CM can make pp reward lower but not higher. Excluding some extraordinary situations (tournaments, anniversary rounds etc.). High amount of 6h speed rounds is connected with this; many good players ignore speed rounds without reward.

Ne, to určitě ne. Máte servery, které hostují rychlosti (například francouzský, španělský nebo brazilský) a odměňují prémiové body za výhru při nižších rychlostech, někdy dokonce dostanete 80pp za vítězství v španělském serveru a to není ani to, co jsem navrhl, i řekl jako 30 pps. Pokud je to něco blokováno na serveru .cz, pak to nevím

Nope, they for sure aren't. You have servers that host speeds (for example, the french, spanish or brasilian) and they reward premium points per win in smaller speeds, sometimes you even get 80pp for a won round in spanish server, and thats not even what i suggested, i said like 30 pps. If it's something blocked to the .cz server, then I dont know

2) Long speed rounds (Vítr, Země, Slunce) are a permanent problem on Czech speed server. Amount of players attending these - and not only these - speed rounds is too low, that's why some players can basically win it in first 20 % of its length.
[QUOTE = "sakaal, postagem: 446411, membro: 55"]
Posledné kolo Vítr bolo dlhé 4 dni (nie 5 dni). Čo naozaj nie je nič výnimočné. Vítr sa nastavuje v dĺžke trvania 2-4 dni.[/QUOTE]

Sloučíte tyto dva příspěvky a snadno uvidíte, že je třeba něco udělat. Jak jsem řekl, v těchto kolech není dost hráčů a protože tato kola jsou dlouhá, do hry se nepřipojí další lidé, pokud se připojí o 2 hodiny později / nebudou mít tak dobrou šanci jako lidé, kteří začínají včas . Podle mého názoru by tato kola měla mít maximálně 24 hodin - od 12 do 24, a myslím, že je to stále příliš mnoho ... Kolo by bylo vyhráno za 6 hodin a kde je zábavné dobýt a vylepšit barbaře ...

You merge these two posts and easily see that something needs to be done. As I said, there are not enough players in these rounds, and since these rounds are long, no more people will join the game if they joined as 2 hours later/not going to have as good as a chance as people who start in time. In my opinion, these rounds should have a maximum of 24 hours - from 12 to 24, and I think it's still too much... The round would be won in 6 hours and where it's fun to conquer and upgrade barbarians ...

3) Resource multiplicator is a bad idea imo. I don't say "never" but in 95 % of speed rounds it could just destroy the game. As something rare, for example in "UltraBlesk" - my invention (.deW4config, 150+% production, lvl4+ start, 4+ abandoned villages per player) - basically fake USDS - it can work. But random use of resource multiplicator will make games chaotic, will give more power to players with scripts and bots (usually) and will unbalance classic system with some power (/"real values") of off, deff, farming, conquering etc. Idk whether these things I say are understandable.

Opravdu jsem tomu nerozuměl. Jak jste řekl, hra by byla více chaotická.
Není to celý bod rychlosti? Pokud se vám nelíbí, navrhl bych hrát světy, protože v rychlosti musíte být rychlí.
A podívejte se - nenavrhuji velké změny, pouze vysoké rychlosti, které povzbuzují nové a mladší hráče, kteří, jak jsem viděl, raději hrají tříhodinovou rychlost a pak musí kontrolovat 3 / vícekrát denně na světě, zda velké časové období - a tady přichází multiplikátor zdrojů. Přidáním multiplikátoru zdrojů do některých konkrétních kol (většinou od n1 do n3) by lidé, kteří nejsou nejlepší v zemědělství, měli lepší šance proti lidem, kteří mají ve hře zkušenosti, protože v těchto kolech obvykle vidíte 1- 2 lidé skutečně hospodaří a zbytek jen vylepšuje zdroje, což není tak konkurenceschopné. Také by to povzbudilo nové hráče, aby se restartovali, protože by rostlo rychleji, a tak by existovalo více bojů, což by celkově zpříjemnilo kola.
Opravdu si nemyslím, že tohle skripty na podporu rozšíření jsou většinou používány k útoku nebo farmě, a nic se nemusí týkat zdrojů dolů ... A i když to lidi nutí k používání skriptů, nemůžete prostě zakázat jim?

I really didn't understand this point. As you said, the game would be more chaotic.
Isn't that the whole point of speed rounds? If you don't like it, I would suggest playing worlds, because in speeds you need to be fast.
And look - I'm not suggesting big changes, only fast speeds that encourage new and younger players who, as I've been seeing, would rather playing a 3 hour speed then having to check 3/more times a day on a world for a big period of time - and this is where the resource multiplier comes. By adding the resource multiplier to some specific rounds (from n1 to n3 mostly), people who aren't the best at farming would have better chances against people who are experienced in the game, because in these kinds of rounds you normally see 1-2 people actually farming and the rest just upgrading resources, which isn't that competitive. It would also encourage new players to even restart, as growing would be faster, and like that, more fights would exist, making the rounds overall more entertaining.
I don't really think this woud boost scripts, most of these are used to attack or to farm, and nothing has to do really with the resource mines... And even if it makes people use scripts, can't you just ban them?

4) Account manager is a bad idea imo too. This game is so ruined because of premium functions even more than because of scripts. Account manager is basically a legal buildbot. Extremely unfair thing. Is not power of Premium Account enough? Try to play longer points-ranked speed rounds (Blesks) without Premium Account and with it. And you suggest another help for players with full wallets. Where does this insanity stop? Nowhere. I remember myself playing Brasilian 2h CAT round. Attacking players disabled. Building finish for 10pp (or different price idk) available. I was 7000pts when all where 5500pts and less. I still didn't win because I didn't use this function (I used nothing), others did massively. Is this what you want? Purely unfair, unfun speed rounds?

Správca účtu sa momentálne nebude na rýchlych kolách nastavovať.

Budu s tebou souhlasit, když řekneš, že tato hra byla zničena prémiovými funkcemi, zejména v běžných světech.
Manažer účtu však nemá nic společného s okamžitým uzavíráním budovy.
Navrhuji správce účtu a podporuji jeho existenci a chci vysvětlení, proč není aktivní.
Podle mého názoru je to deffinitly povzbuzení, ale když uvedete příklad dlouhých kol, zjistíte, že ztrácíte spoustu času na modernizaci barbarských vesnic a to není vůbec zábavné.
mimochodem, nemusíte mít velkou peněženku na prémiové body. stačí prodat zdroje na nových světech nebo vyhrát rychlostní kola, někdy u dokonce můžete dosáhnout až tisíc pp v novém světě.
Správce účtů by se v těchto situacích hodil, a pokud by to nebylo povoleno, na serveru se bude spouštět spousta „upgradujících vesnických skriptů“, protože jsou užitečné, protože správce účtu opravdu nemůžete použít, a Nemyslím si, že tyto skripty jsou detekovatelné.

I'll have to agree with you when you say this game has been ruined by premium functions, especially in regular worlds.
Account manager, however, has nothing to do with instant building conclusion.
I suggest account manager, and I support it existing, and I want an explanation on why it isn't active.
In my opinion, it is deffinitly a boost, but giving the example of the long rounds, you'll find yourself loosing a lot of time to upgrade barbarian villages and that's not fun at all.
by the way, you don't need to have a big wallet for premium points. just have to sell resources on new worlds or win speed rounds, sometimes u can even make up to a thousand pp in a new world.
Account manager would come in handy in those situations, and by not having it enabled, there are a lot of "upgrade village scripts" going around on the server, since they're helpful because you can't really use the account manager, and I dont think these scripts are detectable.


*) What is not mentioned but is important: You say that a state of Czech speed server is pretty good. Compared to other speed servers - closed or in crisis - maybe. But current speed round plans are created by pseudorecycling plans created by me in 2012-2017 and Lamač in 2014-2015. Settings of speed rounds include insanely big amount of mistakes in settings, nonsenses in planned settings (2824pts village start 400pts barbgrowth, pseudo "Speed League" with weird starting villages etc.). Yes, it could be much worse, but it could be much better imo but for example if you look at my suggestions here (https://forum.divokekmeny.cz/index.php?forums/speed-návrhy.167/) - from 5 week 2019 May plan, only some single speed rounds and after some changes were used- you should see some quality difference - but I don't wanna force you into studying some plans that were not used in language you don't understand. But I wanna say that for example now, I'm ill, I could play some speed rounds. But then I see "Bash no noble turning into Bash with nobling", I see "0.25 barbs per player turning into 7 barbs per player" etc. etc. and I don't know whether after my logging in "2138pts start CAT" I won't end up in "653 start with nobling" etc. So I better don't play anything.

Nemyslím si, že jsi to mohl říct lépe. Ale myslím si, že každý občas dělá chyby - zjistil jsem několik bashových kol, ve kterých byste mohli dobýt .. Myslel jsem, že konfigurace byly náhodně přemýšleny adminem a vytvořeny v té chvíli, a ve skutečnosti nebyly předem vytvořené, což mě rozčaruje , protože na konci máme spoustu opakovaných kol a myslel jsem si, že tento systém je nejčerstvější možný.
Nemyslím si, že jsi to mohl říct lépe. Ale myslím si, že každý občas dělá chyby - zjistil jsem několik bashových kol, ve kterých byste mohli dobýt .. Myslel jsem, že konfigurace byly náhodně přemýšleny adminem a vytvořeny v té chvíli, a ve skutečnosti nebyly předem vytvořené, což mě rozčaruje , protože na konci máme spoustu opakovaných kol a myslel jsem si, že tento systém je nejčerstvější možný.

Nočné výherné kolá sa nastavujú v týždni zhruba od stredy,
štvrtku smerom k víkendu. Každý hráč sa môže rozhodnúť kedy a v akom svojom voľnom čase sa bude venovať hre.

To je fér, ale neměli byste si opravdu vytvořit rozvrh cenných nočních kol, protože ne každý může hrát v těchto dnech a může hrát například v úterý. Proto si myslím, že MiniBlesks a rychlosti, jako jsou ty, by také měly mít cenu, také povzbuzovat více lidí, aby si s nimi zahráli.
That's fair, but you shouldn't really create a schedule on prized night rounds, because not everyone can play at those days and can maybe play at tuesdays for example.. Thats why i think MiniBlesks and speeds like those should also have a prizing, also encouraging more people to play them.

Celkově by podle mého názoru měl největší dopad snížení celkové délky v kolech na 3 hodiny namísto 6 a přidání ceny všem malým kolům, i když je to menší cena (30, 50 pp)
Overall, what I think would have the biggest impact would be the reduction of the overall length on the rounds to 3 hours instead of 6, and adding a prize to all those small rounds, even if it is a smaller prize(30, 50pp)

A děkuji, tantalena, vidím, že kvůli tobě existuje mnoho dobrých kol. Stále bojujeme o ty dobré
And thank you, tantalena, I see it was because of you a lot of the good rounds exist. We keep fighting for the good ones xd

Mr. President aka B8ff
[/spoiler]
 
Nahoru