• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Hledáme zajímavé nápady na zlepšení hry.

Jezis666

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
1
Bylo by super mít aplikaci na iOS se stejnými funkcemi jako je na Androidu. A mít stejné funkce jako v prohlížeči.
Strašně mi chybí možnost zobrazit si iOS se stejnými funkcemi jako je na Androidu.
Mít možnost vidět dosah kostela rovnou na mapě, vidět hráče v dosahu jinak než ty na které nedosáhnu nebo třeba politickou mapu (ta je to nejmenší, 2 předchozí funkce mi na iOS chybí rozhodně víc).
 

Antea

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
3
Jasný no, ale spíš než dělat něco s neumožněním sběru surek mi přijde pořád podstatnější zavést nějaký antivláček :)
 

Kejmlss

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
1
Zdravím všechny. Já bych se zaměřil hlavně na fungování hry jako takové. Používání nelegálních scriptu, Multiucty a vše možné další věci. Záskoky apod. Bohužel hráči už se tím ani netají a hrají vesele dál svět za světem. Teď na mě každý spustí že to se přece děje. Já bych úplně neřekl. Možná na každého jiný metr.
Např. Nevidím důvod proč bych neměl vědět od supportu jak dopadla moje stížnost? Podle mé zkušenosti jsem nedostal ani odpověď, ani se nic nestalo ve hře. Vlastně ani nevím jestli to někdo čte. V každé hře support komunikuje s hráči, nevím proč tady ne?
 

herrGeneral

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
37
Svět bez sběru a farmy, antivláček a podmínka vítězství bude, kdo bude mít po 180 dnech nejhezčí vesnici? Rovnou by to chtělo autopilota, co za vás posílat útoky i bránit :D
 

High-CoronaLord-

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
1
Co se týče morálky:
Myslím si, že žádná změna není potřebná. Jak už někteří hráči podotkli, světy mají různé nastavení a pokud někomu nastavení morálky nevyhovuje, může zvolit jiný svět ...

Můj návrh na změnu:
Nikdo nepoužívá vlajky na štěstí, protože pokud by jste se stávající verzí vlajky na štěstí provedli 1000000 útoků, výsledek by byl stejný, jako kdyby jste žádnou vlajku nepoužívali. Vlajky na štěstí bych změnil tak, aby byly v průměru stejně účinné, jako vlajky na útok, ale jejich síla by se měnila podle základního štěstí/neštěstí útoku.

Ku příkladu černá vlajka na útok dává +10% sílu útoku. Nová verze vlajky na štěstí by přidávala +5% štěstí útoku, pokud by základní štěstí útoku bylo kladné, ale přidávala by 20% štěstí útoku, pokud by základní štěstí útoku bylo záporné.

Příklad útoku č.1
Útočník má nasazenou novou verzi černé vlajky na štěstí, při útoku je jeho základní štěstí -25%, ale díky černé vlajce na štěstí se jeho štěstí zlepší na -5%.

Příklad útoku č.2
Útočník má nasazenou novou verzi černé vlajky na štěstí, při útoku je jeho základní štěstí +10%, díky černé vlajce na štěstí se jeho štěstí zlepší na +15%.

Příklad útoku č.3
Útočník má nasazenou novou verzi černé vlajky na štěstí, při útoku je jeho základní štěstí -10%, díky černé vlajce se jeho štěstí zvedne na +2,5%. V tomto případě sice základní štěstí začíná v záporu, ale jakmile se dostane do kladné hodnoty, efektivita vlajky se sníží na 25%.


Tento nový systém vlajek na štěstí by dával smysl, lidi by je začali používat a zároveň by byl vybalancovaný, alespoň dle mého názoru.
 

Kodlys

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
19
Já zde připomenu co jsem napsal dnes odpoledne v Kavárně S95.

Za mě by stačilo fairplay. Na světě 95 se furt dokola objevují naspawnované vesnice a pořád dokola to prochází. Spawnuje si to tam jeden nejmenovaný hráč a všichni víme o koho jde. Pokud se s tím nebude něco dělat, tak poctivý klikači zahodí vidle a následující světy budou jen o tom, kdo si naspawnuje víc vesnic a kdo bude mít lepšího bota na výstavbu. Chápu, že to nejde ohlídat. Ale když se naspawnují vesnice ve stejný den, jedou stejnou výstavbu a ve stejnou dobu zbarbaří, tak není o čem snad ne ? :D Snad není problém dopadnout viníka a potrestat jej.. Nebo minimálně aspoň smazat ty vesnice. Ale na tento problém si stěžovalo více hráčů už několikrát a pořád se nic neděje.. Nakonec to dopadne, jak jsem zmínil výše.

Za mě bych začal řešit tyto problémy, které mají doopravdy dopad na průběh světa, aby se tu nováčci uchytili a u hry zůstali. Takto to pro ně nemá význam a není se čemu divit. Tato hra mě baví a bylo by fajn se s partou potkávat na dalších a dalších světech, ale hodně lidem takové ovlivňování hry vadí.
 

Antea

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
3
1. Znemožnit útoky za sebou ve vzdálenosti mikrosekund. Vlastně pořád nechápu proč je to legální :D
2. Vytvořit nějakou novou stavbu, nějakou schovku, která by ti umožnila ukrýt armu a v nastavený čas ji vytáhnout. Mohlo by to být odstupňované na počet army, kterou schováš. Na suroviny to jde, proč ne i na tohle?
3. Umožnit zasílat podpory v předem nastavený čas příchodu.
4. Podpory by měly být rychlostně zvýhodněny oproti útokům.
5. Vytvořit funkci "uhnout s armádou" a v nastavený čas ji přivalit zpátky.

Lidi, nejsem matematik, jsem zdravotní sestra :D Štve mě, že si někdo úplně v klidu doma, když má volnou chvíli pošle vláček, a obránce je značně odrbaný na možnostech. Čas, mobil, počítání, rychlost připojení atd.
Jediná obrana je poslat armu pryč a c půlce casu to vrátit zpět, sedět pět minut před klikem a sledovat vteřiny, když je to vlastně jen o štěstí a modlitbách atd.
 

DK Terapeut

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
39
Já zde připomenu co jsem napsal dnes odpoledne v Kavárně S95.

Za mě by stačilo fairplay. Na světě 95 se furt dokola objevují naspawnované vesnice a pořád dokola to prochází. Spawnuje si to tam jeden nejmenovaný hráč a všichni víme o koho jde. Pokud se s tím nebude něco dělat, tak poctivý klikači zahodí vidle a následující světy budou jen o tom, kdo si naspawnuje víc vesnic a kdo bude mít lepšího bota na výstavbu. Chápu, že to nejde ohlídat. Ale když se naspawnují vesnice ve stejný den, jedou stejnou výstavbu a ve stejnou dobu zbarbaří, tak není o čem snad ne ? :D Snad není problém dopadnout viníka a potrestat jej.. Nebo minimálně aspoň smazat ty vesnice. Ale na tento problém si stěžovalo více hráčů už několikrát a pořád se nic neděje.. Nakonec to dopadne, jak jsem zmínil výše.

Za mě bych začal řešit tyto problémy, které mají doopravdy dopad na průběh světa, aby se tu nováčci uchytili a u hry zůstali. Takto to pro ně nemá význam a není se čemu divit. Tato hra mě baví a bylo by fajn se s partou potkávat na dalších a dalších světech, ale hodně lidem takové ovlivňování hry vadí.
tak stačí přejít na jiné jazykové verze ..já po těchto dvou světech co tu hraji se tam taky vracím a už se těším..naše světy jsou poslední dobou jen pro ostudu:))Ale tak nejsme samy u sousedů taky už skoro nikdo nehraje:))
 

herrGeneral

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
37
1. Znemožnit útoky za sebou ve vzdálenosti mikrosekund. Vlastně pořád nechápu proč je to legální :D
2. Vytvořit nějakou novou stavbu, nějakou schovku, která by ti umožnila ukrýt armu a v nastavený čas ji vytáhnout. Mohlo by to být odstupňované na počet army, kterou schováš. Na suroviny to jde, proč ne i na tohle?
3. Umožnit zasílat podpory v předem nastavený čas příchodu.
4. Podpory by měly být rychlostně zvýhodněny oproti útokům.
5. Vytvořit funkci "uhnout s armádou" a v nastavený čas ji přivalit zpátky.

Lidi, nejsem matematik, jsem zdravotní sestra :D Štve mě, že si někdo úplně v klidu doma, když má volnou chvíli pošle vláček, a obránce je značně odrbaný na možnostech. Čas, mobil, počítání, rychlost připojení atd.
Jediná obrana je poslat armu pryč a c půlce casu to vrátit zpět, sedět pět minut před klikem a sledovat vteřiny, když je to vlastně jen o štěstí a modlitbách atd.
Doporučuji tetris nebo jinou singleplayer hru
 
Nahoru