Prosím pěkně, co je účelem Boje o nervy... ehm o erby ?
Jestli je ten pravej důvod naštvat a rozeštvat hráče proti sobě,tak se to touho událostí daří vcelku dobře
"Blízcí hráči" jsou totiž pochopitelně jen soukmenovci či spojenci a když zachovám vůči těmto hráčům imunitu, tak se to ihned obrátí proti mě - cesta mi déle trvá a ostatní moji blizší mi zatím všechno seberou.
Čím delší je cesta - tím menší mám šanci se ubránit - tedy nebudu daleko posílat bojovníka, když jde na mne útok, protože je mi milejší v obraně. Takže - pro mne ztrácí hra jakejkoliv smysl.
Navíc - útočník získává buď bod nebo erb... Já se mohu vzteknout, když mám doma v obraně všechny bojovníky a i přesto (přes vysoké procento v šanci na obranu) je mi erb ukraden.
Nevidím v tom logiku ani matematickej algoritmus - jde jen o čistou teorii náhody v praxi a tedy si momentálně ani nevím rady, jestli je lepší to nehrát vůbec, či bezmyšlenkovitě posílat bojovníky "na všechny strany" a tím si všechny proti sobě popudit.