• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Kavárna - Svět 74

Biblos

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
1.322
Nepochopil jsi co napsal. Kruel narážel na to, že zprávy jim nečetl normálně, proto toto "odůvodnění" od Despose nebere.
Ale on tam nepíše od koho konkrétního zprávy nečetl, napsal to obecně. Takže vůbec není jasné, jestli jde o zprávy, které běžně hráč nečetl, nebo které jinak četl, ale v danou dobu ne.
 

DON FANTASTICKY PES

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
10
Učené nebo učeného?

Edit: sorry, zbytečný kopnutí, teď to vidim po eckově příspěvku. Měl jsem se jít projít před barák.
 
Naposledy upraveno:

Medík Tedík

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
103
K tomu zveřejňování: Ano, support může rozhodnout o tom, která konverzace se zveřejní a která nikoliv. Toto pravidlo je však uplatňováno výlučně na informativní ticket zprávy, např. když se hráč zeptá, jak má zabrat druhou vesnici, tak mu na to odpovíme a když se nás zeptá, zda může konverzaci zveřejnit na fóru, aby informoval i ostatní hráče, tak mu to povolíme, protože ticket zpráva je informovativní a není důvod ji nezveřejnit.

Ticket zprávy, kde se však řeší porušování pravidel, blokace a jiné interní věci, jsou zprávy určené výhradně mezi konkrétním hráčem a supportem. Toto pravidlo platí na všech jazykových verzích, takže se nejedná o "český výmysl".

Takže tedy říkáte, že support rozhoduje o tom, jaký ticket lze zveřejnit a jaký ne? Chápu to správně?
Nenašel jsem žádné pravidlo, které by blíže specifikovalo, jaké typy ticketů se mohou na žádost hráče zveřejňovat a jaké ne. Jde tedy o nějaké vaše interní pravidlo, které je hráčům utajeno?
Píšete, že u informativních ticketů není důvod je nezveřejnit. Mohl bych se tedy zeptat, jaký je důvod nezveřejnit ticket o blokaci hráče? Ticket, který sám hráč zveřejnit chce, vy jej podle vašich slov také chcete zveřejnit a chce ho zveřejnit i celá hráčská komunita?

Omlouvám se za konspirace, ale nemůžete se na nás zlobit, že tohle prostě smrdí.
 

Biblos

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
1.322
To Medík Tedík: uvedeno to je v pravidlech, že o souhlas se zveřejněním je nutné požádat support. A za support už Ti Kozmicz odpověděl, jaké jsou povolovány. Prostě firma InnoGames má nějaká firemní pravidla a přes to vlak nejede, stejně jako v jiných firmách. Představ si, že by jsi v bance chtěl nahlížet do kont jejich klientů, nebo dokonce přehled o pohybech na kontech uveřejnit. Kam by Tě poslali si umíš představit, že?
 

Lučištník na koni

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
59
Kozmicz: "Toto pravidlo je však uplatňováno výlučně na informativní ticket zprávy"

Tedík: "Nenašel jsem žádné pravidlo, které by blíže specifikovalo, jaké typy ticketů se mohou na žádost hráče zveřejňovat a jaké ne. Jde tedy o nějaké vaše interní pravidlo, které je hráčům utajeno?"

Medík Tedík se ale zcela zřetelně ptá, jestli zveřejňovat pouze informativní typy tiketů je vaše rozhodnutí/zásada, nebo pravidlo firmy Inno.

Ale samozřejmě je jednoduší napsat o nahlížení do klientských kont v bance, než odpovědět na otázku.
 

Biblos

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
1.322
Ono stačí si to přečíst celé, nejen jednu větu:

"Ticket zprávy, kde se však řeší porušování pravidel, blokace a jiné interní věci, jsou zprávy určené výhradně mezi konkrétním hráčem a supportem. Toto pravidlo platí na všech jazykových verzích, takže se nejedná o "český výmysl". "
 
Nahoru