Výsledky vyhledávání

  1. DragonLady

    Diskuze - Nový náhled kmene

    osobně si myslím, že je toho příliš.. výhoda je že se nebudou muset dávat kontrolní zástupy, to ano.. ALE.. u hráčů kde to je potřeba kontrolovat, to nebudou chtít sdílet, a tam kde to potřeba není, to bude zbytečné, a možná bude hra více přehlcena a na mobilech se zas bude sekat.. stačilo by...
  2. DragonLady

    Zadání + soutěžní příspěvky

    1 kniha pro paladina "BOURÁNÍ" 2 univerzitní vesnice 3 kmenový bonus " BRANNÁ POVINNOST" 4 KOSTEL na úrovni 2 5 pevnost (kmenová pevnost úrovně 0) 6 "Běžní sběrači" 7 obrázek špeha (grafické znázornění vojenské jednotky špeh) 8 logo události "Oceán pokladů" 9 položka inventáře " VYNUCENÝ POKROK"
  3. DragonLady

    Nápady na zlepšení hry

  4. DragonLady

    Nápady na zlepšení hry

    Nádvoří - příkazy - tabulka "cíl" - záložka (klikátko) "oblíbené" - tam se ukládají oblíbené vesnice, ale jsou tam podle data přidání, ocenila bych, aby se rovnali podle vzdálenosti, případně aby se dali pojmenovat nebo očíslovat. :) Musí se pracně hledat v mapě o co jde, hlavně pokud se...
  5. DragonLady

    napadení - morálka + doba trvání

    já bych to nechala jak to je, ať je to pro napadeného trochu vzrůšo :D při dalších útocích už bude vědět kolik na něj nepřítel má morálku, ale u toho prvního se budto může zeptat hráče se stejnými body, nebo se prostě nechat překvapit, ne? :) ta info není k ničemu, když napadený neví další...
  6. DragonLady

    Pouštíme draka

    vyráběli popcorn :D
  7. DragonLady

    Oceán pokladů - diskuze

    Mě se akce líbí, mám plno věcí v inventáři, ale nelíbí se mi, že se u toho vůbec nemusí přemýšlet, není tam nic strategického.. A hlavně jak bylo zmíněno, nudné je, že je pouze 1x za den(24h). Chtělo by to udělat těžší a rozdělit minimálně na 3 časové úseky aby se tam muselo po 8h něco...
  8. DragonLady

    Jarmark u dubu

    jéé, ahoj, jak se máš? :) mimochodem koukni nefunguje ti obrázek, spojler, nebo jak se to jmenuje.
  9. DragonLady

    pouštíme draka

    Díky :)
  10. DragonLady

    Pouštíme draka

    ten je super, křižácký, a fakt vypadá bojovně :)
  11. DragonLady

    Diskuse k soutěži - Pouštíme draky

    v pravidlech je špatně uvedena velikost, vzalo mi to větší
  12. DragonLady

    Pouštíme draka

    krásné, to se bude ve třídě líbit :)
  13. DragonLady

    pouštíme draka

    pomocníci:
  14. DragonLady

    pouštíme draka

    drak je plně funkční, lítá vysoko, dokonce barvy odolávají dešti. Může být středověký, pokud by použili kůži nebo hedvábí :)
  15. DragonLady

    Oceán pokladů - diskuze

    :) to vypadá na zajímavou akci, jdu to prozkoumat :)
  16. DragonLady

    Nápady na zlepšení hry

    Nápad na vyšší motivaci pro hraní DK: stále se setkávám s tím , že vlajky na náklad nikdo nechce, ale fakt nikdo (už ani Puňťa by to nežral..) :D určitě by se více hodila vlajka na rychlost výstavby budov (tak jako je vlajka na zrychlení rekrutace). Na oboje (rekrutace i stavby) jsou nyní...
  17. DragonLady

    Nápady na zlepšení hry

    deskovky bývají super, přeji ať se povede :)
  18. DragonLady

    inventář návrh na paladina

    návrh se píše s h, a ne s ch. ohně je háček nad e. vývojáři tvrdé Y a ty překlepy ani nepočítám.. A je dobře, že to je zrušené, alespoň nemusím dělat navíc dílnu a katy v obranné vesnici..
  19. DragonLady

    sakal13 - špeh

    juu, Trenčín, poznávám, tam je to krásný :)