Deleted User - 3997566
Guest
Ahoj,
Za prvé, gratuluji, váš server rychlosti je pravděpodobně nejaktivnější na celém světě - máte noční kola, která umožňují zábavu lidem, kteří pracují ve dne a spí například ve dne, a také máte velmi dobrý hack detektor, protože lidé, kteří používají více účtů nebo neautorizované skripty, jsou většinou zakázáni.
Jak však obvykle říkám, vždy existuje prostor pro zlepšení.
Chtěl bych navrhnout některé změny, o kterých si myslím, že by to mělo dobrý dopad, aby byli všichni aktivnější a nadšeni hraním rychlostních kol.
Ve skutečnosti ne, že mnoho lidí už hraje rychlost. Z tohoto důvodu bych navrhl odstranit kolo Vítr. Proč je to tak, můžete se zeptat? Poslední kolo Vítr trvalo 5 dní. Nikdo kromě toho, který byl pravděpodobně vyhrán za 12 hodin, možná jednoho dne, nemohl hrát další rychlostní kolo.
Takže, pokud jste chtěli udržet kolo jako Vítr naživu, pak možná jako speciální víkendové kolo někdy, nebo jako 24 hodinové kolo, ale myslím, že 5 dní je příliš mnoho.
Druhý den jsem viděl něco divného. Cenové kolo od 3:40 do 9:40. Pokud bylo toto kolo oceněno, pak si myslím, že by měla být oceněna všechna noční kola (jako každé 30-50pp, v závislosti na délce kola).
Kromě toho by všechna malá kola MiniBlesk měla rozdávat cenu, protože mnohokrát, když někoho pozvám, aby zahráli kolo, prostě řeknou „ne, nehraju kolo, které není ceněné“, a většina z těchto kol jsou ve skutečnosti zábavné.
Kola pro kočky by měla mít také 50pp cenu, protože nakonec zvládnou hodně dovedností pro správu vesnice z hlediska armády a zároveň vylepšují vesnici - a tato kola by měla skončit v době, kdy první místo maximalizuje jeho vesnice.
Tyto malé změny by mohly skutečně povzbudit lidi, aby začali hrát více rychlostí, a já věřím, že by to byla malá, ale důležitá změna.
Další změna, která by poskytla novějším hráčům více příležitostí, přidává multiplikátor zdrojů k některým rychlostem. Stejně jako x2 nebo x3krát by produkční kola byla zábavná a dobrá představit novým hráčům rychlost, protože nejsou zvyklí na zemědělství.
Také bych omezil většinu kol na délku 3 až 4 hodiny, protože stejně jako jsem řekl o kole Vitr, ne že mnoho lidí už hraje, takže většina z kol se vyhraje za 3 až 4 hodiny, a to pouze lidé musí hrát více času.
Díky kratším a více kolům by lidé měli více šancí denně znovu soutěžit a vyhrát rychlost.
Pokud jde o změny, to je ono, to jsou moje návrhy. Navrhoval bych vložit několik různých modelů rychlosti, ale já o tom přemýšlím později.
Pochybuji, že jsem měl nějakou dobu - proč vám český server nedovoluje používat správce účtu? Mám pocit, že by to byla dobrá výhoda, díky níž lidé utratí nějaké prémiové body a hodně pomohou s organizací ...
Děkuji za pozornost
Mr. President aka B8ff
English verze - ten druhý byl přeložen
Za prvé, gratuluji, váš server rychlosti je pravděpodobně nejaktivnější na celém světě - máte noční kola, která umožňují zábavu lidem, kteří pracují ve dne a spí například ve dne, a také máte velmi dobrý hack detektor, protože lidé, kteří používají více účtů nebo neautorizované skripty, jsou většinou zakázáni.
Jak však obvykle říkám, vždy existuje prostor pro zlepšení.
Chtěl bych navrhnout některé změny, o kterých si myslím, že by to mělo dobrý dopad, aby byli všichni aktivnější a nadšeni hraním rychlostních kol.
Ve skutečnosti ne, že mnoho lidí už hraje rychlost. Z tohoto důvodu bych navrhl odstranit kolo Vítr. Proč je to tak, můžete se zeptat? Poslední kolo Vítr trvalo 5 dní. Nikdo kromě toho, který byl pravděpodobně vyhrán za 12 hodin, možná jednoho dne, nemohl hrát další rychlostní kolo.
Takže, pokud jste chtěli udržet kolo jako Vítr naživu, pak možná jako speciální víkendové kolo někdy, nebo jako 24 hodinové kolo, ale myslím, že 5 dní je příliš mnoho.
Druhý den jsem viděl něco divného. Cenové kolo od 3:40 do 9:40. Pokud bylo toto kolo oceněno, pak si myslím, že by měla být oceněna všechna noční kola (jako každé 30-50pp, v závislosti na délce kola).
Kromě toho by všechna malá kola MiniBlesk měla rozdávat cenu, protože mnohokrát, když někoho pozvám, aby zahráli kolo, prostě řeknou „ne, nehraju kolo, které není ceněné“, a většina z těchto kol jsou ve skutečnosti zábavné.
Kola pro kočky by měla mít také 50pp cenu, protože nakonec zvládnou hodně dovedností pro správu vesnice z hlediska armády a zároveň vylepšují vesnici - a tato kola by měla skončit v době, kdy první místo maximalizuje jeho vesnice.
Tyto malé změny by mohly skutečně povzbudit lidi, aby začali hrát více rychlostí, a já věřím, že by to byla malá, ale důležitá změna.
Další změna, která by poskytla novějším hráčům více příležitostí, přidává multiplikátor zdrojů k některým rychlostem. Stejně jako x2 nebo x3krát by produkční kola byla zábavná a dobrá představit novým hráčům rychlost, protože nejsou zvyklí na zemědělství.
Také bych omezil většinu kol na délku 3 až 4 hodiny, protože stejně jako jsem řekl o kole Vitr, ne že mnoho lidí už hraje, takže většina z kol se vyhraje za 3 až 4 hodiny, a to pouze lidé musí hrát více času.
Díky kratším a více kolům by lidé měli více šancí denně znovu soutěžit a vyhrát rychlost.
Pokud jde o změny, to je ono, to jsou moje návrhy. Navrhoval bych vložit několik různých modelů rychlosti, ale já o tom přemýšlím později.
Pochybuji, že jsem měl nějakou dobu - proč vám český server nedovoluje používat správce účtu? Mám pocit, že by to byla dobrá výhoda, díky níž lidé utratí nějaké prémiové body a hodně pomohou s organizací ...
Děkuji za pozornost
Mr. President aka B8ff
English verze - ten druhý byl přeložen
Hello,
First of all, congratulations, your speed server is probably the most active one around all the world - you have night rounds that make entertainment possible to people who work at night and sleep on the daytime, for example, and you also have a very good hack detector, as most of the times people who use multi accounts or unauthorised scripts get banned.
However, as I usually say, there's always room for improvement.
I would like to suggest some changes that I think would have a good impact, making everyone more active and excited to play speed rounds.
For a fact, not that many people are playing speeds anymore. Because of that, I would suggest removing the round Vítr. Why's this, you might ask? The last Vítr round was 5 days long. No one was able to play another speed round besides that one, that was probably won in like 12 hours, maybe one day.
So, if you wanted to keep a round like Vítr alive, then maybe as a special weekend round sometimes, or as a 24 hours round, but i think 5 days is way too much.
The other day, I saw something weird. A prized round from 3:40 am to 9:40 am. If that round was prized, then I think all the night rounds should be prized (like 30-50pp each, deppending on the round duration).
Adding to that, all the small rounds MiniBlesk should give out a prize, as a lot of the times when i invite someone to play a round they just say "no, im not playing a round that isnt prized", and most of those rounds are actually fun.
The Cat rounds should have like a 50pp prize as well, since they end up taking a lot of skill to manage a village in terms of army while upgrading the village as well - and those rounds should end at the time the first place maxes out his village.
These small changes could really encourage people to start playing more speeds, and I believe it would be a small but important change.
Another change which would give more opportunities to newer players, add a resource multiplier to some speeds. Like x2 or x3 times pit production rounds would be fun and good to introduce new players to speeds, since they aren't that used to farming.
I would also reduce most of the rounds to a lenght of 3-4 hours, because just like I said regarding the round Vitr, not that many people play anymore, so most of the rounds are won in 3-4 hours, and only make people have to play more time.
By having shorter and more rounds, people would have multiple chances a day to compete again and win a speed.
For changes, that's it, those are my suggestions. I would suggest inserting some different speed models, but I'll think about that later.
Now, a doubt that I've had for quite some time - why doesn't the czech server let you use account manager? I feel like having that would be a good advantage, making people spend some premium points on it and helping a lot with organization...
Thank you for your attention
Mr. President aka B8ff
First of all, congratulations, your speed server is probably the most active one around all the world - you have night rounds that make entertainment possible to people who work at night and sleep on the daytime, for example, and you also have a very good hack detector, as most of the times people who use multi accounts or unauthorised scripts get banned.
However, as I usually say, there's always room for improvement.
I would like to suggest some changes that I think would have a good impact, making everyone more active and excited to play speed rounds.
For a fact, not that many people are playing speeds anymore. Because of that, I would suggest removing the round Vítr. Why's this, you might ask? The last Vítr round was 5 days long. No one was able to play another speed round besides that one, that was probably won in like 12 hours, maybe one day.
So, if you wanted to keep a round like Vítr alive, then maybe as a special weekend round sometimes, or as a 24 hours round, but i think 5 days is way too much.
The other day, I saw something weird. A prized round from 3:40 am to 9:40 am. If that round was prized, then I think all the night rounds should be prized (like 30-50pp each, deppending on the round duration).
Adding to that, all the small rounds MiniBlesk should give out a prize, as a lot of the times when i invite someone to play a round they just say "no, im not playing a round that isnt prized", and most of those rounds are actually fun.
The Cat rounds should have like a 50pp prize as well, since they end up taking a lot of skill to manage a village in terms of army while upgrading the village as well - and those rounds should end at the time the first place maxes out his village.
These small changes could really encourage people to start playing more speeds, and I believe it would be a small but important change.
Another change which would give more opportunities to newer players, add a resource multiplier to some speeds. Like x2 or x3 times pit production rounds would be fun and good to introduce new players to speeds, since they aren't that used to farming.
I would also reduce most of the rounds to a lenght of 3-4 hours, because just like I said regarding the round Vitr, not that many people play anymore, so most of the rounds are won in 3-4 hours, and only make people have to play more time.
By having shorter and more rounds, people would have multiple chances a day to compete again and win a speed.
For changes, that's it, those are my suggestions. I would suggest inserting some different speed models, but I'll think about that later.
Now, a doubt that I've had for quite some time - why doesn't the czech server let you use account manager? I feel like having that would be a good advantage, making people spend some premium points on it and helping a lot with organization...
Thank you for your attention
Mr. President aka B8ff