• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Povolený skript Asistent časování útoku

Dux2311

Častý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
114
Asistent časování útoku

Popis skriptu: Asistent časování vám pomůže přesně načasovat útoky grafickým zobrazením. Animovaný kruh je dokončen, když se milisekunda rovná cílové milisekundě. Tlačítko 'Try' lze použít k procvičení časování před provedením příkazu.

Jak skript nastavit a použít?
1. Následující skript vložte do rychlého náhledu
Kód:
javascript:$.ajaxSetup({dataType:'script'});$.getScript('https://www.minecraft.as/tw_scripts/timing_assist_2.js');void(0);

2. aktivuje se na strance potvrzeni utoku

Screenshot 2021-11-24 at 02-48-45 0106 2 (424 575) - Divoké Kmeny - Svět 77.png

Screenshot 2021-11-24 at 02-49-24 0106 2 (424 575) - Divoké Kmeny - Svět 77.png

Kalibrace

Časový asistent musí být pravidelně kalibrován na hodiny kmenových válek pro přesné načasování. To se provádí v následujících krocích:

Krok 1 – Klikněte na barevný indikátor.

Tím se zhruba synchronizují hodiny, ale nemění se „offset“ používaný pro jemné doladění hodin. To by mělo být provedeno každou hodinu nebo tak.

Krok 2 - Odešlete kalibrační příkaz.

Odešlete útok/podporu a získejte skutečný vs odhadovaný čas zásahu. Toto je nejdůležitější krok pro přesnost a měl by být prováděn každých 5-7 minut a je dokončen v kroku 3.

Krok 3 – Spusťte skript v shromažďovacím bodě po provedení příkazu a zadejte „skutečný čas zásahu“.

Spuštění skriptu v shromažďovacím bodě po provedení příkazu vyzve uživatele k zadání skutečného času zásahu a zobrazení odhadovaného času zásahu. Zadejte dobu zásahu příkazu (s:ms), abyste skriptu sdělili, že je offset.

Skript by měl být v tomto okamžiku zkalibrován a lze jej ovládat opakováním kroků 2 a 3, abyste zjistili, zda skript odhaduje správný čas nebo ne (v rozmezí ±5-20 ms v závislosti na rychlosti a stabilitě internetu). V případě opakujících se chyb spusťte skript dvakrát na této stránce a kliknutím na tlačítko OK resetujte uložené proměnné.
Barevné indikátory

Barevné indikátory ukazují, jak dlouho uplynulo od synchronizace hodin.

- Ani hrubě, ani jemně doladěno

- Buď hrubě nebo jemně doladěno

- Hrubě i jemně vyladěno

Poznámka: Barvy nemusí nutně odrážet kvalitu synchronizace. Aby byla zajištěna správná synchronizace, zkontrolujte, zda je skript schopen odhadnout správný čas zásahu po odeslání zkušebního příkazu (±5-20 ms v závislosti na rychlosti a stabilitě internetu).


Potřebujete poradit?

Máte problémy se spuštěním skriptu? Potřebujete jinak poradit? Kontaktujte uživatele Dux2311 nebo přímo herní podporu přes ticket systém.
 
Nahoru