dlouho jsem nehrál a zatím se mi barikádová bitva jeví jako jedna z nejlepších událostí, které se zakomponovali do hry
je hratelná, pokud chce někdo utrácet PB tak může (ve výsledku si tolik nepomůže, a spíš je lepší úplně na začátku přikoupit vojáky než kdykoliv léčitele, i když jím se dá "hasit hned"), ale dá se to hrát i bez PB
výtka že nějaký hráč bude mlátit jeden úsek dokola je neopodstatněná - na novou bitvu nasadí o 20% víc vojska (ale kde je vezme) než na předcházející, ale bude bojovat proti přesile rostoucí o 50%. Co na začátku šlo v pohodě zvládnout slabými vojáky, už po 5 točkách nezvládnete ani s nejsilnějšími na dvakrát...
(
uvedu příklad... začínáte dvojnásobek pro Vás:
400 na 200, 480 na 300, 576 na 450,
691 na 675,
829 na 1012, 995 na 1518,
1193 na 2277 - toto už je dvojnásobek proti Vám a sundaváte na třikrát)
i když to bude nějaký hráč absolvovat, tak to bude stát velmi hodně PB a opakované bitvy lze relativně udělat pouze na začátkových barikádách, kde moc dukátů nezískáte...(popravdě na výše uvedeném
příkladě - a to už nevím co bylo v tom prvním útoku - tak získá 7*20 dukátů, skoro nic), i kdyby 3-4*250 dukátů tak to mnoho není
A chtěl bych aby mi tu někdo vysvětlil balancovanost barikády 12 přes kterou se jedině může člověk dostat někam dál, proti okolo 9000 jednotkám můžu použít maximálně 2500??? Kdo, proč to takhle vymyslel? Vážně šlo jen o to aby si lidi 10x za sebou oživili armádu nebo dokoupili jednotky?
úkol 12: 2500 jednotek proti 1000/4000/300/-/- -> použij sudličníky a doplň harcovníky do plna - hned na poprvé sundáš půlku a při druhém útoku už ti půlka přežije
podobně náročné jsou i barikády u úkolu 20, naštěstí tam už začínají přibývat dukáty i z čištění, že hnedka zapomenete na nějaká pořadí dne nebo celkem
pokud navíc člověk chce dukáty z umístění v denním žebříčku tak radši bude mlátit barikády které už několikrát vyčistil protože se to aspoň vyplatí
nevyplatí - to uděláš jeden den a žádný další den to už nepůjde, vyslětloval jsem to v
příkladě... vyzkoušej to sám
dost dukátů je z úkolů - vyčisti tři/pět/osm úseků - tady bych ocenil, kdyby se úkol po splnění ozval podobným pop-up oknem jako jiné úkoly - nejenom fajfkou. Hráč přijme odměnu a může plnit další úkol... jinak plní už splněný úkol na prázno