• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Šľachtic a všetko to čachrovanie okolo neho

DeletedUser

Guest
1. Šľachtic a dobýjanie.
Ako dobyť ďalšiu dedinku v hre Divoké kmeny.
1.1 Vycvičenie šľachtica:
Ako prvú vec, ktorá je potrebná na šľachtica je budova zvaná Panský dvor. Tu cvičí svoje schopnosti a je to jeho sídlo. Avšak aby ste túto budovu mohli postaviť musíte najskôr vystavať zopár budov na potrebné stupne.
A to:
main3.png
Hlavná budova stupeň 20

+
smith3.png
Kovárna stupeň 20

+
market3.png
Tržiště stupeň 10

=
snob1.png
Panský dvor

Ak by ste avšak niekedy chceli niektorý zo stupňov týchto budov zbúrať, nemohli by ste spraviť toho panovníka a dobyť dedinu. Mince by ste ale raziť mohli. Ak splníte túto požiadavku môžete v hlavnej budove zadať robotníkom príkaz na postavenie novej budovy Panský dvor. Táto barabizňa nie je zrovna najlacnejšia vec takže sa pripravte že na faktúre od firmy, ktorá vám ho bude stavať (najlacnejšia je stavebná firma InnoGames GmbH) nájdete sumu 15.000
holz.png
25.000
lehm.png
10.000
eisen.png
* (po prepočte ne jednotnú menu Euro = 498
holz.png
830
lehm.png
332
eisen.png
** ). Stavať príde 80 robotníkov takže váš selský dvor ich bude musieť živiť. Po dostavaní tejto budovy sa môžete vrhnúť do razenia mincí.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
To je táto zlatá kérka
gold_big.png
. Stojí 28.000
holz.png
30.000
lehm.png
25.000
eisen.png
(929
holz.png
995
lehm.png
830
eisen.png
**). Na prvého šľachtica vám stačí jedna minca avšak ten druhý už chce dve mince. To znamená že ku každému ďalšiemu šľachticovi potrebujete +1 minca. Teraz môžete vycvičiť šľachtica
snob.png
. Jeho učiteľ a všetky potrebné veci na vycvičenie šľachty vás okradnú o 40.000
holz.png
50.000
lehm.png
50.000
eisen.png
(1.327
holz.png
1.660
lehm.png
1.660
eisen.png
**). Selský dvor budete znovu musieť zväčšiť aby ste mohli živiť panovníkových sluhov a poskokov, ktorých je dokopy 100. Od šaška cez krajčíra až po slúžku. A teraz po všetkých tých pálkach, kvôli zdražovaniu sa môžete konečne pustiť do dobýjania dedín.


* - Do ceny je započítaný aj dovoz materiálu a 5% prirážka dodávateľa.
** - Konverzný kurz 1€ = 30,1260 Sk

1.2 Dobýjanie dediny:
Teraz sa naučíme ako túto postavičku využiť. Najskôr si na mapke medzi tými spojencami a DoN vyhľadáme nejaký vhodný cieľ. Nemal by byť príliš ďaleko. Vzdialenosť je aj tak obmedzená, to preto aby sa niekde nestratil alebo aby nedostal porážku z tej vzdialenosti. Na svetoch 4 a 7 môže ísť maximálne 20 hodín a 25 minút, za to na ostatných má kondičku vycvičenú na 40 hodín 50 minút. (1km zabehne za 6 minút). Teraz keď už vieme na koho ideme zaútočiť tak je vhodné aby sme najskôr poslali na danú dedinu špehov. Keď zistíte čo tam daný hráč má a máte na to armádu môžeme sa doňho pustiť. Je vhodné poslať čistiaci útok aby šľachtic nenarazil na odpor a nebol zabitý. Stáva sa tak ak padne vyše 50% jeho doprovodu. Vtedy ho musíte vycvičiť ešte raz avšak mince už nerazíte. Avšak ak dedinku dobyjete musíte stvoriť ďalšieho šľachtica a ďalšie mince lebo daný šľachtic zostane v tej dedinke panovať. Ja po čistiacom útoku aj tak pošlem šľachtica s väčšou armádou aby pri prvom čistiacom útoku náhodou neuhol z armádou alebo mu po ňom neprišla podpora. Takže ak ste pokročilejší hráč pre ktorého táto časť návodu je pošlite naňho vláčik. Na to budete ale potrebovať zakúpenie lístkov pre 5 šľachticov a nejakej družiny k tomu. Ak nemáte peniaze na lístky môžete ísť na čierno ale riskujete že vás chytí revízor a to je teprv mastná pokuta. Doporučujem posielať ich 5 aj keď hrozí že jeden bude nepotrebný a nastane harakiri medzi vlastnými jednotkami. Jelikož sa oddanosť znižuje o 20 – 35% nemusia 4 stačiť a než príde ten piaty, ktorého pošlete neskôr môžu dovtedy hráčovi prísť podpory a už si ani neškrknete. Ak sa vám ten jeden zabije tak ho proste urobíte znovu. Vláčik posielajte v takejto podobe.
Najskôr pošlite čistiace útoky do dedinky a potom takýto vláčik. (Počet jednotiek si môžete prispôsobiť sebe . Môžte poslať viac alebo menej. Je to môj osobný systém.)
1. Útok: pošlite väčšiu armádu z danej dediny plus šľachtica ale nechajte si 400 sekerníkov.
2. Útok: pošlite 100 sekerníkov a šľachtica.
3. Útok: pošlite 100 sekerníkov a šľachtica.
4. Útok: pošlite 100 sekerníkov a šľachtica.
5. Útok: pošlite 100 sekerníkov a šľachtica.
6. Podpora: pošlite si do dediny podporu obrnných jednotiek aby vám ju hráč neprebral na späť
Ja posielam v prvom útoku 5000 sekerníkov a 2000 ľahkej kavalérie. Možná je aj voľba že k poslednému piatemu útoku pridáte obranné jednotky. Vtedy tam po dobytí dediny zostanú ako podpora. Výhodu to má ak sa daný hráč nebude chcieť dedinky vzdať a zaútočí na nu. Ak však v dedine kde máte šľachtu nemáte obranné jednotky, je to vaša útočná dedina, pošlite podporu z inej obrannej dediny. Dajte si ale pozor aby náhodou vyslaná podpora neprišla ešte pred vláčikom a tým nedošlo k umláteniu vlastných jednotiek. Ďalší dobrý trik je poslať armádu v noci. Avšak poslať ju tak aby prišla po 8:00. Pretože od 00:00 do 08:00 platí 100% obranná výhoda. Najlepšie je aby prišli útoky v takomto čase: 08:01, 08:02, 08:03, 08:04, 08:05 a 8:06 podpora pre novo dobytú dedinu. Väčšina hráčov večer za DK nie sú, takže ráno keď si ich pôjdu skontrolovať zistia že na nich ide 5 útokov a to už je neskoro posielať si podpory. Ďalšia dobrá vec pri posielaní šľachtica je posielanie fake útokov. Sú to klamlivé útoky, ktoré napodobňujú šľachtu a hráč potom nepozná, na ktorú dedinu mu ide šľachtic. Fake útok sa musí skladať minimálne z 121 obyvateľov. Také sú serverové nastavenia. Takže ak má hráč viacero dedín na jednu mu pošlite skutočný vláčik so šľachticmi a na tie ostatne mu pošlite fake útoky. Zaútočte napr. s 121 sekerníkmi a s jedným katapultom. Takýchto útokov pošlite 5 a takisto na jeho ďalšiu dedinu. Potom nevie kam ide šľachtic a kam nie. Automaticky nevie kam má poslať podporu a zmätkuje. To je vaša výhoda. Ten katapult vám nezožerie veľa surovín ani jedlo zo selského dvora. Ale ak ho pošlete ide rýchlosťou 30 minút za políčko. V celku podobná rýchlosť ako šľachta. Pretože keby ste poslali iba sekerníkov tak tí by tam prišli napr. za 2 hodiny ale šľachtic až za 5 takže hráč by hneď spoznal že je to fake útok lebo sa pohybuje rýchlejšie. S katapultom nemá šancu zistiť či je to šľachtic alebo nie. Počítajte ale s tým že fake útoky sa vám nevrátia ale padnú tam. Avšak je to minimum vojska. Ono je to totiž pár vojakov z vašej dediny, ktoré majú kamikadze sklony. Teraz stačí už len počkať a dedinka bude vaša.


Prajem príjemné hranie Divokých kmeňov a veľa dobytých dedín týmto spôsobom. Dúfam že sa vám môj návod páčil a v praxi ho využijete a bude úspešný. Mňa ešte nikdy nesklamal. PS: Návod pochádza čisto z mojej hlavy a mojich skúseností. Nie je od nikiaľ odkopírovaný.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
1. Šľachtic a dobýjanie.
Ako dobyť ďalšiu dedinku v hre Divoké kmeny.
1.1 Vycvičenie šľachtica:
Ako prvú vec, ktorá je potrebná na šľachtica je budova zvaná Panský dvor. Tu cvičí svoje schopnosti a je to jeho sídlo. Avšak aby ste túto budovu mohli postaviť musíte najskôr vystavať zopár budov na potrebné stupne.
A to:
main3.png
Hlavná budova stupeň 20

+
smith3.png
Kovárna stupeň 20

+
market3.png
Tržiště stupeň 10

=
snob1.png
Panský dvor

Ak by ste avšak niekedy chceli niektorý zo stupňov týchto budov zbúrať, nemohli by ste spraviť toho panovníka a dobyť dedinu. Mince by ste ale raziť mohli. Ak splníte túto požiadavku môžete v hlavnej budove zadať robotníkom príkaz na postavenie novej budovy Panský dvor. Táto budova nie je zrovna najlacnejšia vec takže si pripravte 15.000
holz.png
25.000
lehm.png
10.000
eisen.png
. Stavať bude 80 robotníkov takže váš selský dvor ich bude musieť živiť. Po dostavaní tejto budovy sa môžete vrhnúť do razenia mincí.
 

DeletedUser

Guest
Tá vyzerá takto
gold_big.png
. Stojí 28.000
holz.png
30.000
lehm.png
25.000
eisen.png
. Na prvého šľachtica vám stačí jedna minca avšak ten druhý už chce dve mince. To znamená že ku každému ďalšiemu šľachticovi potrebujete +1 minca. Teraz môžete vycvičiť šľachtica
snob.png
. Jeho učiteľ a všetky potrebné veci na vycvičenie šľachty vás budú stáť 40.000
holz.png
50.000
lehm.png
50.000
eisen.png
. Selský dvor budete znovu musieť zväčšiť aby ste mohli živiť panovníkových sluhov a poskokov, ktorých je dokopy 100. A teraz sa môžete konečne pustiť do dobýjania dedín.



1.2 Dobýjanie dediny:
Teraz sa naučíme ako túto postavičku využiť. Najskôr si na mapke medzi tými spojencami a DoN vyhľadáme nejaký vhodný cieľ. Nemal by byť príliš ďaleko. Vzdialenosť je aj tak obmedzená. Na svetoch 4 a 7 môže ísť maximálne 20 hodín a 25 minút, za to na ostatných 40 hodín 50 minút. Teraz keď už vieme na koho ideme zaútočiť tak je vhodné aby sme najskôr poslali na danú dedinu špehov. Keď zistíte čo tam daný hráč má a máte na to armádu môžeme sa doňho pustiť. Je vhodné poslať čistiaci útok aby šľachtic nenarazil na odpor a nebol zabitý. Stáva sa tak ak padne vyše 50% jeho doprovodu. Vtedy ho musíte vycvičiť ešte raz avšak mince už nerazíte. Avšak ak dedinku dobyjete musíte stvoriť ďalšieho šľachtica a ďalšie mince lebo daný šľachtic zostane v tej dedinke panovať. Ja po čistiacom útoku aj tak pošlem šľachtica s väčšou armádou aby pri prvom čistiacom útoku náhodou neuhol z armádou alebo mu po ňom neprišla podpora. Takže ak ste pokročilejší hráč pre ktorého táto časť návodu je pošlite naňho vláčik. Na to budete ale potrebovať 5 šľachticov a nejakú družinu. Doporučujem posielať ich 5 aj keď hrozí že jeden bude nepotrebný a nastane boj medzi vlastnými jednotkami. Jelikož sa oddanosť znižuje o 20 – 35% nemusia 4 stačiť a než príde ten piaty, ktorého pošlete neskôr môžu dovtedy hráčovi prísť podpory a už si ani neškrknete. Ak sa vám ten jeden zabije tak ho proste urobíte znovu. Vláčik posielajte v takejto podobe.
Najskôr pošlite čistiace útoky do dedinky a potom takýto vláčik. (Počet jednotiek si môžete prispôsobiť sebe . Môžte poslať viac alebo menej. Je to môj osobný systém.)
1. Útok: pošlite väčšiu armádu z danej dediny plus šľachtica ale nechajte si 400 sekerníkov.
2. Útok: pošlite 100 sekerníkov a šľachtica.
3. Útok: pošlite 100 sekerníkov a šľachtica.
4. Útok: pošlite 100 sekerníkov a šľachtica.
5. Útok: pošlite 100 sekerníkov a šľachtica.
6. Podpora: pošlite si do dediny podporu obrnných jednotiek aby vám ju hráč neprebral na späť
Ja posielam v prvom útoku 5000 sekerníkov a 2000 ľahkej kavalérie. Možná je aj voľba že k poslednému piatemu útoku pridáte obranné jednotky. Vtedy tam po dobytí dediny zostanú ako podpora. Výhodu to má ak sa daný hráč nebude chcieť dedinky vzdať a zaútočí na ňu. Ak však v dedine kde máte šľachtu nemáte obranné jednotky, je to vaša útočná dedina, pošlite podporu z inej obrannej dediny. Dajte si ale pozor aby náhodou vyslaná podpora neprišla ešte pred vláčikom a tým nedošlo k umláteniu vlastných jednotiek. Ďalší dobrý trik je poslať armádu v noci. Avšak poslať ju tak aby prišla po 8:00. Pretože od 00:00 do 08:00 platí 100% obranná výhoda. Najlepšie je aby prišli útoky v takomto čase: 08:01, 08:02, 08:03, 08:04, 08:05 a 8:06 podpora pre novo dobytú dedinu. Väčšina hráčov večer za DK nie sú, takže ráno keď si ich pôjdu skontrolovať zistia že na nich ide 5 útokov a to už je neskoro posielať si podpory. Ďalšia dobrá vec pri posielaní šľachtica je posielanie fake útokov. Sú to klamlivé útoky, ktoré napodobňujú šľachtu a hráč potom nepozná, na ktorú dedinu mu ide šľachtic. Fake útok sa musí skladať minimálne z 121 obyvateľov. Také sú serverové nastavenia. Takže ak má hráč viacero dedín na jednu mu pošlite skutočný vláčik so šľachticmi a na tie ostatné pošlite fake útoky. Zaútočte napr. s 121 sekerníkmi a s jedným katapultom. Takýchto útokov pošlite 5 a takisto na jeho ďalšiu dedinu. Potom nevie kam ide šľachtic a kam nie. Automaticky nevie kam má poslať podporu a zmätkuje. To je vaša výhoda. Ten katapult vám nezoberie veľa surovín ani miesta v selskom dvore. Ale ak ho pošlete ide rýchlosťou 30 minút za políčko. V celku podobná rýchlosť ako šľachta. Pretože keby ste poslali iba sekerníkov tak tí by tam prišli napr. za 2 hodiny ale šľachtic až za 5 takže hráč by hneď spoznal že je to fake útok lebo sa pohybuje rýchlejšie. S katapultom nemá šancu zistiť či je to šľachtic alebo nie. Počítajte ale s tým že fake útoky sa vám nevrátia ale padnú tam. Avšak je to minimum vojska. Teraz stačí už len počkať a dedinka bude vaša.


Prajem príjemné hranie Divokých kmeňov a veľa dobytých dedín týmto spôsobom. Dúfam že sa vám môj návod páčil a v praxi ho využijete a bude úspešný. Mňa ešte nikdy nesklamal. PS: Návod pochádza čisto z mojej hlavy a mojich skúseností. Nie je od nikiaľ odkopírovaný.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser

Guest
Prepočet

:) Je to super. A máš to všetko dobre prepočítané?
 

DeletedUser

Guest
Zalezi ako myslis prepocitane? Ked to myslis na eura tak to by malo byt dobre :D. Podla tohto navodu sa riadim stale a este ma nezklamal. Len treba vzdy poslat tolko cistiacich utokov kolko je treba. Zalezi ako silny je dany ciel. Ja niekedy posielam cistku aj z piatich dedin inokedy staci jedna.
 

DeletedUser843

Guest
Je to dobrý návod a nie je písaný tak sucho. Ak ta môžem poprosiť, postni ho aj na slovenské fórum DK:)
 

DeletedUser

Guest
Ok idem ho tam dať.
Edit: Neviem preco ale na sk fory mi nejdu vlozit ti obrazky trziste hl budovy a podobne. Ako to mam spravit?
 

DeletedUser843

Guest
Hm, tak isto ako sem, to musí ísť..Keď nie, tak to daj bez obrázkov a ja ich tam potom vložím. A dakujem.
 
Nahoru