a) Dosah věže - barva koliduje s barvou označení, navrhuji označit ohraničení dosahu nějakou sytější barvou, případně silnější čarou.
b) Špehování - zde by se mi líbilo, kdyby byl způsob špehu na bázi Travianu, kdy bránící hráč ani neví, že někdo špehuje. Je jen na něm, zda bude mít ve vesnici špehy, aby je zlikvidovali, nebo tam mít nic nebude a nepřítel to vyšpehuje(nebo bude špehovat týden v kuse), dle mě to zatraktivní hru, teď snadno lze vidět příkaz špeha a zničit to. Oznámení by nechodilo, v opačném případě by přišlo pouze v případě, že zemřela alespoň jedna jednotka.
c) Multiúčty - zpřísnit stíhání těchto hráčů, neřídit se jen pravidly, ale mít na toto vyjímku. V případě, že je to okaté, tak tento problém řešit, řídit se selským rozumem a účet smazat, případně omezit mu přístup do hry, každý by měl dokázat svoji vlastní IP. Pokud je účet hraný pouze přes VPN, tak blokovat automaticky. Účty hrající z pochybných IP - např.ze zahraniči, se musí prokázat "něčím", co udělí vyjímku. Stíhat i účet, který z toho multiúčtu těží.
d) Morálka - snižovat kontinuálně dle stáří věku od startu hráče na daném světě, případně dle poražených jednotek (Čím větší, tím je morálka vyšší - prokáže to zvýhodnění obránce)
e) Zvýhodňování obránců - jak zmiňuji výše, morálka, poté věže, označování, atd. Chtělo by to něco, co by taky jednou zvýhodnilo útočníka. Např. snížení NB, zrychlení útoků s paladinem, snížení morálky
f) Vlajky - zrušit vlajky na náklad a štěstí. Buď je zcela odstranit, případně nahradit. Co mě teď napadá v rychlosti z hlavy, tak například dát vlajku na zvýšení účinnosti beranidel/zvýšení účinnosti hradeb 0-10%, případně rychlost výstavby
g) Denní ocenění - poražený off, poražený deff, podorovatel, rabování. Zacílit pouze na jednotky mimo kmen, někteří toto fejkují. Nepočítali by se jednotky kmene.
h) Poražené jednotky - navazuji na bod g). Omezit pouze na jednotky mimo kmen. Hodně lidí tohoto poté zneužívá a dělá si umělé statsy. Osobně se teď řídím pouze dle stats Kmenových válek, což je vždy vypovídající, ale nevidí to celý svět a není to transparentní. Případně přidat do Kmenových válek v žebříčku položku Kmenových válek, ale hráčů, např. pouze rozevíracím seznamem, ať to nezabírá pole.
Toť asi vše k Vývoji.
Hodně se tady zmiňuje propagace, ale ta nemá nic společného s Vývojem hry jakožto takové. Propagace přes IG, FB, či zakládání komunit, jako je DC, je ta nejlevnější možnost, buďme alespoň rádi za toto. Celková propagace napříč internet není zrovna levná záležitost. Spíše bychom měli mít rádi, že nám iniciátoři této hry a další od stejného vydavatele, dovolují hrát a poskytují tuto možnost. Celková propagace je i na nás, na hráčích a na těch to vždy stojí. Každý z Vás může sdílet příspěvky, propagovat je a dělat dobrou reklamu, i tímto prokážete této hře, kterou tak rádi hrajete, tu nejlepší reklamu a ovlivníte tím počet hrajících lidí, Vy jste součástí hry a můžete se na tom podílet.
Zatím jediné, co tady čtu a co by mě odradilo, je furt nějaká stížnost na něco, to je na prd, toto nefunguje, ale pochvala nikde, za nic...