Fórum a kmen, aneb pár vylepšení?

DeletedUser37968

Guest
Zdravím Vás, přátelé divokých kmenů :)

Jako dlouholetý hráč, člen vedení různých kmenů v různých obdobích.
Bych rád nastínil pár návrhů na vylepšení kmenových fór. A správy kmenů,
jako takových.

1) Uvítal bych možnost, uzamknout vybraný příspěvek tak, aby na každé další
straně případného vlákna, byl onen článek vždy zobrazen jako první.
Například v důležitých fórech se člověk přehrabuje v reakcích ostatních, a tohle
by pomohlo v přehlednosti.

2) Stejně, jako má náhled kmen jako takový, bych uvítal možnost náhledů jednotlivých
fór. Nikoli vláken, ale fór. Kde při otevření fóra, může, ale nemusí (dle nastavení) vyběhnout
informace, po jejímž odkliknutí, se teprve zobrazí vlákna daného fóra.
Především by se dalo využít v případě důležitých informací, které hoří, či pro šablonu
žádostí o podpory, apod.

3) Stále jsem docela rozčarován z Úrovní kmene, případné otázce darování prestiže, a užívání
kmenových bonusů za úrovně kmene.
Proto navrhuji, aby vedení kmene mohlo určit hranici darované prestiže, od které mohou členové
využívat bonusy. Například vedení nastaví, že bonusy mohou užívat členové, od chvíle, kdy
darují do kmene 150 a více prestiže.
Žebříček darované prestiže je dobrý věc tu jen chválím. Zároveň bych ale ještě navrhl přidat
jeden sloupec, kde je například u každého hráče vidět, jaké bonusy používá. Díky čemuž by
se dalo i leckomu poradit.

4) Ještě jednou něco k úrovním kmene.
Podle mne by bylo lepší, aby jednotlivé bonusy: Přátelství, Rychlé rabování, Přesčasy,
Technokracie, Branná povinnost, Předvoj a Královská garda. Byly v podstatě schopnosti
kmene. A ne nutně se otevírali v tomto pořadí. Například vůdci kmene, by za naspořenou
prestiž, otevírali podle sebe vhodné bonusy pro jeho kmen. Logicky by každá další úroveň
stála více prestiže, a nešlo by například zvednout úroveň bonusu dvakrát po sobě jedné věci.
Takže by kupříkladu každé první zvýšení šlo do surovin, druhé by muselo jinam, třetí také a
až čtvrté opět mohlo být zvýšením surovinové úrovně.



Uvědomuji si, že to jsou pouze mé fantazie, dojmy a nevyslyšené modlitby,
ale člověk který ani nenavrhne řešení, nemůže očekávat výsledek :Dwarf
Tak snad nebudu za šaška a přijde to prospěšné i někomu dalšímu.

Ještě by mne zajímalo, jestli některý z návrhů na tomto českém fóru. Myslím
návrhů běžných hráčů, byl implementován do hry.


Předem děkuji za reakci.
S pozdravem,
Milan IV ;)
 

Kozmicz

Administrátor
Člen týmu
Administrátor
Děkujeme za tvé návrhy, určitě nebudeš za šaška, jsme rádi za každý názor či návrh na vylepšení hry.

S nápadama jsi už zacházel hodně do detailů a nemyslím si, že by se těmito nápady v tuto chvíli vývojáři chtěli zabývat, ale některé nápady si myslím, že určitě nejsou k zahození. Rád si počkám i na názory ostatních hráčů. Jen by to k některým bodům chtělo možná dodat obrázek, jak by to mělo vypadat a jak si to přesně představuješ, protože si nejsem jistý, zda by i v cizím jazyku přesně pochopili, co máme na mysli.

Co se týče návrhů, které šli do hry, tak ano, několik jich bylo opravdu schváleno a dostaly se do hry. Např. popisky do spoilerů, zobrazení víry kolem kostela, tlačítko "vybrat vše" u pomocníka rabování, zobrazování více jak 100 oznámení na stránku atd.
Bylo také několik návrhů, které jsme vývojářům posílali, ale již byli duplicitní, protože je před námi poslali jiné jazykové verze.
 

DeletedUser37968

Guest
Zdravím tě Kozmiczi a děkuji. Pokud mi upřesníš, které nápady jsou a které nejsou zajímavé či reálné na prosazení.
Mohu slíbit, že se pokusím udělat příkladný obrázkový náhled mých myšlenek :)
 

DeletedUser34012

Guest
Určitě by se mi i mne líbila vidět jaké bonusy používají ostatní.Např. jestli jen nevyužívají kmen pro výhody a prestiž si nechávají jen pro jejich využívání.
 

DragonLady

Častý uživatel
Správce Wiki
bod 3) by se dal řešit i jinak, např. hráč musí odevzdat alespon 10% (5%) z prestiže v každém novém kole-po skončení kmenové úlohy, jinak bonusy (odemčené) nebude mít aktivní a nebude je moci využívat.
Ono totiž je fajn že dá na začátku 150 prestiže, ale pak se celý rok jen poveze.. ;)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
mimochodem nemáte někdo zkušenost, že u schopností kmene - při změně zakladatele se zablokuje kmenová úloha a nejde dělat?
Pokud ano, napište mi to do zprávy, děkuji, sháním info pro nápovědu.
 
Naposledy upraveno:

Kozmicz

Administrátor
Člen týmu
Administrátor
Tak já budu rád, když se k tomu vyjádří hlavně hráči, kteří aktivně fórum používají. Podle zpětné vazby následně ty nejlepší nápady pošleme přímo vývojářům. V tom není problém, jen bude potřeba to mít opravdu detailně vysvětlené, ideálně i s obrázkem (s anglickými popisky, pokud tam budeš něco dopisovat).
 

DeletedUser37968

Guest
Pokusil jsem se to upravit a v základu popsat i anglicky.
Moje jazykové nedostatky prosím omluvte, jsem spíše samouk.
A za nedostatky v obrázcích se také omlouvám, ono v malování zázraky dělat nejdou.



1)
Možnost uzamknout první příspěvek ve vláknu. Tento příspěvek by se vždy
objevoval jako první na každé další stránce vlákna.


Possibility to lock the first post in the page. This post would always be
first appeared on every next page.




2) Při otevření fóra. Například podpora. Lze zapnout vyskakovací okno.
Abych mohl dále, musím kliknout na pokračovat.

When opening a forum. For example, support. Can popup window open.
To continue, I must click on Continue.




3) Aby měl hráč aktivní bonus kmene, musí darovat alespoň tolik procent týdenní prestiže,
které nastaví vedení kmene.


In order for a player to have an active bonus of the tribe, he must give at least as many percent of his weekly prestige,
how many sets the leaders of tribe
.
Preview]
 

Kozmicz

Administrátor
Člen týmu
Administrátor
Děkujeme, že sis s tím dal tolik práce, některé vylepšení jsme již lépe pochopili.

V bodu č.2 vidím přílišnou složitost a v bodě č.3 chceme dát naopak hráčům volnost tak, že je na každém kdy a kolik bodů kmenu příspěje. Každopádně návrh č.1 je určitě v mnoha sekcí využitelný a tento nápad jsme nahlásili vývojářům hry. Pokud by prošel do hry (a my jsme to zaznamenali), určitě se do této sekce ozveme.
 

Kozmicz

Administrátor
Člen týmu
Administrátor
Vracím se k nápadu s uzamčením prvního příspěvku ve vláknu, vývojáři se tímto návrhem delší dobu nezabývali, ale dnes se na jeho využitelnost podívali a nakonec usoudili, že v současné době nejsou prostředky k tomu zabývat se vylepšováním fóra. Návrh tedy nebude do hry implementován.
 

aRGG

Uživatel
Registrovaný uživatel
kmenové úrovně jsou možná zajímavým prvkem, který ale zvedá pouze velké kmeny, řekněme 10 největších kmenů... menší kmeny a obzváště si myslím od 25. místa hloubš mívají příliš vysokou fluktuaci hráčů takže nic z kmene nezískají, protože kmen nevyroste... chtělo by to upravit penalizaci za propuštění hráče, možná by bylo dobré pokud by se odvíjela od velikosti (levelu) kmene