Kavárna - Classic

1Rici

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
50
Fearyho kritický příspěvek zmizel ani ne za 15 minut :D A to bylo půl 2 v noci.

Můj dotaz na support ohledně classicu zůstává nezodpovězený už od 8.5. :D ...
 

Kozmicz

Administrátor
Člen týmu
Administrátor
Počet poděkování
1.597
Fearyho kritický příspěvek zmizel ani ne za 15 minut :D A to bylo půl 2 v noci.

Můj dotaz na support ohledně classicu zůstává nezodpovězený už od 8.5. :D ...
To je tím, že se tady pak píší příspěvky, které porušují pravidla fóra a my musíme zasahovat. Čím více urážek a spamu, tím více mažeme a méně reagujeme. Pokud byl tvůj dotaz bez urážek a hrubé kritiy směrem k supportu, klidně ho zopakuj a rádi zodpovíme. Ale vše musí být v rámci pravidel, jinak se odpovědi nedočkáš.
 

Legendary sir Fcéčko

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
77
Dle mého názoru pokud někdo se vyjadřuje nevhodně měl by být na to upozorněn a být informován, že mu byla zpráva smazána. Takto to v mém případě nikdy nebylo :D ale vzhledem k mrtvému fóru je škoda cokoliv mazat, protože za chvíli můžete smazat celou doménu. Bude sem přispívat jen Biblos do nesmyslného tématu co zrovna poslouchá, což nikoho absolutně nezajímá.
 

Kozmicz

Administrátor
Člen týmu
Administrátor
Počet poděkování
1.597
Fórum se však neřídí dle tvého názoru, ale dle interních postupů moderátorského týmu.
 

1Rici

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
50
Já ale napsal normální dotaz do ticket systému, který je už 10 dnů bez reakce :) Tam jsem se odpovědi nedočkal. Ale už jí ani neočekávám, jelikož tady nám už bylo od Biblose vysvětleno, že jsme lamy (což pak následně někdo smazal) a od tebe, že si za to můžeme sami.
 

Kozmicz

Administrátor
Člen týmu
Administrátor
Počet poděkování
1.597
Já ale napsal normální dotaz do ticket systému, který je už 10 dnů bez reakce :) Tam jsem se odpovědi nedočkal. Ale už jí ani neočekávám, jelikož tady nám už bylo od Biblose vysvětleno, že jsme lamy (což pak následně někdo smazal) a od tebe, že si za to můžeme sami.
Tvůj poslední ticket byl zodpovězen. Ty jsi na něj již nereagoval. Pokud máš pocit, že nějaká tvá otázka nebyla zodpovězena, neváhej nám ji znovu položit. Zde či v ticket systému.
 

1Rici

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
50
Ty se mě snažíš vyprovokovat? :D

na mou poslední otázku bylo odpovězeno, že se dotaz deleguje výš. Když se dotaz deleguje výš, čekal bych, že mě někdo kontaktuje a že míč je stále na vaši straně hřiště.

A ano mám pocit, že můj dotaz nebyl zodpovězen. Stále jsem toho názoru, že specifika různých světů nám máte jako support říct předem. A když už se stane takto nemilá věc, tak se k tomu máte postavit čelem. A ne napadat hráče jako to udělal/a Biblos nebo to svádět na nás, jako si to udělal ty.
 

Lučištník na koni

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
37
Fearyho příspěvek opět smazán, vyhlášení veledůležitého "Nejdivočejšího dne" proběhlo, dneska práce na jedničku!
 

Kozmicz

Administrátor
Člen týmu
Administrátor
Počet poděkování
1.597
Tvůj dotaz byl zodpovězen, od kolegyně jsi dostal odpověď "Info jsem dodala výše" - což znamená, že nás o tomto problému informovala. Ocenění na Classic světech nejsou, protože se jedná o stejně specifický svět jako speed. Na speedech také hráče před každým kolem neinformujeme o tom, že nezískají ocenění.

Co jsem se navíc koukal napříč různými jazykovými verzemi, tak nikde nevidím v ohlášení světa informace o tom, že by jednotlivé komunity psali, zda tam jsou či nejsou ocenění. Tím bych to asi uzavřel.