• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Časování

DeletedUser44742

Guest
Zdravím všechny hráče DK,

Jsem hráč grepolisu, ale začly mě lákat DK. Pár hodin už listuju forem a wiki, něco jsem pochytil, ale nevím si rady s časováním...

V grepu máme totiž antičasovač, takže se časuje stylem opakovaného posílání útoku, přijdu sem a vy tu máte milisekundy :D mám v tom guláš, prosím vysvětlete mi někdo jak nejlépe načasovat off před "vláček", tak aby byla co nejmenší mezera pro protivníkovo časování :)

Vážím si každé rady.

Děkuji, Dovah
 

tantalena

Pokročilý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
132
Nevím, jestli to úplně chápu.

Dejme tomu, že jsi poslal na nepřítele vlak z jedné vesnice tak, že dopadne v:
23:01:58:227
23:01:58:327
23:01:58:427
23:01:58:527
Z druhé vesnice naklikáš jednotky, dáš zaútočit, na stránce útoku vidíš čas dopadu, který se sekundu po sekundě posouvá.
Tvůj cíl je odkliknout útok ("OK"/Enter) tak, aby to dopadlo před časem 23:01:58:227, co nejblíže tomuto času. Je to i o znalosti svého internetu a PC, někdy se někomu ty stránky načítají pomalu a musí počítat s tím, že odesílá třeba když vidí čas dopadu 23:01:57 aspoň tak půl sekundy.
Obránce se naopak většinou snaží vměstnat podporu mezi první a druhou šlechtu, nemá-li deff na ubránění všech útoků, v tomto směru (milisekundy) podpora funguje stejně jako útok.

Pokud útok projde tvojí vesnicí, nejprimitivnější způsob je před jeho dopadem mít ho v nějaké kartě prohlížeče otevřený, po dopadu se objeví čas návratu. Časy návratu jsou vždy v celou sekundu, tedy chceš-li "časovat" ten útok, tedy dopadnout s útokem hned poté, co se nepříteli vrátí offka, prostě to pošleš v co nejméně milisekund po té celé sekundě návratu.

Pokud máš jednu vesnici, na kterou jde nepřátelský vlak, a zároveň vojskem té vesnice potřebuješ bránit, pošleš chvíli před dopadem vlaku útok svým bránícím vojskem někam - je jedno kam - tak, abys to milisekundově měl vypočítané na chytnutí šlecht. Když útok stáhneš, milisekundy dopadu na ten náhodný cíl zůstanou jako milisekundy návratu obrany do vesnice. Musíš ale stáhnout v přesnou sekundu, což úplně taky moc neumím, hlavně v tom nemám v poslední době žádnou praxi, tak moc neporadím :D
 

DeletedUser44742

Guest
Děkuji moc :)

To se mi teda moc nelíbí jak to máte tady vymyšlené :( takže přesnost ovlivní hlavně rychlost internetu?
 
Nahoru