• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Povolený skript Filtrování vesnic barbarů na mapě

Dux2311

Častý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
114
Filtrování vesnic barbarů na mapě

Popis skriptu: Skript umozni na mape filtrovat vesnice podle urcitych parametru

Jak skript nastavit a použít?
1. Následující skript vložte do rychlého náhledu
Kód:
javascript:$.getScript('https://cdn.jsdelivr.net/gh/pegak/TWScripts@0.0.1/built/mapFilter.js');void 0;

2. Mapa > klik na skript > nastavit parametry > Fitrovat
Screenshot_2020-09-06 0070 9 (529 604) - Divoké Kmeny - Casual 6.png

Potřebujete poradit?

Máte problémy se spuštěním skriptu? Potřebujete jinak poradit? Kontaktujte uživatele Dux2311 nebo přímo herní podporu přes ticket systém.
 
Naposledy upraveno:

DeletedUser44631

Guest
ehm, není vesnice jako vesnice, ne ? :) nebylo by lepší uvést, barbarských vesnic? :Wrrr
 

pegak

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
18
Skript umožňuje filtrování jak vesnic barbarů, tak normálních vesnic. Vytvořil jsem si ho pro filtrování farem na novém světě. :) Abych nemusel na každého jednoho hráče najíždět. Takže skutečně měl Dux prvně pravdu, skript filtruje i hráče. :)

Nicméně ještě není vychytaný (proto verze 0.0.1) a blbě zpracovává data hráčů nad 1000 (protože data od DK jsou např. "1.093"). Když je zakliknuto pouze vesnice barbarů, nechá pouze ty. Když není, kontroluje to všechny vesnice. Asi tam přidám spíš nějaký přepínač vesnice barbar/hráči/obojí nebo tak něco. :)
 

pegak

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
18
Zde přikládám screen funkčnosti, kde je vidět, že to filtruje i hráče. :) Avšak je tam právě onen bug s hráči nad 1000 bodů. Jak budu mít čas, udělám potřebné úpravy a pošlu sem aktualizovanou URL.
QETK.png
 

pegak

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
18
Ale možná Fcéčko narážel bonusové vs barbarské vesnice. Filtr na "vesnice barbarů" je pro ty, které nemají vlastníka (resp. id vlastníka je 0). Můžu ten text upravit. Stejně do budoucna přidám nějaký globální config file na překlady, protože skriptů budu dělat víc. A pak bude moct každý udělat github issue.

Jinak pokud mohu požádat mody, tak zde je Github, odkud skript pochází, tak jestli by to šlo nalinkovat i s autorem (mnou), aby mi případně mohli lidi dělat i PRs, kdyby měli nějaký feature request atd.
 

DeletedUser44631

Guest
Já jsem narážel na to, že script funguje pouze na barbarské vesnice a je tam několik chyb. Nevidím v tom skriptu přínos o proti skriptu, který je funkční xy let. Jaký je v tom rozdíl oproti níže uvedenému skriptu?

Níže si hráč nastaví poměr velikostí barbarek a hráčů, následně dostane souřadnice, vloží do poznámkového bloku a může si to proklikat případně přidat do nějakého farmlistu.



JavaScript:
javascript:var barb_size={min:0,max:25};var village_size={min:25,max:800};var minVer="7.0";var win=(window.frames.length>0)?window.main:window;var ver=win.game_data.version.match(/[\d|\.]+/g);if(!ver||(parseFloat(ver[1])<minVer)){alert("This script requires v"+minVer+" or higher.\nYou are running: v"+ver[1]);}else{if(win.game_data.screen=="map"){var coords=[];var col,row,coord,village,player,points;for(row=0;row<TWMap.size[1];row++){for(col=0;col<TWMap.size[0];col++){coord=TWMap.map.coordByPixel(TWMap.map.pos[0]+(TWMap.tileSize[0]*col),TWMap.map.pos[1]+(TWMap.tileSize[1]*row));if(coord){village=TWMap.villages[coord.join("")];if(village){player=null;if(parseInt(village.owner||"0",10)){player=TWMap.players[village.owner];}points=parseInt(village.points.replace(".",""),10);if(player){if(player.name!=win.game_data.player.name){if((!village_size.min||(points>=village_size.min))&&(!village_size.max||(points<=village_size.max))){coords.push(coord.join("|"));}}}else{if((!barb_size.min||(points>=barb_size.min))&&(!barb_size.max||(points<=barb_size.max))){coords.push(coord.join("|"));}}}}}}alert(coords.join(" "));}else{alert("Zapni skript na mapě!.\nRedirecting now...");self.location=win.game_data.link_base_pure.replace(/screen\=/i,"screen=map");}}void(0);
 

pegak

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
18
Nikoliv. Script funguje i na hráče, viz screen. :)

Co se týče toho nastavení, tak samozřejmě, že to můžu mít ve scriptu, jenže pak se s tím blbě pracuje z Rychlého náhledu na klávesovou zkratku. Dostat souřadnice je jedna věc, ale vidět na hráče jen to, kam chci útočit se taky hodí. Samozřejmě, že tam pak přibude funkce jako exportovat souřadnice atd. :)
 

pegak

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
18
Navíc jsem si skript nechal schválit rovnou při vývoji, abych neměl opletačky s tím, že používám něco nelegálního během vývoje. Je to verze 0.0.1.
 
Nahoru