- Počet poděkování
- 32
Ve hrách bývá zvykem, že probíhají průběžné aktualizace měnící vlastnosti určitých aspektů hry ( Např. v dotě nerfování, buffování určitých typů jednotek, schopností atd..)
A nemám pocit, že by se to stejné dělo i tady. A tak mám hned návrh na první změny, tedy vyvážení, co se týče vlajek.
Všichni víme, že všechny druhy vlajek nemají stejnou cenu. Z pravidla vlajky na suroviny a rekrutaci jsou nejžádanější, zatímco vlajky s nosností a štěstím nikdo nechce a nepoužívá. Tak bych navrhoval takový balanc.
1. Přepracovat vlajky na suroviny ze současného
Nebo by ta vlajka nezvyšovala nosnost, ale procentuelně zvedala kořist z každého útoku + se sběru v té vesnici (to by mohly zůstat hodnoty jak jsou cca.)
Toto jsou mé navrhy, zajímalo by mě, jestli by to šlo předat dál a co si o tom myslíte
A nemám pocit, že by se to stejné dělo i tady. A tak mám hned návrh na první změny, tedy vyvážení, co se týče vlajek.
Všichni víme, že všechny druhy vlajek nemají stejnou cenu. Z pravidla vlajky na suroviny a rekrutaci jsou nejžádanější, zatímco vlajky s nosností a štěstím nikdo nechce a nepoužívá. Tak bych navrhoval takový balanc.
1. Přepracovat vlajky na suroviny ze současného
- 4-6-8-10-12-14-16-17-18
- 4-6-8-10-12-13-14-15-16
- 6-8-10-12-14-16-18-19-20
- 6-8-10-12-14-15-16-17-18
- 4-6-8-10-12-14-16-18-20
- 2-3-4-5-6-7-8-9-10
- 10-20-30-40-50-60-70-80-90
Nebo by ta vlajka nezvyšovala nosnost, ale procentuelně zvedala kořist z každého útoku + se sběru v té vesnici (to by mohly zůstat hodnoty jak jsou cca.)
Toto jsou mé navrhy, zajímalo by mě, jestli by to šlo předat dál a co si o tom myslíte