Kavárna - Casual 7

Strejda eM

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
0
Spravedlnost v praxi, upravíme limity aby mohl někdo (~110 000) zaútočit... On zaútočí, sebere dědinu a ten co o ni přišel(~70 000, po útoku ~60 000) už na toho co ju sebral zaútočit nemůže, bo je moc velký (~120 000), když už má tu tvoji dědinu :-O. Jako FAKT??? :-O :-(

Neměl by ten limit chránit spíš malé hráče před velkými? A né malým bránit vzít si zpět to svoje od velkých?
 

Liška Bystrouška

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
4
Spravedlnost v praxi, upravíme limity aby mohl někdo (~110 000) zaútočit... On zaútočí, sebere dědinu a ten co o ni přišel(~70 000, po útoku ~60 000) už na toho co ju sebral zaútočit nemůže, bo je moc velký (~120 000), když už má tu tvoji dědinu :-O. Jako FAKT??? :-O :-(

Neměl by ten limit chránit spíš malé hráče před velkými? A né malým bránit vzít si zpět to svoje od velkých?
Však tě ten limit chrání. Bez něj bys už neměl žádné vesnice :D. To mi věř.
 

Strejda eM

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
0
Rači se 10x poperu o dědiny a 11x zmrtvých vstanu jak nemoci zaútočit na útočníka a pokusit se získat ves zpět, jen proto, že se tím stal větším jak nějaký limit!
 

Kozmicz

Administrátor
Člen týmu
Administrátor
Počet poděkování
1.724
Není možné, aby jeden z hráčů mohl útočit na druhého a obráceně nikoliv. Mám na mysli ve stejné době. Limit má zajistit, aby proti sobě útočili sobě rovni a samozřejmě, když se někdo pohybuje na hraně poměru, tak může jeden útočit a druhý den nikoliv. Mezi hráči je vždy hranice, myslím, že je to logické.