• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Kavárna - Svět 74

pezap

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
7
nekdo smazal muj prizpevek
Proc? ze by se potrefena husa ozvala? a nebo to nekomu nevoni ze nekdo kdo vidi do zakusili je ochotny to zdelit ostanim?
aha vlastne porusil jsem pravilda fora ze kritizuji suport
Kdo vytvoril ty pravidla?
Suport
proc je vytvoril takovym zpusobem?
aby nemohl nikdo informovat o jejich praktikach

kdyby byli tak cisti a tak uprimni a dasi veci jak se prezentuji tak by prece nemusli vytvaret pravidla kteryma by si chranili zadek aby nikdo nemohl napsat na ne kritiku
pokud je zde kritika tak se obhajit aspon ale ne proste mozat banovat a podobne protoze takhle to pouze utvrzuje v tom ze jejich kritika je opravnena a pravdiva
 

luki28n

Častý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
32
taky ho chci prosím mediku

rád bych poslal nějakou stížnost přímo na INNO na to chování supportů tady, petici nebo tak. Se mi prosím ozvěte někdo jestli se něco takové děje nebo máte zájem.
 

Ponožka

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
4
Ten ban ještě budiz. Random ban od třetí strany? Hloupost, ale okej.

Ale to chovani ze strany supporteru je uz fakt extrem. Mazani prispevku na veřejným fóru, kde se má každej mít možnost vyjádřit? Kde jsme? 50 let zpátky ve východním bloku? Od čeho tu to forum je?
 

Hurtmaker

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
0
Já jen doufám, že tohle nezůstane bez odezvy a minimálně Bilbos po tomhle incidentu položí práva, pokud má alespoň špetku sebereflexe a nějakej pud sebezáchovy.
A takyby nám on / ona mohla říct, kdo za tím účtem ve skutečnosti vlastně je, protože i to je dost zavádějící.
 

*333*

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2
taky ho chci prosím mediku

rád bych poslal nějakou stížnost přímo na INNO na to chování supportů tady, petici nebo tak. Se mi prosím ozvěte někdo jestli se něco takové děje nebo máte zájem.
Jak vidíš, tak pezap nám odpověděl za celej support tým, tak už to jedině řešit stížností na Inno. Bohužel nevynikám významně němčinou a tak neposloužím. Především sehnat poškozené osoby a sejít se třeba na mesíku a projít další kroky. Chce to jisté a nezvratné důkazy, ať ta všechna práce má smysl.
 

klines

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
43
Já stále čekám na odpověď Biblos, kdo za tím nickem ve skutečnosti je, protože je divné, že na DK srazu, to byla starší paní a teď neustále píše v mužském rodě ?
 

Biblos

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
1.322
Lidi dost!

Maličko to tu usměrním. Už mě totiž nebaví ty omáčky okolo, co tu furt někteří vypouštějí.

Takže se ptám PŘÍMO ADMIN TEAMU:

Jediné co nás teď jako hráče zajímá je jedna věc a to, proč když hráč A je zabanován za požkození hráče B, hráč B do 24 hodin dodá důkazní materiál (tedy svou výpoveď) o tom, že se nejedná o zneužití a že je vše v souladu s jeho přáním, proč nebyl hráči A odstraněn BAN nebo alespoň nenahozená ochrana, aby jste ŘÁDNĚ prověřili danou situaci a na základě té jste pak vydali verdikt? Chápu, že musíte prověřit loginy apod. kvůli možnému odcizení účtu atd...

Mě osobně to jako hráče zajímá, protože se chci pojistit, aby se mě tohle nikdy nestalo a abych věděl jak mám v tomto případě postupovat. Zda si mám od hráčů, co budou končit napsat nějaké čestné prohlášení v rámci DK pravidel.

Děkuji moc za odpověď.

S pozdravem BananaStrike

PS:
Chtěl bych slušně požádat všechny ostatní hráče tohoto fóra, aby se na chvíli zdrželi příspěvků, abychom dali prostor k vyjádření ADMIN TEAMu. Děkuji všem za ochotu a spolupráci.
Takže teoreticky - pokud hráč ty důkazy dodá a situace se objasní, je chybujícímu hráči vysvětleno v čem pochybil a situace dořešena. Vše se ovšem logicky prodlouží, když si hráč A vyžádá delegaci výš, neboť se ten, komu je záležitost předána, musí znovu se vším od začátku seznámit, aby si udělal vlastní obraz o situaci.
A těch zmíněných 24 hodin opravdu není nic, co by s tím, co tu přetřásáte, souviselo. Je to opravdu jen teoretický příklad reakce majitele účtu. Skutečnost tak idylická není. Mnohdy poškozený hráč ani neodpoví. A jasný důkaz, je opravdu jen jasný důkaz, takže to tu znovu už po několikáté zopakuji pro všechny ty, co tu píší o tom, že se bojí, že až poruší pravidla, že bude support nespravedlivý.
  1. Neporušujte pravidla hry, nebudete potrestáni.
  2. Pokud pravidla porušíte a pravdivě situaci vylíčíte, je šance, že trest bude zmírněn, nebo zrušen v případech lehčího prohřešku proti pravidlům a VOP.
  3. Vložené finanční prostředky do hry, jsou prostředky, kterými jste si hru usnadnili, ale není to koupě beztrestnosti a volná vstupenka k porušování pravidel hry.
  4. Ujednání učiněná mimo hru ústně nebo přes facebook apod. jsou pro nás irelevantní. Proto stále dokola upozorňujeme, aby ujednání ohledně nakládání s účtem byla činěna přímo ve hře.
  5. Kmenová pravidla nejsou nadřazena pravidlům hry a VOP.
  6. Support není 24 h non stop služba, jak si mnozí představujete.


 
Nahoru