Kavárna - Svět 78

1Rici

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
50
Reálně to těm hráčům vůbec nepomůže a jen to rozčiluje zkušené hráče. Nechápu proč po měsíci a půl hry rozeberu hráče a nemůžu mu dobrat vesnice kvůli stupidnímu pravidlu 20:1. Jakoby nestačila otravná morálka. Spíš byste měli tyhle blbosti rušit, ne je přidávat.
 

1Rici

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
50
Nemluvě o hromadě mrtvol, které zůstávají kmenům v zázemí, protože na ně nikdo nemůže.
 

xxoxx

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
23
Osobně nevidím problém v poměru 20:1 jako spíš v samotné morálce, která je předpotopní a už dlouhou dobu neplní tu funkci, pro kterou byla vytvořena. Morálka je věc, která ze hry už měla být odstraněna a nebo časově omezena jako již zmiňovaný poměr např. na 30 dnů.

Pak se tedy samozřejmě nabízí otázka, proč ve hře máme dvě v podstatě stejné věci?

Já jen doufám, že tím jak teď vznikají světy s poměrně rozumným nastavením si neschováváte ty nehratelné (např. s těmi univerzitami) na zimu, kdy si hodně lidí chce zahrát, ale bohužel nemá pořádně kde, protože žádný pořádný svět v tu dobu nebude.
 

Kozmicz

Administrátor
Člen týmu
Administrátor
Počet poděkování
1.597
Morálka je nezbytná, neboť by vytvořila obrovské rozdíly mezi silnými a slabšími hráči, ale opravdu obrovské. Co se týče poměru 20:1, beru váš názor na vědomí a pokusíme se prosadit na příští světy také vypnutí či změnu tohoto omezení. To by snad problém být neměl.
 

xxoxx

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
23
Problém je, že morálka není vybalancovaná Ano byla 10let dozadu, ale ne v dnešní době.... S příchodem všemožných bonusů atd. atd. Je vytvořen propastný rozdíl mezi velkým a malým hráčem, kdy malý hráč se stává prakticky nedobytelný. A současně s tím jsme také dospěli do doby, kdy si to tito hráči uvědomují a zneužívají toho. Chápu myšlenku dát prostor novým hráčům naučit se tu hru hrát, ale na to by jim stačil stejně jako u poměru čas třeba dva měsíce. Následně je to pouze zneužívání rozbité herní mechaniky a šikanování hráčů, co tu hru chtějí aktivně hrát.
 

snapon

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
5
napr. ja to berem tak ze tym ze novym hracom dame pomer 20:1 a nebude nikto naneho utocit cca 2,3,4 ... mesiac skrz pomer ako pomozeme hracov a potom zrazu prestane mat ochranu velky hraci okolo neho vybuchaju offky a hned to zavre lebo nebude vediet co stym ma robit ... len sa odaluje to ze nepochopi tu hru a zavre ju treba aby sa hned naucil branit a co robit ked pojdu utoky ... aby to zuzitkoval na dalsich svetoch ako rozmiestnit off/deff dediny a podobne ...
 

Maršál Kutuzov

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
3
Tady má @xxoxx pravdu. S morálkou 30% a jednou plně dodělanou vesnicí (full rekrut, bonusy, full palach atd.) se nechá v klidu vymlátit desítky offek a vlaků, klidně takhle může někdo otravovat měsíce a nic se mu nestane protože za ty desítky full offek nestojí. Pokud se takových hráčů sejde třeba 5-6 tak klidně společně rozmlátí desítky milionů OD, nic se jim nestane a když budou extra otravní tak z toho udělají majáky pro soupeře nebo si sami něco zaberou. stačí vědět kolik bodů si může člověk dovolit.

Je to docela sranda zneužívat, ale časem by to fakt mělo být omezeno. Podle mě když jsou otevřený 2 novější světy tak už asi někdo nebude začínat nanovo vedle hráče co má 2kk bodů. Možná je řešení to časově omezit nebo pak zvyšovat ten poměr aby % šla blíž ke 100.