DeletedUser40576
Guest
Dobrý den,
půjdu rovnou k věci :hi.
Doufám, že nejsem jediný komu se koncept paladinova předmětu Aletheiany výstražné ohně zdá absolutně nesmyslný a nepřiměřeným způsobem zvýhodňující hráče, který tento předmět nalezne na začátku hry.
Rád bych se Vás zeptal na Váš pohled na tento předmět. Chápu, že má ve hře velký strategický význam z hlediska podpor (což už je samo o sobě celkem zvláštní, když by měl být katapult brán jako útočná jednotka), ale nezdá se mi spravedlivé, aby mnoho hráčů přežívalo jen kvůli tomu, že mají štěstí a mají ohně.
Dle mého názoru tento předmět zcela degraduje jakoukoliv strategickou povahu hry, zvlášť v jejich začátcích.
Mohu se klidně domluvit s dalším hráčem, mohu načasovat přebírání do sekundy, mohu mít full offku, ale co je mi to platné, když jdu proti vysmátému obránci, který je za vodou a stačí mu stavět katapulty.
Považuji se za hodně aktivního hráče a myslím si, že odměnou za aktivitu by měla být převaha nad hráči, kteří se hře věnují méně. To, že to tak díky tomuto předmětu není je značně demotivující...
Abych byl upřímný nemám přesnou představu o "spravedlivé" podobě tohoto předmětu. Ale rozhodně by zvýhodnění mělo být mírnější, než za 820 surovin získat 1000, 500, a 1000 obrany...
Tyto řádky prosím berte s rezervou, zdržte se prosím komentářů o tom, že neumím hrát a podobně. Jen jsem chtěl nastínit svůj názor a myslím si, že určitě nejsem sám.
PS: čekat na server, kde nejsou ohně nechci, to raději budu hrát něco jiného, děkuji
půjdu rovnou k věci :hi.
Doufám, že nejsem jediný komu se koncept paladinova předmětu Aletheiany výstražné ohně zdá absolutně nesmyslný a nepřiměřeným způsobem zvýhodňující hráče, který tento předmět nalezne na začátku hry.
Rád bych se Vás zeptal na Váš pohled na tento předmět. Chápu, že má ve hře velký strategický význam z hlediska podpor (což už je samo o sobě celkem zvláštní, když by měl být katapult brán jako útočná jednotka), ale nezdá se mi spravedlivé, aby mnoho hráčů přežívalo jen kvůli tomu, že mají štěstí a mají ohně.
Dle mého názoru tento předmět zcela degraduje jakoukoliv strategickou povahu hry, zvlášť v jejich začátcích.
Mohu se klidně domluvit s dalším hráčem, mohu načasovat přebírání do sekundy, mohu mít full offku, ale co je mi to platné, když jdu proti vysmátému obránci, který je za vodou a stačí mu stavět katapulty.
Považuji se za hodně aktivního hráče a myslím si, že odměnou za aktivitu by měla být převaha nad hráči, kteří se hře věnují méně. To, že to tak díky tomuto předmětu není je značně demotivující...
Abych byl upřímný nemám přesnou představu o "spravedlivé" podobě tohoto předmětu. Ale rozhodně by zvýhodnění mělo být mírnější, než za 820 surovin získat 1000, 500, a 1000 obrany...
Tyto řádky prosím berte s rezervou, zdržte se prosím komentářů o tom, že neumím hrát a podobně. Jen jsem chtěl nastínit svůj názor a myslím si, že určitě nejsem sám.
PS: čekat na server, kde nejsou ohně nechci, to raději budu hrát něco jiného, děkuji