• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Dynamické skupiny - příchozí útoky

DeletedUser40729

Guest
Při té hromadě vymožeností, které hra nabízí, nevidím problém, proč do hry nepřidat takovou mini pomůcku. Čísla, která v ní vidíme, nemůžeme změnit, protože takovou možnost hra nenabízí, mě osobně by stačilo, kdyby tam byla taková jednoduchá možnost, nikomu by to neuškodilo a několika hráčům velmi pomohlo.

Nedávno na mě vybafl ve hře nějaký dotazník, který jsem stejně nedodělal...Co třeba využívat dotazníky pro docela zajímavější účely? Argument někoho, kdo aktivně nehraje několik let "podle mě, dle mého... " mi nepřijde příliš ohleduplný.

c6837e0e4cf94d01bc9089bcf355892b.png
 

Woo Woo

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
145
Souhlasím s tím, že přidat pár řádků do volení dynamických skupin nebude příliš bolestný zákrok pro vývojáře a spoustě hráčů to usnadní práci.

Nechci nikoho osočovat, ale vždy o návrhu rozhoduje jeden člověk? Jak se říká, 100 lidí, 100 chutí. Proto někomu může přijít, že nápad nebude mít využití, ale ostatní by tu možnost uvítali. Komu se to líbit nebude, využívat to nemusí. Často se používá argument typu, toto většina hráčů nevyužije. Ale pokud se nepletu většina hráčů nejsou plátci prémia, mají jednu vesnici, pravděpodobně hrají pouze přes mobilní zařízení a dynamické skupiny ani nevyužívají. Jasně, že procento hráčů, kteří hru ovládají je proti celkovému počtu hráčů mizivé, ale jedná se právě o ty, co do hry investují nejen čas, ale i peníze a proto myslím, že právě jejich návrhy by mohly být vyslyšeny, vždyť právě oni tvoří tu hru, to jsou ti, kteří zůstanou celý svět, až dokonce.

Kdo ví, jaké je to bránit účet pod 1000+ útoky ví, že každá pomoc je dobrá.
 

Kozmicz

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2.303
Návrhů a nápadů nám chodí desítky, herní tým v čele s administrátorem hry selektuje to, co by mělo šanci na implementaci hry, tzn. je potřebné, je užitečné a hlavně je realizovatelné.
 

Partyzán

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
12
Kozmi, promiň, že to takhle řeknu, ale support tým tu přeci není od toho, aby rozhodoval o tom, co je pro nás přínosné a užitečné (to už zkoušela komunistická strana a taky se jí to nepodařilo odhadnout). To přeci my, kteří bráníme hromadky (ve většině kmenů je jen několik takových lidí, kteří to obíhají na zástupech), víme nejlíp. Bavil jsem se v uplynulých dnech s pár lidmi o obraně - potom, co jsme na zástupech bránili jednu hromadku - a vzpomněl jsem si přitom na svoje staré návrhy na obranu a když jsem viděl jejich pozitivní odezvu na dynamické skupiny, rozhodl jsem se to téma oživit (a okomentovali to ještě další dva lidi, se kterými jsem o tom nemluvil, takže ten zájem asi bude širší).
Tomu s tou realizovatelností příliš nerozumím. Mám za to, že je namístě spíš přemýšlet, jak věci udělat, než proč je nedělat, ale možná by mému pochopení pomohlo, kdybys to vysvětlil. Nedokážu si totiž představit, proč by mělo být technicky nerealizovatelné naprogramovat podobnou tabulku jako u jednotek nebo budov, která ověřuje parametr podle počtu příchozích útoků...
Divoké kmeny mají skvěle vybalancovaný bojový systém a vyrovnané šance obránce a útočníka, pokud jde o sílu jednotek, hradeb, účinnost strojů, bonusů atd., ale z hlediska časové náročnosti na správu to tak není (útočník má za pár minut naposíláno, ale obránce hodiny kontroluje podle vesnic ostré a fejky, propočítává možné rozdělení obrany a vytváří strategie, které musí několikrát měnit za pochodu, když na už podpořenou vesnici naskakují další útoky, často musí časovat podpory mezi ostré a šlechtu - po útocích obvykle opravuje rozbité budovy a musí dlouho přemýšlet, které podpory vrátit domů). V současné době je pro rozvoj hry potřeba především zavést zlepšení na administraci obrany (neříkám, že tohle je jediná přínosná věc, je jich mnohem víc a většinu jsem taky podpořil, ale byla zamítnuta, ale tohle konkrétně mi ze všeho chybí nejvíc), aby se snížilo množství dobrých obránců, kteří končí předčasně kvůli času a prodloužilo se období, po které mohou trvat tvrdé a vyrovnané boje, kvůli kterým nás hra baví. (Píšu to z pohledu 4x vůdce kmene a 40x obránce dne, tak prosím o chvilku zamyšlení, názor hráčů, co tvoří běh dějin na herních světech by mohl být brán v potaz.)
 

DeletedUser42986

Guest
Dobrý den,

omlouvám se, že se zapojuji do probíhající debaty (je to ještě debata, když jedna strana odmítá debatovat?), ale vzhledem k tomu, že se jedná o veřejné forum, návrhy a idee, předpokládám, že svoji ideu zde prezentovat mou.

Předem chci říct, že možná můj příspěvek nebude k tématu a třeba by se slušelo založit podobné forum. Vidím, že se k tomuto návrhu vyjádřilo několik předních hráčů DK scény, rychl0n0zka má za sebou nějaké svéty a výhry, to samé Woo Woo. Podle statů se zde vyjádřilo celkem 5 velice úspěšných hráčů DK, kteří buď svět už dohráli nebo stáhli na prahu samotné výhry. Některé jsem zažila a vím, že jsem proti nim neměla šanci. Ostatně, jistě by souhlasilo mnohem více hráčů, ale víme, že většina hlavní forum nesledují.

Zajímavé je, že jejich návrhy posuzují pouze a jen členové supportu, v čele s kozmiczem. Nechci nikoho urazit, tvojí práce pro české DK si cením a myslím, že denně se vypořádávat s nesmyslnými dotazy, zbytečnými podněty, ale opravdu myslíš, že tito hráči funkci vyžadují jen aby tě obrali o čas? Není třebase nad tím zamyslet?

Myslím, že oni dosáhli mnohem větší herní úrovně než ty a jsou to právě oni, kteří musí vědět, co je potřeba. Nezlob se na mě, ale kdy jsi naposled opravdu dosáhl takového počtu vesnic, co oni? Na serveru 1? Kde nic takového jako skupiny, natož dynamické, neexistovalo? Slyšela jsem, že jsi zkoušel i jiné světy, pod jiným jménem a zničili tě hráči UWH, mimochodem i jeden z argumentujících, tak třeba budou ve hře opravdu nějaké persony a ví o čem mluví, ne?

K tomu všemu se přidá všemi oblíbená adriana? Ahoj, Adriano, opět nechci nikoho urazit, ale jsi trochu známá svými sklony neodpovídat na otázku a odvádět řeč jinam. Co měl znamenat tvůj příspěvek - citace na rychl0n0zku? Jen sis kopla do rychl0n0zky a jeho upozornění, že kozmicz aktivně nehraje ve stylu, Tím jako fakt chceš říct, že kozmicz nehraje aktivně dk, pitomče? Co to sakra bylo za příspěvek? Samozřejmě, že to bylo na kozmicze, vždyť víme, že nehraje.

A ty? Prosím tě. http://cz.twstats.com/cs35/index.php?page=player&mode=conquers&id=3614864

Největší úspěch bylo zabrat 25 barbarek? Víš, já taky hraju DK pro zábavu a veřejně přiznám, že DK hrát neumím. Ano, neumím. Ale také nemám pravomoce rozhodovat o tom, co těm hráčům, co to UMÍ, pomůže a co ne.

Slyšela jsem od známé, co byla na srazu, že kozmicz byl dotázán na strážní věž a nevěděl odpověď. Ale pozor, nevěděl naprosto triviální funkci strážní věže, kterou bych srovnala s tím, že někdo neví, jestli je sekerník k útoku a nebo k obraně.

Už si připadám trochu trapně, že opět píšu, že ač to může vyznít jako urážení, není to tak, ale jen tím chci říct, že Support má své kvality jinde, stará se o chod hry, aktualizace, překlad, hlídání pravidel, uveřejňování zpráv, komunikaci s hráči, a spoustu a spoustu dalších věcí.
Ale rozhodně neví o hře, tedy z hlediska hraní, více než ti přední hráči.

Pokud někdo tenhle můj výlev přečtete, zkuste se nad tím alespoň zamyslet.

Lady Hydra.
 

DeletedUser

Guest
Hezké dopoledne...

Co měl znamenat tvůj příspěvek - citace na rychl0n0zku? Jen sis kopla do rychl0n0zky a jeho upozornění, že kozmicz aktivně nehraje ve stylu, Tím jako fakt chceš říct, že kozmicz nehraje aktivně dk, pitomče? Co to sakra bylo za příspěvek? S

Tak si v duchu říkám, zda má vůbec cenu vyjadřovat se k tvému rozboru mé reakce na Rychlonožkův příspěvek, když ty vlastně sama nejlépe víš, jak jsem to myslela? :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nevím, jestli si hráči uvědomují, že admin sice nehraje aktivně, hru ovšem testuje, je v úzkém spojení s kompetentními lidmi z InnoGames, s kolegy z jiných jazykových verzí a patrně ví, o čem mluví a nevaří z vody, když se zde vyjadřuje k nějakému návrhu. Zřejmě on sám nejlépe ví, jaké plány mají vývojáři, co zamítli, co přislíbili promyslet, co je reálné, na co poukazují jiní admini atd. atd. a podle toho reaguje. Myslím to zcela obecně, nejen k věci, kterou zde popisujete.
Mimochodem, jistě všichni víme, že v minulosti již byly do hry implementovány jisté prvky, které vyšly z tohoto fóra. Tím chci říct, že administrátor nápady posouvá dál. Pokud jsou schváleny, jdou do hry. I my, dk tým, máme návrhy, které jsou zamítnuty a nic s tím neuděláme.

Tolik z mého loajálního pohledu, zbytek nechám na adminovi samotném.

A ty? Prosím tě.
Největší úspěch bylo zabrat 25 barbarek? Víš, já taky hraju DK pro zábavu a veřejně přiznám, že DK hrát neumím. Ano, neumím. Ale také nemám pravomoce rozhodovat o tom, co těm hráčům, co to UMÍ, pomůže a co ne.

Co se týče mé hry, na českých světech v současnosti aktivně nehraju a čekám na ukončení světa, abych mohla začít na jiném.
Mám ovšem účty na dvou testovacích serverech, kde lze nejen otestovat všechny novinky, které budou přidány do hry, takže jsem v obraze. Mám také celkem slušné hodnocení od hráčů, co se týče rad a odpovědí v oblasti hry, což také o něčem svědčí.
Moje herní kariéra není nikterak závratná a nemůžu se pochlubit vítězstvím. Časová náročnost mi nikdy nedovolila úspěšně vše skloubit s prací, koníčky a rodinou. Zkušenosti s velkým účtem ovšem mám a uvědomuju si, že se hodí každá pomůcka, která ulehčí hru, v minulosti jsem hrála pod jinými nicky. Moje začátky se datují někdy od světa 7.
A barbarky? Ty jsou většinou problém. Kdo je zabírá, je považován za lamu, že jo?
Z mých zkušeností vím, že na starších světech hráči zpravidla dodržovali nepsané pravidlo a barbarky využívali k farmení. Na novějších světech se čím dál častěji objevovali soukmenovci nebo to byli spíše spojenci, kteří je začali v okolí zabírat. Pak se vedly dlouhé debaty na kmenových fórech, zda zabírat také nebo ne.
Jeden z důvodů, proč zabírat byl - protože ze spojence se stane rázem nepřítel, jak to někdy chodí a najednou má hráč okolo sebe místo barbarek nepřítele na dosah.
Toť je jeden z mých pohledů na věc.

A pravomoce k rozhodování, co ve hře bude a co ne?
Žádné nemám a nerozhoduji o tom, jaké prvky budou do hry vloženy a jaké nebudou. Popsala jsem to výše.


.
 

Biblos

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
1.322
Já jsem dokonce dohrál několik světů, můj hlavní - svět 1, náš kmen vyhrál. Ovšem my to hráli jen s manuálními skupinami, dynamické ještě nebyly. A jako obranář se vždy přimlouvám za vše, co může obráncům pomoci. Ovšem rozhodnutí, co ano, co ne, je stejně v konečném důsledku jen a jen v rukou majitelů hry. A s těmi komunikuje jen administrátor hry, proto Vám na Vaše návrhy odpovídá jen on.
 
Nahoru