žebříčky - končící hráči

aRGG

Uživatel
Registrovaný uživatel
hojky, předpokládám, že žebříčky se řešili na desetkrát (takže proč to tady vlastně píšu, házím hrách na zeď), že jo?

předně pokud hráč skončí, tak je zapomenut... a předběhne ho i 100b hráč, který nevyslal vojáka, jen se občas koukne...

v ODA, ODD, ODS (sorry za anglické zkratky - prostě poražený protivník) žebříčku by hráč zůstal, jen by na něj nešlo kliknout na profil (a nebo i ten profil by po takových hráčích mohl zůstat, doufám, že nezabírá tolik datového místa na serveru), jen by byl bez vesnic a v žebříčku by se jenom na tuto skutečnost upozornilo...

a přidal bych jakýsi historický žebříček "Nejvíce bodů", kde by hráči zůstávali i jeho body (maximální body). Pokud je rozebrán, tak si ostatní hráči přišli na své (získali vesnice, a posunuli se v žebříčku, jak aktuálním, tak i historickém (neříkám, že daného hráče předběhli, na to se třeba musí více činit)...


Jako je komediální, že svět skončí se 100 hráči, jeden velký kmen, a kopa jednovesnicových hráčů... a nikdo jiný na světě nebyl, nehrál, nevytvářel opozici vítěznému kmenu...
Je to podobné, jako když náš svět budeme hodnotit podle současných žijících lidí,na celém světě žije 100 lidí (těch posledních na serveru), ale žádný Karel IV, žádný KH Mácha, žádný TG Masaryk, žádný děda, máma, táta... prostě nežil
 
Naposledy upraveno:

Kozmicz

Administrátor
Člen týmu
Administrátor
Každý svět končí jednou ze dvou variant - buď svého nepřítele porazíš a nebo se přidáš na jeho stranu, resp. nepřítel se přidá na tvoji stranu. Má-li kmen obdržet 80% aktivních vesnic, tak je jasné, že musí ovládnout většinu světa, což se mu velice těžko podaří v případě, že bude na světě ještě x tisíc hráčů, zejména, jsou-li kmeny omezené s počtem členů.

Vytvořit historický žebříček by mohlo být zajímavé, na druhou stranu by to technicky mohlo být velice složité, protože by hra musela archivovat spoustu dat o počtu bodů či vesnic jiných hráčů, což by mohlo mít negativní vliv na jiné funkce. Navíc, výsledek je výsledkem válek a mezikmenových bojů. Může se vašemu protivníkovi dařit, může většinu času vést svět, ale pokud jej porazíte, vy jste ti, kteří svět dotáhli do vítězného konce a budiž vám tedy sláva! Průběžné výsledky si můžete archivovat na herní fórum (každý svět má svoji sekci), netřeba tuto funkci přidávat do hry a zbytečně tím tak hru zpomalovat.
 

aRGG

Uživatel
Registrovaný uživatel
ale přesně to je to, co po celém herním kole zbylo, těch 30 hráčů, co vydrželi, a sloučili se do jednoho kmene...
v žebříčku poražených je hráč "poražen"- vyřazen jen proto, že nevydržel, byť třeba s 26b vesničkou do konce světa, zapomeňte na Hannibala, Čingischána, Napoleona...

btw. maximální body u existujících hráčů už máte a u končícího hráče je to podobný problém jako minulá věta o 26b vesnici:


Hráč s nejvyšším počtem bodů (Dřevo - Stupeň 1)
Šplhej žebříčkem a dosáhni 100 bodů.

Další stupeň: Šplhej žebříčkem a dosáhni 5.000 bodů.

4.160 / 5.000
4.160 / 5.000

i když mám nyní menší vesnici...
a minimálně v podobě dosaženého úspěchu ho na profilu archivujete každému hráči viz úspěchy na ostatních světech...
 

Kozmicz

Administrátor
Člen týmu
Administrátor
No právě, hráči mají získaný úspěch, další žebříček, který by počítal a archivoval nějaké historické žebříčky netřeba.
 

aRGG

Uživatel
Registrovaný uživatel
No právě, hráči mají získaný úspěch,
toto docela není pravda, já jsem na s35 zcela zapomenut, i v TWstats, jediné co po mě zbylo alespoň na TWstats jsou dobývané vesnice, a že jich bylo...

další žebříček, který by počítal a archivoval nějaké historické žebříčky netřeba.
a s takovou stačií v archivu "pouze" stránka s milníky, možná žebříček pořadí (závěrečného), zbytek netřeba...