Výsledky vyhledávání

  1. Nápady na zlepšení hry

    rovnou Ti odpovím... (dřív než to Kozmi zamítne;-) dle Tvého návrhu uděláme silnější útočnou jednotku a k ní i silnější obranou jednotku..., takže jediné co se změní bude to, že se budou rekrutovat pouze ty silnější jednotky... a budou je rekrutovat všichni... (pozn. pod čarou... říkat si, že by...
  2. Nápady na zlepšení hry

    to má jednoduché řešení... systém ty barbarské vesnice začne pojmenovávat Barbarská vesnice (BV) 1, BV 2, BV 314, BV 8451, BV 8541... :D. Počkat ony už jsou pojmenované … BV (396|463):D
  3. Zadání + soutěžní příspěvky

    Paladin - kniha Bourání Univerzitní vesnice Kmen - Branná povinnost kostel lv 2 pevnost běžní sběrači špeh událost: oceán pokladů inventář - vynucený pokrok (+20%)
  4. trh -> požádat

    ps. v poslední možnosti jsem nechal v příkladu i stav při překročení limitu (9000 železa/10000 sklad) jop a ještě nechat hráče zvolit si z možností tu výchozí aby při přepnutí vesnice nemusel znovu volit jakou možnost chce
  5. trh -> požádat

    hojky tato prémiová funkce umožňuje povolat suroviny z ostatních vesnic do aktuální vesnice, a to i pomocí šablon... nyní jsou dvě možnosti: 1/ z maxima = všichni obchodníci z výchozí vesnice poberou suroviny v poměru výchozí vesnice 2/ dodávka zde si určíme přesný počet, který budeme chtít...
  6. paladin na podpoře

    heh chvíli trvalo, něž jsem na foru našel nějaké příklady, přiznávám že nejsou ze stejné události, ale pro ilustraci stačí... v obraně ve spodu je uvedený paladin, pokud bude v obraně více obráncových paladinů, budou tam uvedeni všichni, podporovatelští paladinové tam nebudou, nicméně všichni...
  7. napadení - morálka + doba trvání

    ano, proč to hráči neříct, neukázat, když si to může spočítat... mj... právě toto je důvod tohoto tématu...
  8. napadení - morálka + doba trvání

    hojky... mám tam dva návrhy - a morálka u příkazu není u žádného účtu a napadený ji uvidí jen až bude mít po útoku v oznámení, útočník ji vidí na nádvoří při odesílání...
  9. napadení - morálka + doba trvání

    a ještě jedna věc mě napadla... útočník posílá vojsko, na Nádvoří má napsanou morálku, tedy ví do čeho jde... ale obránce to neví a neví, že bude např. dvakrát zvýhodněn, tedy že útočník bude útočit s poloviční silou (morálka 50%) a když už budem v tomto, nebylo by na škodu nástroj "Zobrazit...
  10. paladin na podpoře

    hojky... pošlu paladina na podporu, proběhne útok na podporu, majitel oznámení vidí vše, vidí že jeho např. 3 paladinové dostali např. 10000 exp každý... já jako ten, u něhož se útok neodehrál vidím pouze moje ztráty v podpoře... mohl bych viděl jak se naexpil můj paladin? Předmět Tvoje...
  11. Oceán pokladů - diskuze

    ahoj... - vzhledem k tomu že posádka reaguje i na kliknutí jediného vojáka v rekrutaci, tak je prakticky narekrutováno za 30 vteřin, možná by to chtělo udělat omezení na 1x posádka za půl hodiny? (návrh) - denní odměna, i když má malé procento (5-10, řekněme průměr 7%), tak by měla padat...
  12. Nový - Old School svět

    mno ale vážně... na takovým světě moc hráčů nebude, protože nebude co prodávat a nebude co loupit, nebude jak se dostat před méně aktivní hráče... pokud bych toto měl přetavit v nějaký nápad, tak spíše udělat nějaký bankomat na PB, z nějž by šlo vybírat jen řekněme 50 PB denně, týdenní a měsíční...
  13. Nový - Old School svět

    Já vím, že vývojáři by nepovolili... mimochodem pojďte se kouknout na pl145, ano polská 145, právě ji otevřeli... prémiové funce jsou pouze prémiák a správce... surovinové premium tam není, tržiště za PB tam není, zkrácení času v hlavní budově tam není (ani ty 3 poslední zelené minuty) nejde na...
  14. žebříčky - končící hráči

    toto docela není pravda, já jsem na s35 zcela zapomenut, i v TWstats, jediné co po mě zbylo alespoň na TWstats jsou dobývané vesnice, a že jich bylo... a s takovou stačií v archivu "pouze" stránka s milníky, možná žebříček pořadí (závěrečného), zbytek netřeba...
  15. žebříčky - končící hráči

    ale přesně to je to, co po celém herním kole zbylo, těch 30 hráčů, co vydrželi, a sloučili se do jednoho kmene... v žebříčku poražených je hráč "poražen"- vyřazen jen proto, že nevydržel, byť třeba s 26b vesničkou do konce světa, zapomeňte na Hannibala, Čingischána, Napoleona... btw. maximální...
  16. žebříčky - končící hráči

    hojky, předpokládám, že žebříčky se řešili na desetkrát (takže proč to tady vlastně píšu, házím hrách na zeď), že jo? předně pokud hráč skončí, tak je zapomenut... a předběhne ho i 100b hráč, který nevyslal vojáka, jen se občas koukne... v ODA, ODD, ODS (sorry za anglické zkratky - prostě...
  17. sběr surovin

    mohou se jednotky vydávající se na sběr surovin tvářit jako vracející se za takovou a takovou dobu? jednotky nelze odvolat, takže je to stejné, jako když (rabující jednotky) docílí cíle a poberou suroviny a vrací se domů... přidalo by to na přehlednosti... Návrat z vesnice (???|???) K...
  18. Fórum a kmen, aneb pár vylepšení?

    kmenové úrovně jsou možná zajímavým prvkem, který ale zvedá pouze velké kmeny, řekněme 10 největších kmenů... menší kmeny a obzváště si myslím od 25. místa hloubš mívají příliš vysokou fluktuaci hráčů takže nic z kmene nezískají, protože kmen nevyroste... chtělo by to upravit penalizaci za...
  19. Barikádová bitva - diskuze

    to jsou barikády, které jsi nezdolal. např. 8000 vojáků použiju na bollwerka, a co mám udělat se zbylými 4000 vojáky?, proti bollwerku je to téměř zbytečnost..., tak si najdu jinou barikádu, kterou jsem již zvládnul a je zelená, a pro kterou mi zbylo příhodné vojsko aby tuto barikádu alespoň...
  20. Barikádová bitva - diskuze

    pro vývojáře: v minulém příspěvku byla jedna připomínka - poslední věta (ale možná to tak mají záměrně) a ještě jednu připomínku bych sem dal, a sice pokud hráč se pustí do nějaké barikády a nezdolá ji, tak aby se jinak barevně označila, aby o ní hráč až za 8 hodin přijde, aby o ní věděl ...