• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Hledáme zajímavé nápady na zlepšení hry.

KEVAR

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
12
Přemýšlím kde bereš "breky důchodců", Biblos sice asi bude patřit k té starší generaci hráčů DK ale tuhle hru spíše drží při životě právě tihle "důchodci" protože mladší generace tenhle typ her tolik nevyhledává, hraje už úplně jiné věci.

To omezení, či úplný zákaz podporování barbarek, popřípadě silné znevýhodnění obrany v barbarkách na casualu dává smysl, existuje totiž jen pár variant mimo to, výrazně změnit nastavení či princip casual světů oproti klasickým, spouštět nové casual světy v daleko větší frekvenci a nebo prostě úplně casual světy zrušit protože styl jakým se dneska hrají nedává žádnou výhodu oproti běžným světům, totiž ... jednu ano, ale úplně nestačí, větší hráči do nějakého rozdílu nemůžou útočit na menší a nemůžeš jim zabrat jejich první vesnici.

Tyhle výhody ale postrádají smysl pokud se přesuneš na casual který už pár měsíců běží, čekáš než se ti narekrutuje armáda a eventuálně dostaví vesnice, než k tomu dojde okolo tebe není kam růst, chceš se přesunout někam kde bys růst mohl, jediné čím disponuješ je jeden selák útoku a ten ti umře v 26 bodové zapodporované barbarce, nevyrosteš, nebuduješ nic nového, jen obnovuješ armádu a doufáš že příště budeš úspěšnější ... ne nebudeš, protože praxe casual světů je podporovat barbarky a hrát tam v pár stovkách hráčů, protože ti zoufalci co neumí vyhrát normální svět mají potřebu si na casualu který má být volnější dokazovat že vyhrají aspoň něco :)



Opět odkážů částečně na to co jsem psal výše, Casual světy měly být forma jak si užít volnější tempo hry, ze začátku to spousta lidí přihlašovala jen párkrát za den, často se to podobalo trošku spíše nějakému sim city, ať už jsi byl jakýkoliv hráč přišel sis na svoje, ti kdo logovali párkrát za den si zaklikali, občas zabojovali, byli spokojení, kdo chtěl bojovat o vyšší příčky zabral pár desítek barbarek a vyrostl na úroveň hráčů se kterými už byla zábava vést nějaké boje, ale nebylo to o nějakých rozsáhlých bitvách a ambicích vyhrát svět ...
Pamatuju si Casual 1, hrál jsem to dva roky, když svět po čtyřech letech končil tak top 10 byly kmeny které měly stovky milionů bodů a bylo, nikdo to nehrotil.

Dneska Casual začne a za půl roku jsou rozdané karty, za 3 měsíce nemá pro hráče smysl se tam přesouvat :) a já bych asi vrátil jak to bylo předtím, nedávat lidem možnost jen tak se přesunout na Casual, jen v případě zabrání poslední vesnice na normálním světě, a bez přesouvání inventářů, možná i s nějakým oslabením, jinak se Casual světy můžou rovnou zrušit.
Možná by nebylo od věci zrušit i PB trh na Casual světech...

Ale asi je to ztracený případ

Řešili jsme to už tady ... a v přílohách co jsem psal supportu, bylo mi řečeno tenkrát že nastavení běžícího světa se zasahovat nebude, a taky že jsou dvě možnosti, dát casual jen pro nově registrované hráče do cca roku, a nebo prostě je úplně zrušit.

Než tady nějaký pan dokonalý začne rýpat, hraju aktivně klasické světy, 2 jsem vyhrál, několik dohrál až do samotného konce, teď akorát dohrávám další svět kde jsme vyhráli, myslím že zkušeností mám dost a stejně mi způsob jak se teď casual světy hrají přijde na hlavu postavený, není to kec důchodce, a ani někoho kdo by neuměl normální světy hrát a vyhrávat :) casual jsem chtěl hrát s párem kamarádek které vůbec netušily která bije a měly na hru minimum času,
Důchodci rozhodně neudržujou hru ve stavu v jakým je. Pořád hru udržují jen lidi, co kupujou PBčka, bez toho by INNO nemělo zájem na hře vůbec. Nežijeme v komunismu, kterej by se ti možná líbil. Tak to v praxi nefunguje. Asi nemáš přehled o hře, když jdeš používat irelevantní argumentaci. Zapadáš do podobný sorty hráčů, co jen budou tlkat, ale činy neukážou, protože hru nechápou nebo neumí. Budeš jen spekulovat a kecat, namísto převedení pořádné hry se svými kamarády, tohle není žádná friendly hra. Četl si vůbec obchodní podmínky, než si začal hrát? Casual je světem, kterej má výborné nastavení a komu ujede vlak, hold do konce nedojde, to je úděl bojové hry, proto je tak zajímavá. Nikdo ji nehraje proto, aby se tu chodil vykecávat a topit čas zbytečnou diskuzí.


Hra nikdy nebude držet tempo z doby před lety, tak to prostě je. Buď to zkousneš nebo smůla. Ty tvoje výhry, kterými se oháníš, jsou z dob, kdy hráči raději žvatlali než hráli. Dneska je vše jen o čase a prioritách.
 

hynekzalesak

Zkušený uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
107
Důchodci rozhodně neudržujou hru ve stavu v jakým je. Pořád hru udržují jen lidi, co kupujou PBčka, bez toho by INNO nemělo zájem na hře vůbec. Nežijeme v komunismu, kterej by se ti možná líbil. Tak to v praxi nefunguje. Asi nemáš přehled o hře, když jdeš používat irelevantní argumentaci. Zapadáš do podobný sorty hráčů, co jen budou tlkat, ale činy neukážou, protože hru nechápou nebo neumí. Budeš jen spekulovat a kecat, namísto převedení pořádné hry se svými kamarády, tohle není žádná friendly hra. Četl si vůbec obchodní podmínky, než si začal hrát? Casual je světem, kterej má výborné nastavení a komu ujede vlak, hold do konce nedojde, to je úděl bojové hry, proto je tak zajímavá. Nikdo ji nehraje proto, aby se tu chodil vykecávat a topit čas zbytečnou diskuzí.


Hra nikdy nebude držet tempo z doby před lety, tak to prostě je. Buď to zkousneš nebo smůla. Ty tvoje výhry, kterými se oháníš, jsou z dob, kdy hráči raději žvatlali než hráli. Dneska je vše jen o čase a prioritách.

At this point by se hodilo říct, dont feed the trolls, protože jsi buď blbej, nebo slovy generace Z, totálně delulu :D

Poslední vyhraný svět budu mít z tohoto roku, a hrál jsem ho na půl plynu, dala se dohromady fajn parta která jezdí na srazy, vykecává na discordu, bere si kvůli DK volno aby posílali útoky, většinou jsou to lidi v produktivním věku, z tvého pohledu důchodci, lidi kteří v té hře mají odehráno 10 a více let, lidi kteří makají a proto si můžou dovolit tu hru dotovat i desítkama tisíc za svět, že bych byl příliš šťastnej z toho jak se to zvrhlo s PB říct nemůžu ale lhal bych kdybych říkal že jsem do té hry sám taky nenapumpoval nezanedbatelné peníze, a vím že ta hra z něčeho žít musí, vždycky jsem to obhajoval takže kecy o komunismu si nech od cesty, z pohledu toho jaká je věková základna hráčů tuhle hru prostě hrají "důchodci" a bude žít jen dokud ji hrát budou, tak nech důchodce ať si rozhodnou jak mají vypadat světy které byly původně určené spíše k relaxu popřípadě naučení se hry než dosahování nějakých úspěchů ;)

Miluju jak vždycky někam přijde arogantní namachrovanej debílek a vysvětlí nám všem jak jsme zamrzli v minulosti a že se to dneska už hraje úplně jinak a ideálně nám všem ukáže a vysvětlí jak se to má hrát, vůbec ti nedochází že těch pár lidí co sem na fórum chodí to hrajeme někteří 10-15 let v kuse, ty si narvi do hry peněz kolik chceš, ty si hraj na svoje úspěchy a výhry, bez toho aniž bys měl charakter a lidi kteří za tebou stojí nikdy nedáš dohromady výhry schopný kmen a když někde potkáš dobrou partu tak dostaneš výprask že poběžíš brečet k mámě ... sbohem a šáteček, pane priorito, pane ujetý vlaku, pane OBCHODNÍ PODMÍNKO :D :D bože za co?!


Slovo na konec, komunita tu hru rozhodně dotuje více než jsou náklady na její provoz a vývoj, kolikrát jeden hráč je schopný zadotovat běh celého světa po dobu jeho existence, něco málo o tom jaké jsou náklady totiž vím, takže myslím že si zasloužíme jednou za čas mít svět který není jenom o tom kolik do toho kdo narval peněz a které nejsou o tom za půl roku to tady vyhrát :)
 
Naposledy upraveno:

Ezio Auditore

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
110
ta hrá brzy skonči pohřbena :D adminama a comunity manažery :D takvoa je skutečnost
Myslím si, že to není teda vina adminů :) spíš jde o nějaký přirozený proces každé hry, kdy zkrátka po pár letech ten typ hry zestárne a už není atraktivní pro mainstream a pak tím pádem upadá s počtem lidí, kteří ji postupně přestávají hrát. Částečně na to mohou mít vliv různá nastavení a podobně, nicméně když někdo končí, tak se setkávám se dvěma hlavními důvody.
1. Hra bere moc času a s vlastní rodinou se to nedá hrát, jako když byl člověk na střední/výšce apod.
2. Konči kvůli komunitě, protože je tu vytvořený monopol na výhry a když člověk nechce skákat podle daného monopolu, tak těžko shání nějakou partu, aby ta hra měla smysl. Takže to dotyčné prostě přestane bavit a končí. Výsledek je, že to pak daný monopol posílí, protože mu čím dál tím více ubývá konkurence a pak vznikají naegované výroky, že někdo vyhraje každý svět na který se zaměří, případně, že nějaký kmen ještě nikdy neprohrál. Přitom to není dané skillem, ale že to hrají tak, aby nebyl konkurence a když náhodou je, tak se přičiní aby byla co nejmenší. Samozřejmě čest výjimkám.
 

hynekzalesak

Zkušený uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
107
Když tak nad tím přemýšlím tak to s budoucím koncem DK až tak černě nevidím, pokud bude vůle tu hru udržet v určitých regionech ze strany komunity možná by DK v budoucnu mohly fungovat na bázi franšízy :D bylo by to sice rizikem pro různé podvody ale dejme tomu že by se nastavily nějaké šílené pokuty pro případné porušení licenčních podmínek, asi by v takové chvíli bylo pro provozovatele serverů a technickou podporu i daleko zajímavější jednat transparetně v oblasti banů, různých provinění a podobně, vím že moc fantazíruju ale ten princip není od věci, šlo by asi více pohnout s tím jaká verze hry se bude nasazovat, jaké možnosti nastavení jsou/nejsou, eventuálně implementovat různé modifikace :)
 

Joaquin Phoenix

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
11
1. Konečně změnit, že když si dám název vesnice Šlechtic, tak ať se hráčům na telefonu nezobrazuje že na ně jde šlechta, používají to všichni a všude!
 

CheGuevara

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
101
Myslím si, že to není teda vina adminů :) spíš jde o nějaký přirozený proces každé hry, kdy zkrátka po pár letech ten typ hry zestárne a už není atraktivní pro mainstream a pak tím pádem upadá s počtem lidí, kteří ji postupně přestávají hrát. Částečně na to mohou mít vliv různá nastavení a podobně, nicméně když někdo končí, tak se setkávám se dvěma hlavními důvody.
1. Hra bere moc času a s vlastní rodinou se to nedá hrát, jako když byl člověk na střední/výšce apod.
2. Konči kvůli komunitě, protože je tu vytvořený monopol na výhry a když člověk nechce skákat podle daného monopolu, tak těžko shání nějakou partu, aby ta hra měla smysl. Takže to dotyčné prostě přestane bavit a končí. Výsledek je, že to pak daný monopol posílí, protože mu čím dál tím více ubývá konkurence a pak vznikají naegované výroky, že někdo vyhraje každý svět na který se zaměří, případně, že nějaký kmen ještě nikdy neprohrál. Přitom to není dané skillem, ale že to hrají tak, aby nebyl konkurence a když náhodou je, tak se přičiní aby byla co nejmenší. Samozřejmě čest výjimkám.
Naprosto dokonale jsi to popsal.

A pokud se náhodou někde objeví čerstvá talentovaná krev, tak zezačátku hraje s tím vykrystalizovaným nikým nechtěným odpadem - a prohraje, což mu dá na výběr 2 možnosti: Už nehrát nebo se servilně vetřít k některé z těch monopolních skupin. Většinou volí druhou možnost, čímž se ten monopol ještě více monopolizuje.

Bohužel není šance tento mechanismus nějakým způsobem nabourat, protože s tím odpadem se hrát prostě nedá.

Tím ale degeneruje úroveň hráčů celkově, což jsem zažil na KingsAge. Každý slovák, který hrál na českém světě, pěl ódy na slavný slovenský kmen, který vyhrával všechny slovenské světy. Pak nás tito slovenští hrdinové přišli poctít na speciálním speedu na CZ serveru a dostali šílenou bídu, protože najednou hráli proti někomu, kdo umí to stejný jako oni, používá stejné skripty jako oni, ale navíc ještě u toho sedí nonstop a umí naplánovat útoky, na což nebyli zvyklí a neuměli to řešit.
 
Nahoru