• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Diskuze - Nový náhled kmene

Kozmicz

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2.303
V této sekci můžete volně diskutovat a přidávat nám vaši zpětnou vazbu na novinku - Nový náhled kmene! Budeme se těšit na vaši zpětnou vazbu!
 

DragonLady

Pokročilý uživatel
Správce Wiki
Počet poděkování
308
osobně si myslím, že je toho příliš..
výhoda je že se nebudou muset dávat kontrolní zástupy, to ano.. ALE..
u hráčů kde to je potřeba kontrolovat, to nebudou chtít sdílet,
a tam kde to potřeba není, to bude zbytečné,
a možná bude hra více přehlcena a na mobilech se zas bude sekat..
stačilo by jen pár základních věcí.. (stav budov a jednotek patřících k vesnici)

přicházející utoky se dají snadno zneužít, pokud je vidí někdo kdo vynáší z kmene.. neměli by tyto funkce vidět členové, ale pouze vedení kmene.
 

DeletedUser42660

Guest
Dobrý den, poprosil byl o upřesnění informací..

1) Je pro sdílení jednotek v kmenu potřeba aktivní PÚ?
2) Je nutné aby měl hráč pro sdílení armády přidělená nějaká nová práva a případně kde se to povoluje
3) V případě, že ke sdílení podpor / útoků (a jejich zobrazení) není potřeba PÚ neničí to jeho pointu v tomto?
4) Nezvyšuje možnost zneužití vyššího počtu informací?
 

Lamač.

Support Officer
Člen týmu
Support Officer
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
196
Ufff tak to bylo rychlé :D vidím, že se to už na světě 66 změnilo.
Akorát to je v anglickém jazyce :D
 

Kubina

Administrátor
Člen týmu
Administrátor
Počet poděkování
746
@assasin172, k tvým otázkám:
1) V tuto chvíli není potřeba PÚ ke sdílení jednotek, avšak zatím je funkce ve vývoji, lecos se může ještě změnit.
2) Rozhodnutí co vůdce kmene uvidí bude rozděleno pravděpodobně na 6 kategorií. Každý člen se tedy bude moct rozhodnout co bude sdílet. Sdílet vojsko lze třeba při akci a poté sdílení zase zrušit... Nastavení bude dostupné z karty členů v kmenu.
3) Sdílení je pro vedení kmene, stará funkce se vztahuje na všechny přátele/kmen
 

DeletedUser42660

Guest
Mimochodem, čí geniální nápad byl změnit externí náhled kmene a mrsknout členy místo separátní složky do jednoho náhledu? Je to šíleně nepřehledný..
 

Partyzán

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
12
Taky mi toho přijde trochu moc. Konkrétně se mi nelíbí ale hlavně jedna věc - a to je možnost vidět příchozí útoky. Divoké kmeny byly vždycky o momentu překvapení, o pochopení svých protihráčů, “loveckém instinktu” najít slabý článek nepřítele (tzn. hráče, co jsou neaktivní a útoků si buď nevšimnou anebo nedokážou říct, kam jim jdou) a zacílit na něj a o schopnosti vůdců eliminovat takové slabé články včas - dřív než jich stihne zneužít nepřítel.
Tahle novinka zničí smysl majáků a útoků za linií, pomůže ve hře udržet nestandardně dlouho neaktivní hráče, které v jejich nepřítomnosti ubránil kmen, oslabí smysl preventivních podpor (protože není třeba kalkulovat s krátkodobou neaktivitou a zabezpečit všechno v dosahu několika hodin, když se vždycky najde alespoň někdo, kdo ty útoky uvidí) a přesune hru směrem, který donutí hráče stavět mnohem víc off než doposud, aby alespoň něco silou protlačili (když není možné využívat slabých míst a vždycky i neaktivní hráče brání celý kmen). To může snadno znechutit dost obranářů, jejichž předností bylo spíše zabrat vesku za linií nepřítele a rychle ji zabetonovat.

V podstatě se díky tomu stane z DK úplně jiná hra. Neříkám, jestli lepší nebo horší, ale prostě jiná. Osobně bych si klidně nějaký takový svět ze zvědavosti vyzkoušel, protože by mě zajímalo, jak se takovému nastavení hráči a jejich strategie uzpůsobí, ale beru to spíš jenom jako zajímavou alternativu (něco jako jsou například kostely, tajemství, runové války anebo neexistující fake limit či neexistující denní bonus) a nechci kvůli tomu přijít o klasickou hru, která nás všechny tolik baví.
Za mimořádně nešťastnou věc potom považuju možnost, že by se podobné “vylepšení” zavedlo na kterémkoli z běžících světů, kde je strategie všech kmenů i jednotlivých hráčů (tzn. rozložení off a deff vesnic, trvalé podpory hranic apod.) uzpůsobena původnímu nastavení, ve kterém je třeba počítat s neaktivitou, během níž kmen nevidí příchozí útoky na svoje hráče.
 

Kozmicz

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2.303
Díky za vaše názory, jsou pro nás velice důležité a budeme je předávat dále k posouzení. Funkci zavádíme z toho důvodu, abychom zamezili předávání zástupů z důvodu kontroly účtů a z důvodu, abychom ulechčili vedení kmenu správu a kontrolu jejich členů. Což je věc, která aktuálně ve hře určitě chybí.
 

Bzzbzz

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
46
Přesně tak, moment překvapení je ta tam... Avšak uvidíme, praxe ukáže více. Věže také hru velice změnili a proto nejsou na všech světech.
 
Nahoru