• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Kavárna - Svět 70

Kozmicz

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2.305
Děkujeme za vaše názory, všechny jsme přečetli a začínáme nastavení nového světa dávat dohromady. Na nový svět se můžete těšit již v nejbližší době! Možná i dřív, než myslíte! :)
 

DeletedUser18228

Guest
To uzamčení kmene by bylo s možností rozpustit kmen, popř. s možností vůdce kmene vyhodit hráče?
 

Incredible

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
0
Za mě bych byl velice rád za dominanci. (80,90%) Tak jak ty světy jely od začátku. ( Obléhání je nuda )
Rychlost světa alespoň 1,5
Rychlost jednotek 1.5-2
Bez domobrany, kostelů a věží
A nejlepší old school věc - PALADIN KLASICKÝ S VĚCMI ( prostě ohně a katy :D )
Bonusovky ( Třeba i nějaký nový typ bonusovek. Např. útoky vyslané z té bonusovky budou o 15 rychlejší atd. ) Inovovat ty bonusy, Je spousta možností přece.
Vždyť nikdo nechce vesnice typu 50% dílna, 50% skladiště..

Noční bonus 50%
Počet členů v kmeni 40-50 ale s podmínkou, že 1 kmen může mít maximálně 1,2 spojence. Protože se poslední dobou stává, že se spojí plno kmenů. Pak se jen zrazují a intrikují a neválčí se face to face jako za starých časů.
 

tantalena

Pokročilý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
132
Prý klasický paladin už nebude (viz první příspěvek zde).
Ty bonusy bonusovek jsou využitelné. Resp. hlavně byly, když světy fungovaly normálně (víc hráčů a vesnic, větší kmeny, míň prémiových funkcí); zvýšená rekrutace v dílně se hodí pro produkci katapultů ve vesnicích pro paladina a ohně, pro produkci katapultů v katapultovacích off vesnicích a pro produkci beranidel na první útoky pro zničení zabetonovaných vesnic. Dnes ohně neexistují, vesnic a tím i betonů je málo a katit nějaké hráče... nevím, jak často se to dělá. Bonus na skladiště je propojen s bonusem na tržiště, takže klasické využití těchto vesnic (mimo fázi, kdy jsou malé a tam se časově vyplatí, že se nemusí stavět skladiště na tak vysokou úroveň) je např. možnost poslat do takové vesnice hodně surovin a ty pak moct posílat někam dál; je jasné, že když třeba máš chuml 15 vesnic a někde daleko dalších 50 v jiném chumlu, když je v těch 50 pár s tímto bonusem, po 10.000-35.000 do nich z okolních vesnic pošleš suroviny a ty rozesílací vesnice s 337 obchodníky nebo kolika to můžou poslat do těch 15 a ještě jim nějací obchodníci zbydou pro další várku nebo minimálně zbydou ty jednotlivé desítky v klasických vesnicích, kdežto když to pošleš z těch 50 do 15 bez těch "obchodnických center", extrémně dlouhou dobu jsou ti obchodníci nedostupní pro další přesuny surovin. Zároveň tento systém umožňuje mít ten malý počet obchodnických vesnic a velký počet běžných vesnic s malým tržištěm, kde se potom logicky do SD vejde víc vojska. Ale opět - jak jsou teď světy menší, rychlejší (-> víc se projevují omezení volného rozesílání surovin), s menšími kmeny, tak méně lidí tyto možnosti využívá - dřív si úplně běžně hráči mezi sebou posílali suroviny jen tak nebo za odměnu (třeba za účast v kmenových podporách/útočných akcích), teď nevím, jak časté to je.
Historicky nejlogičtější věc byla, že by měla být bonusovka na rychlost výstavby a bourání budov (= "na hlavní budovu"). Je teda pravda, že pokud by ji někdo nevykatapultoval, od určité fáze hry by ten bonus už neměl takové uplatnění. Ale vidím to tak, že hlavně kdyby ji zabírali hráči bez moderních pay-to-win funkcí, vlastně by tím ubrali sílu těm paytowinařům, co za zkracování výstaveb musí platit, což byl patrně větší důvod, proč to neexistuje.
 

Lamač.

Support Officer
Člen týmu
Support Officer
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
201
Možná by nebylo špatné od věci třeba pustit svět s dvěma výherními podmínkami první výherní podmínka věk osvícení třeba do levelu 40.. A jak bude rozhodnuto s osvícení, tak druhá by byla dominance na 80 % :) to by špatné určitě nebylo, ale rychle nudím se, jak ten svět 66 skončil, nemám co dělat :D
 

General Brian Sheppard

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
8
Tak to jsem zvědav na tento nový svět čím nás zaujme a bude vyjímečný. Více méně dávám pomalu tým dohromady co se týče nového světa.
A nejlepší třešnička na dortu by byla pustit S70 a do toho Casual 6 :D
 

Deleted User - 3525237

Guest
pro
Incredible - zásah do diplomacií nebude reálný - co si hráči/kmeny domluví, to budou mít..
tantalena - obchodnický vesky jsou fajn pro ražbu mincí.. větší sklad + velký tržiště, co ti umožní posílat vedle náhlý přebytky..
 

Kubina

Administrátor
Člen týmu
Administrátor
Počet poděkování
755
@NEMESIS Zatím musíš počkat :) Tato informace ještě nebyla zveřejněna...
... Na nový svět se můžete těšit již v nejbližší době! Možná i dřív, než myslíte! :)

@Lamač. Dvě výherní podmínky? Však dostavěním univerzitní vesnice svět končí... Dominanci najdeš na jiném světě, případně můžeš hrát na casualu, aby jsi se nenudil :) Anebo si zahrát nějaké speed kola...
 
Nahoru