• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Diskuze světa 10

DeletedUser

Guest

angelinocz,

děkuji za pár řádek, ale ty situaci neřeší, prosím, aby nám bylo sděleno KONKRÉTNĚ,
kdy se tak stane ?
...respektive bude to do konce měsíce února 2012, nebo jaký je problém v tom poslat za vítězství prémiové body
- to by mne /nás VELMI zajímalo !? !?

- např. já napsala NEDOSTALA ....

JAK JE TO S DIPLOMY, KTERÉ JSTE NÁM SLIBOVALI ?

DÁLE PROSÍM O ZDŮVODNĚNÍ, PROČ JSOU NĚKTEŘÍ HRÁČI ZE SVĚTA 10 ZABLOKOVÁNI NA SUPPORTU - VČETNĚ MNE !
- TUDÍŽ NEMÁME VŮBEC ŠANCI NA SUPPORT COKOLI NAPSAT :(:(:( důvod ?

- pokud odešlu e-mail, nikdo se neobtěžuje odepsat, to je tedy opravdu super přístup ... :cry k pláči

Děkuji za laskavou odpověď na všechny otázky, s úctou Sibyl 21
 

DeletedUser

Guest
Zablokování hráčů má nejspíš nějaký důvod, S Tebou jsem si nedávno psal kvůli erbu, nevšiml jsem si nějaké blokace.
Co se týče diplomů, hráč si musí napsat ticket, kde dostane adresu na diplom a následně je delegován administrátorce pro připsání bodů.
 

DeletedUser

Guest
angelino,

máš pravdu, psal jsi mě ohledně erbu našeho kmenu EMMONS a já tě téměř obratem odpověděla !

Zde se ale bavíme o PÚ - případně slibovaném diplomu - a v tomto směru s tvoji odpovědí nejsem spokojena! :(

Z důvodu nepřístupnosti na suport a tudíž NEMOŽNOSTI ODESLÁNÍ TICKETU !, jsem na tentýž e-mail :
(moderator.dk@gmail.com) poslala dne 15.2. 2012, 09:28 - tedy před 11 dny tuto žádost :

"Dovoluji si mít dotaz:
... ačkoli jsem přihlášena, nemohu odeslat na support vůbec nic - prostě nefunguje.

Takže poprosím o diplom a body touto cestou, případně prosím o radu,
děkuji Sibyl 21 ( původně S -10 nyní zatím S - 24)"
..................................................................................................

DO DNEŠNÍHO DNE JSI MĚ NEODEPSAL ANI ČÁRKU, TAKŽE KDE JE CHYBA ?

1) stále nemohu odeslat ticket na support - PROČ ?
2) doufám, že od tebe dostanu odpověď na výše citovaný e-mail, když ticket odeslat nemohu ...
3) nejen můj názor již dlouhou dobu je, že by jste se měli více věnovat svým povinnostem
neignorovat naše oprávněné požadavky, žádosti o informace promptně vyřizovat
... což v našem jazyce znamená : rychle, okamžitě, bez odkladu, ale také by vaše odpovědi měly
být na úrovni s ohledem na vaše pozice ! ... ne jen odepsat naučené fráze, které nic neřeší

Jsem velice zvědavá, kdy konečně budu mít šanci ( a nejen já ) napsat na support,
kdy dostaneme slíbené PÚ, o které jsme žádali ... atd.

Po více jak 4 letech už mě vážně unavuje neustále opakovat totéž dokola a mlátit prázdnou slámu ..... :(
zamyslete se nad sebou a vůbec nad vším jak a co děláte, copak nevidíte tu stoupající nespokojenost ?

Jen pro vaši informaci ... DK ztrácejí kredit ... a tak si položme otázku : "Čím to asi tak je ?"

Děkuji za tvoji laskavou odpověď, s veškerou úctou Sibyl 21
 
Naposledy upraveno moderátorem:
Nahoru