Christllaler

Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

.CHRISTOPHER.

Guest
Ahoj, nejdříve bych chtěl říct že jsem dost dlouhou dobu přemýšlel nad tím jaký speed mám navrhnout a došel jsem k názoru že bych chtěl navrhnout asi tento speed je to zatím orientační mohlo by se něco i časem poupravit v případě neshod hráčů takže tak :) doufám že se vám bude líbit .

Chrisllaler

Rozestavěná vesnice
Level 12
Hlavní budova - 30
Kasárna - 30
Stáj - 25
Dílna - 15
Kovárna - 20
Nádvoří - 1
Trh - 25
Dřevorubec - 30
Lom na těžbu hlíny -30
Železný důl - 30
Selský dvůr - 30
Sklad - 30
Skryš - 10
Opevnění - 20

attachment.php

mapa pouze orientační vesnice neberte v úvahu pouze barevné tečky.
zde můžete vidět mapu abych to tak nějak popsal

Maďarská železná pevnost(modrá tečka na mapě)

(171804 bodů)
VOJSKO: 20.000 Kopí 20.000 Šermířů 4.000 Těžké kavalerie 5000 špehů

Železná pevnost (fialová tečka na mapě)

(203703 bodů)
VOJSKO: 24.000 Kopí 24.000 Šermířů 5.000 Těžké kavalerie 5000 špehů
Cheatdorf (červená tečka na mapě)
(263785 bodů)
VOJSKO: 28.000 Kopí 28.000 Šermířů 6.000 Těžké kavalerie 5000 špehů

Ruská železná pevnost (zelená tečka na mapě)

(509.431 bodů)
VOJSKO: 40.000 Kopí 40.000 Šermířů 10.000 Těžké kavalerie 9000 špehů


tak a abychom přešli ke konečnému nastavení
CHRISLLALER

Popis:Paladin: Ne
Lučištníci: Ne
Kostel: Ne
Rozestavěná vesnice:Level 12
Bonusové vesnice: Ano, 6 na hráče
Růst opuštěných vesnic: Nerostoucí
Začátečnická ochrana: 30 minut
Limit členů kmene: 2, ze kmene nelze vystoupit, podpory možné pouze v rámci kmene
Hráčský limit:100
Podmínky k vítězství:Hráč s největším počtem bodů na konci speedu
100 PB
Rychlost:400
Rychlost vojska:1
Noční režim:ne
Zástup v dovolené:ne
Morálka:ne


Asi takto bych to viděl já jestli by mě někdo nějáké námitky či připomínky napište budu rád za kladné i záporné komentáře. Děkuji CHRISTOPHER
 

DeletedUser38609

Guest
Neskutečně top !!! Hned bych to zahrát, 100% vítěz soutěže!!!
 

DeletedUser41027

Guest
Luxusní, myslím, ze toto by mohlo byt zařazeno do planu speed kol. :)
 

tantalena

Pokročilý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
132
Obrázek z nějakého důvodu nevidím... :D
No co se týče speedu, jedná se vlastně o Pevnost.
Nevím, proč zrovna toto by měl být level 12 - prostě je to určitý speciální level vesnice, já jsem už uvažoval nad tím vytvořit levely nad 10, ale k čemu by to bylo... U těch vojsk jsou takové 2 problémy, které se s tím vážou:
1) Ty vesnice mají jiné úrovně opevnění. Takhle si naplánovat vojsko po 4.000 prostě neznamená, že ta síla vojsk uvnitř bude odpovídající počtu.
2) Když je takhle speed, kde je mnoho velkých vesnic k dobývání, a hraje se na hráče s největším počtem bodů, mám takovou zkušenost, že se lehce stává, že se prostě nikdo do dobývání velkých speciálních vesnic s vojskem nepouští, kašle na to a radši jede klasicky na body. Vyplatí se mu to víc. Když pak někdo na pevnostech vymlátí vše, co má, pevnost přebere a s ní i mnoho vesnic toho hráče, co vše vytřískal. Typická taktika :D
Prostě je nutné něco udělat pro to, aby dobývání těch velkých vesnic mělo smysl. Cokoliv. To mohou být bonusy k bodům, že se hraje na jejich držení, nižší obsah vojska, zmenšení počtu barbarek nebo velikosti rozestavěných vesnic atd. Aby se to vyplatilo.
Já když jsem vytvářel takové ty typické Pevnosti, kde je pár ŽP a centrální cheatdorf nebo pár tantallerů a centrální ŽP, tak tam samozřejmě šlo o to držení centrální vesnice nebo i více vesnic, na které se hrálo, a bylo to dělané tak, že ty jiné speciální vesnice šlo dobýt docela brzo a právě v nich postavit tak velký útok, který pomůže prorazit obranu v těch speciálních vesnicích, na jejichž držení se hrálo.
Prostě mi u tohoto návrhu chybí taková ta vize toho, jak to bude fungovat v praxi, a odhad toho, co se bude dít, kdyby byl takový speed opravdu nastaven. Jako já bych klidně taky dával Tantallery a podobné speedy častěji s tím, že lze poslat podporu mimo kmen. Jenže jak to chodí? Toho času poslat podporu za své dobývací útoky nikdo stejně moc nepoužívá a naopak je tato funkce v nastavení zneužita k tomu, že lamy deffují pevnosti obranou, což je velký problém, protože pak nejdou dobýt.
 

DeletedUser31120

Guest
Konečně pořádný návrh. :hi

Já bych dokonce založit účet tohoto názvu speedu.

Chrisllaler - velikost Železné pevnosti.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser33829

Guest
Mapu taky nevidím a má se to jmenovat Christllaler, jak je v nadpisu, nebo Chrisllaler?:pardon
 

DeletedUser41588

Guest
Zajímavý návrh.
Jen je škoda ,že Železná Pevnost a Cheatdorf nemají dohromady stejně bodů
Jako Ruská železná pevnost ale to ty asi neovlivníš

Klobouk dolů.
Nicméně myslím ,že toto už někde v návrhu bylo nebo jestli o tom jen někdo někde psal ?
:hi
 

.CHRISTOPHER.

Guest
Tak celé znovu

Christllaler

Rozestavěná vesnice
Level 12
Hlavní budova - 30
Kasárna - 30
Stáj - 25
Dílna - 15
Kovárna - 20
Nádvoří - 1
Trh - 25
Dřevorubec - 30
Lom na těžbu hlíny -30
Železný důl - 30
Selský dvůr - 30
Sklad - 30
Skryš - 10
Opevnění - 20

http://prntscr.com/7mfgn9

Maďarská železná pevnost(modrá tečka na mapě)

(171804 bodů)
VOJSKO: 20.000 Kopí 20.000 Šermířů 4.000 Těžké kavalerie 5000 špehů

Železná pevnost (fialová tečka na mapě)

(203703 bodů)
VOJSKO: 24.000 Kopí 24.000 Šermířů 5.000 Těžké kavalerie 5000 špehů
Cheatdorf (červená tečka na mapě)
(263785 bodů)
VOJSKO: 28.000 Kopí 28.000 Šermířů 6.000 Těžké kavalerie 5000 špehů

Ruská železná pevnost (zelená tečka na mapě)

(509.431 bodů)
VOJSKO: 40.000 Kopí 40.000 Šermířů 10.000 Těžké kavalerie 9000 špehů


tak a abychom přešli ke konečnému nastavení

CHRISTLLALER

Popis:Paladin: Ne
Lučištníci: Ne
Kostel: Ne
Rozestavěná vesnice:Level 12
Bonusové vesnice: Ano, 4 na hráče
Růst opuštěných vesnic: Nerostoucí
Začátečnická ochrana: 30 minut
Limit členů kmene: 2, ze kmene nelze vystoupit, podpory možné pouze v rámci kmene
Hráčský limit:100
Podmínky k vítězství:Hráč který bude držet Ruskou Železnou Pevnost na konci , musí být zabráno 8 z 13 Vyjímečných vesnic
( Tantaller, Cheatdorf atd..)
100 PB
Rychlost:400
Rychlost vojska:1
Noční režim:ne
Zástup v dovolené:ne
Morálka:ne
 
Naposledy upraveno moderátorem:
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru