Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:
Používáš zastaralou verzi prohlížeče. Nemusí správně zobrazovat tyto či jiné webové stránky. Aktualizuj si svůj prohlížeč nebo použij alternativní prohlížeč.
Kořist - bez kořisti nebo s omezenou kořistí min. 5000 max. 1.000.000
Produkce:
Bez kořisti - produkce 2,5x
S omezenou kořistí - základní při rychlosti 4
Sběr - NE
Barbarské vesnice - Ano (rostoucí do 500 bodů), bez kořisti 25 na 100 hráčů, s omezenou kořistí 50 na 100 hráčů Bonusové vesnice - NE
Paladin - Ano, jeden na hráče Milisekundy - NE Kostel - NE Strážní věž - NE Úspěchy - NE Pevnost - NE Morálka - NE (Tady mě asi ukamenují) Fake Limit - 1% bodů vesnice Lučištníci - NE Domobrana - NE
Šlechtic: zlaté mince - max. dosah 40 polí, oddanost 20-35 Kmen - 6 až 10 lidí, podpory jen v rámci kmene Podmínka k vítězství - svět musí trvat minimálně 90 dnů a kmen musí vlastnit 50%-65% (Hodně diskutabilní) po dobu 10 dnů
Co se týče startu se dvěma vesnicami, tak jedině za předpokladu že svět bude bez kořisti.
Když tak mě opravte, ale o Classic světu se tu mluvilo od roku 2009?! Dávno předtím než Inno začalo dávat do světů přímé placené funkce. Jak vidím, tak první Classic spustilo asi jen kvůli koronaviru. Celkem mě i trochu mrzí, že jsem sem v tuto dobu ani nezavítal. Hlavně velká škoda, že dnes je Inno ochotnější to spustit, kdy DK hraje jen zlomek hráčů (tak 10 % hráčů) oproti minulosti.
Přiznám se, že tohle by byl jediný svět, kdy bych vážně přemýšlel o aktivním hraní, protože normální světy mi už nemají co nabídnout, nemá pro mě smysl začínat hrát normální světy, když jsem přišel o všechny vlajky i prémiové body (ty bych si asi snadno vydělal na prémiovém trhu).
Classic svět by měl být rychlejší než normální světy. Inno na něm nemůže rýžovat, protože tam nejsou povoleny žádné přímé placené funkce jako zvyšování těžby, nákup surovin, zkracování stavby, apod. jen PÚ, správce účtu a jestli pomocník rabování.
Fajn, tak já si dám svůj návrh, který stejně nebude splněn. Tučně jsou priority.
Nastavení
Herní rychlost
3
Rychlost vojenských jednotek
1
Demolovat budovu
Aktivní
Morálka
Aktivní (závislé na čase)
Milisekundy
Aktivní
Fake limit
Neaktivní
Výzkumný systém
3stupňový výzkum, případně 10stupňový
Kostel
Aktivní
Strážní věž
Neaktivní
Úspěchy
Aktivní
Rostoucí barbarské vesnice
Nerostoucí, nebo do 500 bodů
Bonusové vesnice
Bonusové vesnice (staré už asi nejdou)
Časový limit pro napadení
10 Minut
Časový limit pro odvolání obchodníků
5 Minut
Noční bonus
Aktivní, 0:00 do 8:00 (150 %)
Ochrana pro nové hráče
5 Dnů
Max. útočný poměr (útočníkbránce)
Neaktivní
Vlajky
Neaktivní
Kořist
Neaktivní
Pevnost
Neaktivní
Jednotky
Lučištníci
Aktivní
Systém špehování
Špeha lze vyzkoumat na 3 stupně. Špeh na 1. úrovni může zjistit velikost vojska v bránící se vesnici, a pokud přežije více než polovina špehů, tak i suroviny. Špeh na 2. úrovni může kromě toho zjistit i úrovně budov a počet surovin. Špeh na 3. úrovni může dále zjistit jednotky nacházející se mimo špehovanou vesnici. Pro vyšpehování je potřeba mít více než polovinu počtu špehů obránce. Na ztráty špehů útočníka nemají vliv stupně vyzkoumání špehů v obou vesnicích.
Paladin
Aktivní, bez předmětů
Domobrana
Aktivní
Šlechtic
Systém nákupu
Balíčky surovin
Maximální dosah šlechtice
200 polí
Ztráta oddanosti při útoku se šlechtou
20-35
Nárůst oddanosti za hodinu
3
Konfigurace
Omezení počtu členů v kmenu.
20
Útočení na členy kmene
Aktivní
Kmenové úrovně
Neaktivní
Zástup v dovolené
Aktivní
Omezení zástupu v dovolené
Omezený zástup v dovolené začíná, jakmile byl účet v zástupu 30 Dnů během posledních 60 Dnů.
Volné obchodování
Aktivní, časově omezeno podle začátku hraní každého hráče
Podpora mimo kmen
Podporování vesnic mimo vlastní kmen není možné. Členství v kmenu se kontroluje v okamžiku příchodu podpory. Při změně kmenu bude podpora stažena.
Možnost volby světové strany
Aktivní
Podmínky pro vítězství
Po uplynutí 180 dní musí kmen držet min. 60 % hráčských vesnic po dobu 14 dní
Na závěr poznámky a dotazy, protože jsem tuhle hru nehrál od června 2019.
Díval jsem se na jiné verze a našel jsem Classic světy s rychlostí 4, nebo 6, ale našel jsem ve starých textech, že se měly nastavovat i rychlostí 3, nebo 5. Tak aby to pro Inno bylo nejvýhodnější, tak rychlost 3, ale v takovém případě rychlost jednotek 1, protože 0,5 by znamenalo že by pochody byly pomalejší než na některých světech s rychlostí 2 a asi vymýšlet rychlost 0,7 či 0,8 nemá smysl.
Tabulku jsem zkopíroval ze světa 81, vidím že pravidlo selského dvora už úplně zmizelo, takže se to už nenastavuje. Škoda, byl bych pro.
Vidím, že dnes už nastavujete jinou morálku, asi bych preferoval tu závislou na čase, není tak krutá vůči těm co rostou pomalu a tam bych to útočníkům vynahradil neaktivním poměrem útočníkbránce.
Fake limit neaktivní, ať se klikači uklikají! Na co omezovat aktivitu? Tato hra byla o klikání.
Výzkum nejlépe 3stupňový, bral bych i 10stupňový, více níže.
Kostel aktivní, to je jasná volba!
Rostoucí vesnice? Já bych nastavil nerostoucí, ale to už Inno dávno asi nenastavuje, tedy od té doby co všichni začínají s 26bodovou vesnicí (36bodovou, pokud je na světě kostel). Což by bylo ve vesnicích bez dolů brutální, ideální by bylo pokud by ty vesnice měly aspoň 1. stupeň dolů, což asi se nenastavuje. Takže tak do 500 bodů by mohlo stačit. V nastavení se dá nastavit i rychlost růstu barbarských vesnic, což není na každém světě vždy stejné, ale tato rychlost se do těchto tabulek nepíše. Takže bych byl pro pomalý růst.
Bonusové vesnice určitě, to by mě ostatní ukamenovali, ale asi už nejdou nastavit ty s původními bonusy? Kdy třeba selský dvůr přidával 3 %, nebo vesnice se všemi doly 3 % či s jedním dolem 10 % apod.?
Časové limity jsou asi vždycky stejné.
Noční bonus - klasika od 0:00 do 8:00, ale pozor 150 % bonus! Chci se vyspat.
Ochrana pro nové hráče 5 dnů je střed.
Maximální poměr mezi útočníkem a obráncem neaktivní, vlajky a ty další "blbosti" nekativní. Nevím, co je to kořist? Jestli je to sběr surovin, který si pamatuji, tak to ne, to by asi na Classicu ani nešlo. Jedině rabovat barbarky a hráče.
Lučištníci aktivní - jasná volba, jednak bez nich se počítá systém boje jinak a ten se mi nelíbí a jednak při 3stupňovém výzkumu to je větší sranda.
Špeh - 3stupňový. Nevím, jestli Inno někdy spustilo 3stupňový výzkum s lučištníky a 3stupňovým špehem. Vím, že na mezinárodním serveru byly vždy světy se 3stupňovým výzkumem bez lučištníků, u nás ale lučištníci bývali. Pak jsem kdysi hrál nějaký svět se 3stupňovým špehem, ale tam zase nebyli lučištníci. Nesleduji všechno, takže nevím, jestli Inno spouští či nespouští 3stupňový výzkum zároveň s lučištníky i se 3stupňovým špehem. Ale zase si říkám, že pokud paladin nemá předměty, tak asi hráči nestaví katapulty do obrany (jedině v rámci co nejrychlejší produkce), takže to omezení 15 výzkumů by šlo pořád (3kopí, 3 šerm, 3 lučišník, 3 špeh, 3 TK, v případě podpor zrušit špeha a nastavit katapulty, je to sice náročné na čas, ale lze to). Pokud by to bylo moc, pak by šlo buď 10stupňový výzkum, nebo špeh jednostupňový, asi dnes už se nastavuje jen ten systém, kdy pro přežití stačí mít jen o polovinu více špehů (nikoliv více) pro zjištění informace o vojsku, 50 % musí přežít pro suroviny, 70 % pro budovy a 90 % pro vojsko mimo vesnici.
Paladin: Nové předměty být asi ani být nemohou, protože se tam dá kupovat za PB, staré předměty (tam také byly původně nižší bonusy než později) se asi už nenastavují, takže jen paladin. Pořád se hodí mít podporu rychlostí paladina.
Domobrana: Ano, může být sranda, když někdo útočí s LK a šlechticem.
Šlechtic: Balíčky surovin jsou jasná volba! Přes to nejede vlak. Bavili jsme se o tom v listopadu v sekci speedu, že by se to i klukům líbilo. Tady byl jen svět 10 s balíčky surovin a to už je dávno. Inno dříve nespouštělo u nás vůbec světy s 10stupňovým výzkumem, první takový byl spuštěn až za Kozmicze a od té doby jich spustilo hned několik, tak proč ne balíčky surovin? Pokud by hráči začínali s 2 vesnicemi, nemohl by si ani nikdo stěžovat, že nemá vláček, protože by mohl při prvním útočení mít klidně 5 dědků (2x3stupňový panský dvůr - 1 vesnice).
Pobavilo mě, že v některých nastavení je dosah šlechtice 2000 polí, když mapa má rozsah 1415 polí. Dal jsem 200 polí, ale to není podstatné, stahování oddanosti klasika 20-35, nárůst oddanosti je vždy dle rychlosti světa.
Počet členů v kmenu asi 20 by byl v pořádku Kmenová úroveň ani nevím co je? To jsou asi nějaké kmenové bonusy jako rychlost podpor, jestli si matně pamatuji, tak to tedy ne. Útok na členy kmene rozhodně, možnost změnit kmen také, podpora mimo kmen asi ne, vítězství dominance 60 % na 14 dní, protože to už bývá stejně rozhodnuto.
Takové nastavení by mohlo být marketingově výhodné i pro Inno, nízká rychlost světa, pomalu rostoucí barbarky s nízkým stropem bodů, 3stupňový výzkum, 3stupňový panský dvůr, to ten svět zpomaluje.
Kozmiczi, měl by ses snažit prosadit balíčky surovin, nejsem jediný kdo si je přál na normální světy a Classic má blíže k normálnímu světu než k speedu. Inno dříve nedělalo 10stupňový výzkum a naráz jej nám dává, tak proč ne 3stupňový panský dvůr? Pokud by hráči začínali se dvěma vesnicemi, tak i absence možnosti vláčku odpadla a v pozdější fázi už je to celkem jedno jaký je systém. Moc díky, když se to pokusíš prosadit!
Classic svět by měl být rychlejší než normální světy. Inno na něm nemůže rýžovat, protože tam nejsou povoleny žádné přímé placené funkce jako zvyšování těžby, nákup surovin, zkracování stavby, apod. jen PÚ, správce účtu a jestli pomocník rabování.
Kořist je klasický rabování. Pro české hráče by to asi bylo ideální, ale v poslední době se běžně spouštějí classic světy bez rabování s větší produkcí
Tohle jsem už taky hrál, ale upřímně si to zde neumím představit. Kolik lidí to vypne, když na ně půjde 3000 útoků?
Jinak proti balíčkům sourovin nic nemám, taky to nastavení mám rád. A pokud by se nedala levná obnova šlechtice tak ten classic překoná svým trváním ten předešlý.
Díky moc za vysvětlení, že Inno nespouští 3stupňové lučištníky zároveň se 3stupňovým špehem, tak pak jak jsem psal výše, bych preferoval špeha jednostupňového.
Díky za vysvětlení rabování.
Ty kmenové úspěchy jsem si už ověřil na wiki a je to to, co jsem předpokládal.
Kostel nevím, proč by nemohl být na Classicu? Je součástí hry od počátku a na tom maďarském classicu, který mají spustit, tak tam bude.
Dnes už hráčů je o dost méně, limity kmenů také nižší, aktivita mnoha hráčů též. Otázkou je, jestli by se našlo 20 lidí, kteří by poslali v jeden den každý 150 fake útoků? Pokud ano, tak proč ne? Jestli někdo dostane strach z toho, že mu svítí vpravém horním rohu 3000 útoků, tak ať hraje pexeso, nebo normální svět. Když Classic, tak s klasikou jako dříve.
Kdo tomu stále nemůže uvěřit jako já, tak důkazem k tomu může být, že se již aktualizovala alespoň url pro Classic viz odkaz kde můžeme sledovat nastavení. Dovolil jsem si tedy přihřát polívčičku a zveřejnit můj návrh, který jsem hrál na třech jazykových verzích ačkoliv né aktivně, dokáži si jej představit jako následující nastavení
Kdo nezná omezené rabování, tak doporučuji se dovzdělat například zde. Upřímně, pokud nebude možné nastavit omezený sběr, jsem i pro bez kořisti.
Fake limit určitě zavést, neboť nikdo nechce ze hry zešílet.
Herní rychlost:
5 (alternativou je 4 ale 5 je víc)
Rychlost vojenských jednotek
0,4
Milisekundy
Neaktivní
Základní produkce
62/h - na úrovni 30 vyprodukujete 24.000 surovin/h
Paladin
Ano, bez předmětů/knížek
Výzkum
3 stupně
Kostel
Ne
Strážní věž
Ne
Fake limit
2%
Kořist/farm limit
2000/level nebo bez kořisti
Morálka
Ne
Úspěchy
Ne
Zástup v dovolené
Ano, standardní
Vlajky
Ne
Ochrana
48h
Max. útočný poměr
Ne
Noční režim
Standard nebo aktivní, hráči si mohou vybrat 8-hodinový časový rámec.
Poměr barbarských vesnic na hráče:
2 na hráče
Bonusové vesnice
Ne
Možnost výběru světové strany
Ne
Možnost přeregistrace
Ano
Pozvání do hry
Ne, pouze přeregistrace
Šlechtic - systém nákupu
balíčky surovin, obnova šlechtice zdarma
Ztráta oddanosti při útoku se šlechtou
25-33
Omezení počtu členů v kmenu
Ano, 6 hráčů odchody z kmene nejsou od začátku možné. Vstup do kmene je deaktivován 2 týdny po začátku hry.
Útočení na členy kmene
Útoky proti členům vlastního kmene budou změněny na návštěvu a nezpůsobí žádné škody
Podpora mimo kmen
Podporování vesnic mimo vlastní kmen není možné. Členství v kmenu se kontroluje v okamžiku příchodu podpory. Při změně kmenu bude podpora stažena.
Volné obchodování
Standard - Aktivní, časově omezeno podle začátku hraní každého hráče
Časový limit pro napadení
5 minut
Domobrana
Ne
Startovní vesnice
Hráč začíná s dvěmi vesnicemi
Podmínka k vítězství
Svět musí trvat minimálně 90 dnů a kmen musí vlastnit 40% vesnic po dobu 10 dnů
@Shedd nechci být škaredý na tebe, ale v Maďarsku se nehrál Classic už téměř rok, naposledy někdy duben květen 2021 a to nastavení které tam je, není to co se hrálo ale nějaký nesmysl přednastavený pravděpodobně ,,defaultní nastavení".
Nicméně už se hráli po světě všechny možné varianty, protože jsou některé státy, které berou vyloženě nastavení dle hráčů a to co si hráči napíší, to je. Takže často jsem viděl i experimentální nastavení a co si budeme povídat, konec konců, každé nastavení je hratelné - jen méně zábavné. Hru asi nelze znetvořit nastavením k nehratelnosti.
Upřímně, na Classic bez fake limitu bych nešel. Hrál jsem tohle na .uk a .net a stačilo mi to, sejde se dobrá parta hráčů a fejky na tebe půjdou klidně od pátého dne hry do doby, než tě zničí nebo zdeptají. Potom je to souboj o tom, komu svítí v pravo nahoře více mečíků. Pokud se chce někdo podívat do blázince a ze hry zešílet, pak je možnost odebrat fake limit
Měl jsem raději světy s kostely, i když jednu dobu je Inno u nás také dlouho nespouštělo. Je to další herní prvek.
Pokud máš více vesnic a nemáš ještě Kostel, tak První kostel můžeš zbourat a přemístit jinam, přitom První kostel je skoro zadarmo, nezabírá moc místa a je rychle postavený. Vždycky jsem po dobytí prvních tří až pěti vesnic jej přemístil, protože z twstats se dá zjistit se kterou vesnicí hráč začínal, a pak není těžké mu obsadit první vesnici a je bez víry, i když pravda vystavit První kostel není náročné, takže pokud je hráč aktivní, tak si jej rychle postaví jinde, obzvláště pokud může za PB zkracovat, tak nemusí ani těch pár minut čekat.
Kostel zase zabírá moc místa v selském dvoře, už se pak moc jednotek do vesnice nevejde, ale útočník musí mít hodně katapultů, aby jej byl schopný zdemolovat. První kostel zkatovat nelze vůbec.
Což mi připomíná, že kdyby panský dvůr byl 3stupňový, tak by nešel zkatovat 2 katapulty, ale vlastně 12 by stačilo (také záleží na výzkumu). Pamatuji si, že když jsem kdysi ve hře na fóru dal oznámení, že jsem zkatoval panský dvůr dvěma katapulty, tak se všichni divili, že to lze. Postavit 3stupňový dvůr je surovinově hodně náročné, a pak při prázdné vesnici to stačí s pár katapulty zdemolovat kompletně, v počátku, kdy mají hráči málo surovin, tak lepší volba než nádvoří a pro obránce by to bylo hodně surovin v tahu, to by měl produkci několika dnů pryč jedním útokem a teď jestli je omezené rabování, jak píšeš, tak dobrá sranda by to mohla být, jak někoho zpomalit na začátku hry.
Když na Classicu nelze zkracovat za PB, tak než si hráč postaví nádvoří, i když dnes ten první stupeň je už za pár vteřin, a ne za pár minut. Tam také došlo k úpravě už dávno, dnes ty první stupně jsou postavené za pár vteřin, ale zase ty nejvyšší stupně budov trvají déle. Někdy to mohla být také sranda, pokud si hráč nestáhl vojsko před dopadem útoku a než se mu nádvoří postavilo, tak mohl prošvihnout limit pro možnost zrušení útoku/podpory, aby uchránil vojsko.
Pokud by hráči měli 2 vesnice, tak by mohli přemisťovat První kostel, zjistit kde jej hráč má by nemuselo být jednoduché, tedy může pochopitelně jej vyšpehovat útočník. Obrana bez víry to jsou pak hezká jatka, i výzkum hraje kolikrát velkou roli, pokud někdo nemá třetí stupeň a na světech s výzkumem se o něco snadněji demoluje, protože katapulty mají větší sílu, ale budovy mají obranu pořád neměnnou.
Někteří hráči ani neví, jak se řídí víra a výzkum při podporách.
Jsem pro každý herní prvek, který nutí hráče přemýšlet.
Kdo tomu stále nemůže uvěřit jako já, tak důkazem k tomu může být, že se již aktualizovala alespoň url pro Classic viz odkaz kde můžeme sledovat nastavení. Dovolil jsem si tedy přihřát polívčičku a zveřejnit můj návrh, který jsem hrál na třech jazykových verzích ačkoliv né aktivně, dokáži si jej představit jako následující nastavení
Kdo nezná omezené rabování, tak doporučuji se dovzdělat například zde. Upřímně, pokud nebude možné nastavit omezený sběr, jsem i pro bez kořisti.
Fake limit určitě zavést, neboť nikdo nechce ze hry zešílet.
Herní rychlost:
5 (alternativou je 4 ale 5 je víc)
Rychlost vojenských jednotek
0,4
Milisekundy
Neaktivní
Základní produkce
62/h - na úrovni 30 vyprodukujete 24.000 surovin/h
Paladin
Ano, bez předmětů/knížek
Výzkum
3 stupně
Kostel
Ne
Strážní věž
Ne
Fake limit
2%
Kořist/farm limit
2000/level nebo bez kořisti
Morálka
Ne
Úspěchy
Ne
Zástup v dovolené
Ano, standardní
Vlajky
Ne
Ochrana
48h
Max. útočný poměr
Ne
Noční režim
Standard nebo aktivní, hráči si mohou vybrat 8-hodinový časový rámec.
Poměr barbarských vesnic na hráče:
2 na hráče
Bonusové vesnice
Ne
Možnost výběru světové strany
Ne
Možnost přeregistrace
Ano
Pozvání do hry
Ne, pouze přeregistrace
Šlechtic - systém nákupu
balíčky surovin, obnova šlechtice zdarma
Ztráta oddanosti při útoku se šlechtou
25-33
Omezení počtu členů v kmenu
Ano, 6 hráčů odchody z kmene nejsou od začátku možné. Vstup do kmene je deaktivován 2 týdny po začátku hry.
Útočení na členy kmene
Útoky proti členům vlastního kmene budou změněny na návštěvu a nezpůsobí žádné škody
Podpora mimo kmen
Podporování vesnic mimo vlastní kmen není možné. Členství v kmenu se kontroluje v okamžiku příchodu podpory. Při změně kmenu bude podpora stažena.
Volné obchodování
Standard - Aktivní, časově omezeno podle začátku hraní každého hráče
Časový limit pro napadení
5 minut
Domobrana
Ne
Startovní vesnice
Hráč začíná s dvěmi vesnicemi
Podmínka k vítězství
Svět musí trvat minimálně 90 dnů a kmen musí vlastnit 40% vesnic po dobu 10 dnů
@Shedd nechci být škaredý na tebe, ale v Maďarsku se nehrál Classic už téměř rok, naposledy někdy duben květen 2021 a to nastavení které tam je, není to co se hrálo ale nějaký nesmysl přednastavený pravděpodobně ,,defaultní nastavení".
Nicméně už se hráli po světě všechny možné varianty, protože jsou některé státy, které berou vyloženě nastavení dle hráčů a to co si hráči napíší, to je. Takže často jsem viděl i experimentální nastavení a co si budeme povídat, konec konců, každé nastavení je hratelné - jen méně zábavné. Hru asi nelze znetvořit nastavením k nehratelnosti.
Upřímně, na Classic bez fake limitu bych nešel. Hrál jsem tohle na .uk a .net a stačilo mi to, sejde se dobrá parta hráčů a fejky na tebe půjdou klidně od pátého dne hry do doby, než tě zničí nebo zdeptají. Potom je to souboj o tom, komu svítí v pravo nahoře více mečíků. Pokud se chce někdo podívat do blázince a ze hry zešílet, pak je možnost odebrat fake limit
Fcs, díky moc za odkaz na německou wiki. Museli to zavést někdy v posledních 2,5 letech, kdy už jsem nehrál a nesledoval co se děje. Omezení rabování se mi nelíbí. Sběr surovin se mi také nelíbí, ten by neměl na Classicu nic pohledávat, ale rabování by nemělo být omezeno.
Co se týká fake limitu. Na světě 22 fake limit nebyl. Když jsme začínali, tak někteří také strašili, jak půjde na někoho 10 tisíc, 12 tisíc útoků. Nejvíce co jsem zažil bylo myslím něco přes 4000 útoků, a to až v pozdější fázi hry, kterou jsme prohráli, protože nejlepší hráči na světě skončili a víme, že tato hra je o výdrži a ne kvalitě. Tento počet velkých fake útoků jsem zažil až v pozdější fázi hry, kdy jsem byl mezi prvními třemi na světě, kteří zničili 100 milionů jednotek. Faktem je, že tenkrát existoval script na rozpoznání ID útoků, Inno potom v některé aktualizaci schválně tyto ID útoků skrylo, protože tenkrát to bylo napsáno přímo i u té aktualizace, script přestal fungovat a o žádném dalším jsem už neslyšel. Jak jsem napsal do jiného topicu, většina hráčů, co takhle zběsile fakeovala, tak většinou vyslali ostrý útok jako první, a pak fakes útoky, nebo nejdříve fakes útoky a ostrý až jako poslední. Takže když člověk pak věděl pořadí vyslaných útoků z vesnic, tak si pak vyfiltroval, že první, nebo poslední útoky míří jen na pár vesnic, věděl, kam půjdou ostré a věděl kam žádat o podpory. Když jsem fakeoval já, tak jsem nikdy neposílal ostrý jako první, nebo poslední útok. Ale dnes při dnešní úrovni hráčů, je to už jedno, velké bohužel. Takže více práce mi dalo přejmenovat 4000 útoků, než pak se strachovat kam jdou ostré. Někteří posílali fake útoky i z obranných vesnic, a to už jsem měl většinou v poznámkách, že to je obranná vesnice. Navíc to byl svět se 3stupňovým výzkumem, takže málokdy se stalo, že hráč předělal vesnici. I když na mě jednu dobu chodily skoro pořád útoky, tak světe div se, stalo se, že po měsíci nešel žádný, i to že každý den nepřibývaly nové.
Teď mi oba připomínáte ty hráče z počátku světa 22, kteří také měli fůru strachu, a nakonec nic hrozného se nedělo. Na začátku opravdu nikdo nefakeoval jako o život, výše je zkušenost až z pozdější fáze hry. Dnes si myslím, že ta kvalita hráčů je ještě níže, ale pokud by se sešlo pár lidí, jež naklikají stovky útoků, mohla by to být sranda, ale nemyslím si, že by někdo byl pořád pod fake útoky jen co by mu skončila protekce.
K Tvému nastavení:
Zaujal mě šlechtic rozsah pole 25-33, chápu že nechceš, aby se stalo, že by stačili tři dědci a zároveň se čtyřmi jsi měl jistotu. Ale hra musí být i o náhodě. Pamatuji si, že mě jeden hráč překvapil a dokázal nashromáždit obranu, kterou jsem nečekal a zabil mi prvního dědka, ale další tři to stáhli na nulu. Ten hráč musel být hodně naštvaný a já si myslel, že jsem mu tu vesnici zabral se čtyřmi dědky, až pak z oznámení jsem zjistil, že někde vyčaroval obranu a že mi první padl, ale stačili tři. To bylo v době, kdy boostovat snižování nešlo.
Připomněl jsi mi, že jsem zapomněl na obnovu šlechtice. Byl svět, kde levná obnova nebyla povolena, dokonce byl svět, kde naopak cena zlatých mincí byla od počátku poloviční, což ani nikdo tenkrát neráčil napsat do nastavení. Každopádně nabízíš klasiku, s tím souhlasím.
Lučištníky jsi zapomněl i špeha i růst barbarek.
Překvapují mě neaktivní milisekundy a morálka. To asi těžko bude, neaktivní milisekundy se mi nelíbí, nešlo by časovat podporu mezi vláček. Pokud se chceš vyspat měl bys navrhovat co největší noční bonus, ale raději standard než tu novinku vybrat si vlastní časový rámec, navíc stejně nejde jen tak změnit. Někteří chtějí jít na ten mezinárodní svět 125, tam nebudou mít ani noční bonus ani fake limit.
Fake limit 2 %? Vím, že v zahraničí se to kolikrát nastavuje, ale tohle už mi přijde moc. Kdyby šla strání věž, tak bys byl snad i pro ni. Ta fakeování zabila. Asi hlavní je, když nebude strážní věž.
S tím výzkumem a balíčky surovin mi děláš radost, a to považuji za největší prioritu, takže jsem rád, že se na tom nejdůležitějším shodneme.
Říkal jsem si, že u toho maďarského Classicu je napsán dole rok 2021, a když se podíváš přes hostovací přístup, tak tam žádní hráči nejsou a tady výše jsem četl, že Maďaři měli 18. Classic, tak jsem si myslel, že mají nachystaný server na další. Díky i za toto info, ale nevyvrací to, že je možný Classic s kostelem.
Máš pravdu, že žádné nastavení neudělá hru nehratelnou, protože ten základ zůstává stejný, ale je vždy možné nastavit něco, co bývá málokdy, či přidat věci navíc, které mohou ten svět udělat aspoň o něco více zajímavější, náročnější, dát výhodu těm, kteří více vyhledávají informace a přemýšlí.