Kavárna - Svět 74

pegak

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
17
To Cato: nahlásit může kdokoli cokoli a neustále se tak děje. A pokud neznáte definici urážky, tak tady je: Urážka je výrok nebo čin, který snižuje jinou osobu či skupinu a poškozuje její pověst nebo zpochybňuje její čest. Zda nějaký výrok nebo čin je či není urážka, závisí pochopitelně jak na jednání a úmyslu napadajícího, tak na vnímání napadeného. (zdroj Wikipedie). Pegak nebyl ten napadený.
Tedy pro ujištění, ať už tu máme (alespoň na něco) jasné stanovisko.

Od nynějška je možné (resp. možné to bylo dříve, jen častý předpoklad hráčů byl, že pouze poškozená strana může) a stane se to běžnou praktikou, že prohřešky budou nahlašovány třetí stranou (a nedělám si iluze, že se nerozjedou mulťáky na bruteforcování nahlašování různých lidí, aby za případný spam supportu nenesl následky hlavní účet) a support to bude prověřovat a banovat.

Je tomu tak?

Pokud tomu tak je, tak tento případ s urážkou vztáhnu na poškození účtu.

Zneužití zástupu může vést k potrestání všech podílejících se účtů.
Nahlásit v případě domnění, že je daný účet poškozován, může kdokoliv. Support poté posuzuje, zda je účet poškozován bez souhlasu majitele. Předpokládám, že postupy nám neodhalíte, ale moje domněnka je tato:
  1. Prověří zprávy mezi zastupovaným a zástupcem, zda je tam někde povolení k rozebrání účtu.
  2. Pokud danou zprávu nenajde, dává hráči BAN. V tomto případě byl udělen ban bez ochrany účtu před útoky.
  3. Banovaný hráč má zprávu (či se sám ozve na support, když uvidí ve svém účtu, že byl zabanován), kde může oponovat.
  4. Ban běží do doby než se prokáže nevina, nebo do doby než uplyne lhůta, na kterou byl ban udělen.
  5. V případě, že se během vyšetřování odhalí další pochybení, může být ban prodloužen, či změněn na permanentní.
Dále bych se zeptal, zda i poškození není čistě náhodou subjektivní. Pokud bych já jako hráč souhlasil s rozebráním účtu, ale mimo zprávy DK (což, jak jsme se dozvěděli, je chyba, neboť to značně snižuje šance na rychlé vyřešení banu a prokázání, že je to oprávněné), tak ohrožuji nejen sebe (nemožnost zachránit účet) ale vlastně celý kmen, protože každý jeden hráč by mohl benefitovat s mého rozebrání.
Povede to tedy k tomu, že hráči si mezi sebou budou muset sepisovat smlouvy, kde bude jasně a bez právních kliček uvedeno, zda účet může být rozebrán a v jakém případě?

Dále když to trochu přitáhnu za vlasy, tak v případě neoprávněného banu by měl být potrestán support, který tento ban udělil? Jaká je definice poškození, kterou se support řídí? Co když se já jako hráč, který dal souhlas s rozebráním, cítím poškozován tím, že mě support ještě nutí se vracet do hry a řešit to s nimi?

Také tu bylo řečeno, že se jedná v zájmu ochrany poškozovaného účtu, aby nebyl zcela zničen bez možnosti návratu (tedy kompletní zabrání). Nebylo by ideálním řešením dát na poškozovaný účet ochranný ban (aby nemohl být rozebírán během prověřování) a případně dát ban i na účet zástupce - rovněž s ochranou - dokud nebude vše detailně prověřeno a uzavřeno?
 

Medík Tedík

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
65
To Biblos: Tohle je naivní, však nemusíte zveřejňovat rejstřík trestů. Stačí naznačit, že nějaká situace porušuje pravidla hry, a hráč už si domyslí, že nahlášený hráč bude potrestán blokací.
Tohle je realita hry, hráči zneužívají herní podporu k získání výhody ve hře. Ale o to tu vůbec nejde přece.

Jde tu o to, že jste udělili blokaci hráči, který neudělal nic špatně - tzn. měl povolení k rozebírce a postupoval podle pokynů zastupovaného hráče.
Nikde v pravidlech jsem se nedočetl, že by instrukce pro zastupujícího hráče měly být napsané přímo ve hře. A to mi věřte, že jsem pravidla četl velmi pečlivě. A pokud to není v pravidlech, nemůžete to přece po hráči vyžadovat.
Vy jste podle svých slov udělili blokaci Tyranovi na základě domněnky - tzn. "hráč nepovolil rozebírku ve hře, hráč nepovolil rozebírku vůbec". To je ale pouze domněnka založená na vašich zkušenostech, a vy přece v žádném případě nemůžete dávat hráčům blokace na základě svých domněnek.
Dobře, nechcete tedy uznat chybu. Ale alespoň mi tedy zodpovězte mou otázku - nebylo by lepší, kdybyste v podobných případech dávali blokace pouze pokud porušení pravidel nahlásí sám poškozený hráč? Dle mého názoru jste totiž nedodrželi presumpci neviny, a vlastně ji ani v podobných případech nejste schopni dodržet. Vy totiž nejdříve dáte blokaci a až poté po hráči chcete důkazy, že se nijak neprovinil. Celý ten postup je prostě nelogický.
Přitom kdyby jste dávali blokace pouze pokud by porušení pravidel nahlásil poškozený hráč, tak by váš postup dával smysl.
Myslím, že mluvím za spoustu hráčů, když řeknu, že chci, aby se takový případ již neopakoval. Aby se jednoduše nemohlo stát, že hráč nejdříve bez důkazů dostane blokaci a až poté musí svou nevinu obhájit.
A dále, pokud je tedy nějaká nejasná blokace, opravdu bychom ocenili, kdyby měl zablokovaný hráč alespoň ochranu proti útokům, dokud se jeho vina neprokáže.

Pak tu máme ještě pomalou komunikaci ze strany supportu. Opravdu není možné, abyste ticket řešili déle, než trvá samotná blokace. To je přece otřesný, a opravdu doufám, že při budoucích blokacích bude herní podpora postupovat výrazně rychleji. Na divokých kmenech se opravdu hraje o čas a každá hodina blokace je pro hráče ničící. Tohle by si měla herní podpora uvědomit, pokud nechce dále ztrácet hráče.

Nemusíte na tohle ani odpovídat, jen bych ocenil, kdybyste si to alespoň přečetli a něco si z toho vzali. Protože dokud se budete jen schovávat za pochybný výklad pravidel a nějaká interní pravidla, tak jakákoli diskuze postrádá smysl a jste to vy, kdo se tady zesměšňuje před desítkami hráčů. My chceme seriózní diskuzi, jelikož vážně nechceme, aby se podobný problém stal dalším hráčům. A myslím si, že ani vy nechcete, aby se tu strhla další vlna kritiky ze strany hráčů.

S přáním hezké noci, Tedík.
 

Biblos

Zástupce administrátora
Člen týmu
Zástupce administrátora
Počet poděkování
1.177
Podívej, na té větě ohledně nečtení zpráv jsem Vám tu všem ukázal, jak vznikají fámy a domněnky. Ty informace, se kterými tu operujete, Vaše názory, návrhy, jsou založeny na zrnku pravdy, že hráč dostal ban. A kolem toho se nafoukla velká bublina. Už několikrát jsme Vám tu napsali, že Vás do věci zasvětit nemůžeme. Radit, jak máme postupovat - v pořádku, Vaše návrhy si přečteme, ale historie firmy InnoGames se začala psát v roce 2003, myslíte si, že za 17 let své existence neuměla firma vytvořit takové interní předpisy, aby nebyla poškozována ani ona, ani hráči? Zaregistrovali jste, co tropí Donald Trump, když znovu nezískal křeslo prezidenta? Vykřikuje, že jsou volby zfalšované, rozeštvává lidi. Má pravdu on, nebo volební komise? A kde myslíte, že je pravda tady?
 

Despos

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
15
To Biblos: Tohle je naivní, však nemusíte zveřejňovat rejstřík trestů. Stačí naznačit, že nějaká situace porušuje pravidla hry, a hráč už si domyslí, že nahlášený hráč bude potrestán blokací.
Tohle je realita hry, hráči zneužívají herní podporu k získání výhody ve hře. Ale o to tu vůbec nejde přece.

Jde tu o to, že jste udělili blokaci hráči, který neudělal nic špatně - tzn. měl povolení k rozebírce a postupoval podle pokynů zastupovaného hráče.
Nikde v pravidlech jsem se nedočetl, že by instrukce pro zastupujícího hráče měly být napsané přímo ve hře. A to mi věřte, že jsem pravidla četl velmi pečlivě. A pokud to není v pravidlech, nemůžete to přece po hráči vyžadovat.
Vy jste podle svých slov udělili blokaci Tyranovi na základě domněnky - tzn. "hráč nepovolil rozebírku ve hře, hráč nepovolil rozebírku vůbec". To je ale pouze domněnka založená na vašich zkušenostech, a vy přece v žádném případě nemůžete dávat hráčům blokace na základě svých domněnek.
Dobře, nechcete tedy uznat chybu. Ale alespoň mi tedy zodpovězte mou otázku - nebylo by lepší, kdybyste v podobných případech dávali blokace pouze pokud porušení pravidel nahlásí sám poškozený hráč? Dle mého názoru jste totiž nedodrželi presumpci neviny, a vlastně ji ani v podobných případech nejste schopni dodržet. Vy totiž nejdříve dáte blokaci a až poté po hráči chcete důkazy, že se nijak neprovinil. Celý ten postup je prostě nelogický.
Přitom kdyby jste dávali blokace pouze pokud by porušení pravidel nahlásil poškozený hráč, tak by váš postup dával smysl.
Myslím, že mluvím za spoustu hráčů, když řeknu, že chci, aby se takový případ již neopakoval. Aby se jednoduše nemohlo stát, že hráč nejdříve bez důkazů dostane blokaci a až poté musí svou nevinu obhájit.
A dále, pokud je tedy nějaká nejasná blokace, opravdu bychom ocenili, kdyby měl zablokovaný hráč alespoň ochranu proti útokům, dokud se jeho vina neprokáže.

Pak tu máme ještě pomalou komunikaci ze strany supportu. Opravdu není možné, abyste ticket řešili déle, než trvá samotná blokace. To je přece otřesný, a opravdu doufám, že při budoucích blokacích bude herní podpora postupovat výrazně rychleji. Na divokých kmenech se opravdu hraje o čas a každá hodina blokace je pro hráče ničící. Tohle by si měla herní podpora uvědomit, pokud nechce dále ztrácet hráče.

Nemusíte na tohle ani odpovídat, jen bych ocenil, kdybyste si to alespoň přečetli a něco si z toho vzali. Protože dokud se budete jen schovávat za pochybný výklad pravidel a nějaká interní pravidla, tak jakákoli diskuze postrádá smysl a jste to vy, kdo se tady zesměšňuje před desítkami hráčů. My chceme seriózní diskuzi, jelikož vážně nechceme, aby se podobný problém stal dalším hráčům. A myslím si, že ani vy nechcete, aby se tu strhla další vlna kritiky ze strany hráčů.

S přáním hezké noci, Tedík.
Podle prvních dvou odstavců soudím, že o tom banu víš fakt jen to co ti tyran a.k.a. kruel nakvákal :D

Ohledně těch banů všeobecně s váma souhlasím. Bohužel jste asi nepochopili, že cz support ani žádný jiný na světě s tím nic neudělá a jen vás vyignoruje. Je to asi jako když se xxxx studentů ročně ptá učitelky matematiky a fyziky, k čemu jim v životě bude počítat ulehčení nakloněné roviny při šoupaní předmětem vzhůru, nebo tlak v pístech... Ti lepší vám odpoví, že k ničemu, ale stejně to budete muset počítat a mít z toho známku, tak jako tady, vám ten chytřejší support řekne, že je to na hlavu postavený a žádný banovací války by být nebyly. Ovšem ani oni s tím nic neudělají :)

Pokud chcete něco změnit, musíte jít na Inno, protože chtít po Kozmim, aby předělal pravidla banování hráčů, je asi jako ptát se prodavače v lidlu, aby ti dal slevu na nějakou věc :D, pokud nebude ve slevě od vedení, tak ti slevu on dát nemůže. (počítáme s tím, že zaměstnanecké slevy nejsou)
 
Naposledy upraveno:

Kouřbezohně

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
5
Škoda, že za těch sedmnáct let nikoho nenapadlo ve sporných případech banovat s ochranou. Já bych si ve svým oboru takovej přístup k zákaznjíkům co vy tady dovolit nemohl. Možná by nebylo špatný se nad tím zamyslet...
 

Medík Tedík

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
65
Podle prvních dvou odstavců soudím, že o tom banu víš fakt jen to co ti tyran a.k.a. kruel nakvákal :D

Ohledně těch banů všeobecně s váma souhlasím. Bohužel jste asi nepochopili, že cz support ani žádný jiný na světě s tím nic neudělá a jen vás vyignoruje. Je to asi jako když se xxxx studentů ročně ptá učitelky matematiky a fyziky, k čemu jim v životě bude počítat ulehčení nakloněné roviny při šoupaní předmětem vzhůru, nebo tlak v pístech... Ti lepší vám odpoví, že k ničemu, ale stejně to budete muset počítat a mít z toho známku, tak jako tady, vám ten chytřejší support řekne, že je to na hlavu postavený a žádný banovací války by být nebyly. Ovšem ani oni s tím nic neudělají :)

Pokud chcete něco změnit, musíte jít na Inno, protože chtít po Kozmim, aby předělal pravidla banování hráčů, je asi jako ptát se prodavače v lidlu, aby ti dal slevu na nějakou věc :D, pokud nebude ve slevě od vedení, tak ti slevu on dát nemůže. (počítáme s tím, že zaměstnanecké slevy nejsou)
Tak mi napiš ty, jak to teda bylo :D
 

Medík Tedík

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
65
Podívej, na té větě ohledně nečtení zpráv jsem Vám tu všem ukázal, jak vznikají fámy a domněnky. Ty informace, se kterými tu operujete, Vaše názory, návrhy, jsou založeny na zrnku pravdy, že hráč dostal ban. A kolem toho se nafoukla velká bublina. Už několikrát jsme Vám tu napsali, že Vás do věci zasvětit nemůžeme. Radit, jak máme postupovat - v pořádku, Vaše návrhy si přečteme, ale historie firmy InnoGames se začala psát v roce 2003, myslíte si, že za 17 let své existence neuměla firma vytvořit takové interní předpisy, aby nebyla poškozována ani ona, ani hráči? Zaregistrovali jste, co tropí Donald Trump, když znovu nezískal křeslo prezidenta? Vykřikuje, že jsou volby zfalšované, rozeštvává lidi. Má pravdu on, nebo volební komise? A kde myslíte, že je pravda tady?
Myslím si, že za 17 let vaše firma vytvořila taková pravidla, aby nemohla být poškozena ona sama. Hráči poškozováni být mohou, a jsou.
 

Bestiarius

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2
Ono by uplně stačilo dat perma ban šmejdum jakop je Despos a mohli sme si ušetřit 30 stran na foru. Tihle hráči, využivající support k nekalým praktikám tu dávno neměli být.
 

Bestiarius

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2
Škoda, že za těch sedmnáct let nikoho nenapadlo ve sporných případech banovat s ochranou. Já bych si ve svým oboru takovej přístup k zákaznjíkům co vy tady dovolit nemohl. Možná by nebylo špatný se nad tím zamyslet...
A že případ, kdy zneužití nenahlásí majitel ale třetí strana, přímo nepřitel ve hře... tak trochu sporné je že. Jen Biblosovi to přijde OK.
 

IamShaman

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
19
Vždyť tohle ani není Biblos. :) Pořád by mě zajímalo s kým máme tu "čest".