• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Aletheiany výstražné ohně

  • Zakladatel vlákna DeletedUser40576
  • Vytvořeno

DeletedUser40576

Guest
Dobrý den,

půjdu rovnou k věci :hi.

Doufám, že nejsem jediný komu se koncept paladinova předmětu Aletheiany výstražné ohně zdá absolutně nesmyslný a nepřiměřeným způsobem zvýhodňující hráče, který tento předmět nalezne na začátku hry.

Rád bych se Vás zeptal na Váš pohled na tento předmět. Chápu, že má ve hře velký strategický význam z hlediska podpor (což už je samo o sobě celkem zvláštní, když by měl být katapult brán jako útočná jednotka), ale nezdá se mi spravedlivé, aby mnoho hráčů přežívalo jen kvůli tomu, že mají štěstí a mají ohně.

Dle mého názoru tento předmět zcela degraduje jakoukoliv strategickou povahu hry, zvlášť v jejich začátcích.

Mohu se klidně domluvit s dalším hráčem, mohu načasovat přebírání do sekundy, mohu mít full offku, ale co je mi to platné, když jdu proti vysmátému obránci, který je za vodou a stačí mu stavět katapulty.

Považuji se za hodně aktivního hráče a myslím si, že odměnou za aktivitu by měla být převaha nad hráči, kteří se hře věnují méně. To, že to tak díky tomuto předmětu není je značně demotivující...

Abych byl upřímný nemám přesnou představu o "spravedlivé" podobě tohoto předmětu. Ale rozhodně by zvýhodnění mělo být mírnější, než za 820 surovin získat 1000, 500, a 1000 obrany...

Tyto řádky prosím berte s rezervou, zdržte se prosím komentářů o tom, že neumím hrát a podobně. Jen jsem chtěl nastínit svůj názor a myslím si, že určitě nejsem sám.

PS: čekat na server, kde nejsou ohně nechci, to raději budu hrát něco jiného, děkuji :D
 

DeletedUser37372

Guest
Mě se ten předmět líbí, někdy ti zachrání krk, a zvláštně tu hru "okoření". Ale také bych byl spíše k zeslabení síly tohoto předmětu.
 

DeletedUser37060

Guest
Hele, keď to nevieš hrať, tak to nehraj! :p:mocking

Ale teraz vážne, ohne sú skvelé a vôbec by som ich nemenil.... Ale zase je veľká pravda, že hráč, ktorému sa pošťastí hneď na začiatku ohne a hrá na defenzívny štýl, tak má vlastne 10x lepšiu pozíciu ako hráč, čo dostane nejaký palcát na palice....

Ja by som teda navrhol, že by sa ohne dali získať až ako druhý alebo tretí predmet v poradí, kedy už hráči naberajú aj viac vesničiek.
To už by podľa mňa bolo omnoho viac fér, ako dostať ohne hneď na začiatku hry...
 

DeletedUser40576

Guest
Hele, keď to nevieš hrať, tak to nehraj! :p:mocking

Provokatér se vždy najde! :D

S Tvou myšlenkou se taky dokážu ztotožnit, ale nejsem si jistý, jak by se to dalo reálně aplikovat :blush

A jak jsem řekl, taky nejsem pro zrušení, ale desetinásobná obrana mi prostě přijde až moc, i vzhledem k výhodám ostatních předmětů, kde se výhody počítají v řádech desítek procent, ne stovek :)
 

DeletedUser37060

Guest
Neboj, zvykneš si na mňa :D

No, a aplikovať by sa to dalo, stačí nastaviť premennú X, ktorá bude počítať, koľko predmetov má Paladin už "odomknutých" alebo prístupných. Podľa mňa ju už majú, inak by asi nebolo možné, čo najjednoduchšou cestou sledovať, "Úspěch - Paladinová moc"
Ovšem netuším ako vypadá DK v programovacom jazyku :D Ale ja som jeden učtovnícky program riešil práve premennými :D A to sa dajú potom robiť divy :)
 
Naposledy upraveno moderátorem:

hynekzalesak

Zkušený uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
94
Považuji se za hodně aktivního hráče a myslím si, že odměnou za aktivitu by měla být převaha nad hráči, kteří se hře věnují méně. To, že to tak díky tomuto předmětu není je značně demotivující...

Myslím že ohně jsou skvělá zbrsň vůči tak aktivním hráčům jako jsi ty, rozhodně mi nepřipadá fér že jsou tací co u hry můžou být 24 hodin a potom ti co to můžou hrát max 2 hodiny dohromady, některým lidem nedochází že je to hra a stejně jako pexeso nebo kvarteto i tady někdy záleží na štěstí nebo smůle :)
Správný stratég se naučí hrát vůči všemu a 100% obránce nezabere nic než barbarku což je jeho achilova pata :)
Nerušit a ani neměnit, můj názor.
 

DeletedUser30368

Guest
Si an to nestěžujte :D, náš kmen měl dvě akce na dvě vesnice jako první vesnice, co jsme azbírali a oba majítelé nic moc aktivní, ale oba ohně :rofl
 

DeletedUser37060

Guest
No vidíš... stačilo zrušiť sochu či 20 fullek na vesku? :D
 
Nahoru