K casualu 4: Jak již bylo napsáno, svět neskončil předpřipravenou cestou (tedy dosáhnutím dominance), proto nenastaly události, které se při udržení dominance automaticky spustí. Bohužel vývojáři nevytvořili žádný nástroj, kterým by bylo možné manuálně ocenění přiřadit. Tento nástroj nebylo potřeba vytvářet a to z důvodu, že se o to má starat automatika ve hře (která se nesplněním podmínek nemohla spustit). Je možné, že někdy v budoucnu vývojáři tento nástroj vytvoří a bude možné ocenění zpětně doplnit, ale v tuto chvíli ta možnost není. Stejně tak je možné, že k doplnění někdy v budoucnu dojde automaticky, někteří z vás si určitě všimli, že systém již za některé světy ocenění doplnil (zatím ne za všechny). Tímto samozřejmě neříkám, že k tomu dojde nebo že se něco takového připravuje, pouze dávám příklad, stát se to může.
Pro ty co si myslí, že je strašně jednoduché toto ocenění doplnit: Hra je velmi složitý systém algoritmů a proces implementace dalších funkcí je náročný (nejen z pohledu naprogramování, ale i všech akcí okolo - vytvoření plánu, zhodnocení rizik a dopadů na ostatní části a v neposlední řadě testování.)
Nemá cenu o tom diskutovat, v tuto chvíli není možné ocenění udělit manuálně a vývojáři vědí, že bychom ocenění rádi hráčům doplnili.
A teď k tomu, k čemu je toto téma určené... Jak již název napovídá...
Co byste rádi viděli na casualu 6? Pevnost? Kostel? Noční bonus?