• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Kavarna2

Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

Vukko

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
13
Náhodou jsem našel toto Biblosovu zprávu:
Kopírování ticketů bez předchozího souhlasu supportu je zakázáno - pozor na to!
Opravdu to tedy znamená, že stačí souhlas supportu, aby tu byl zveřejněn celý Tyranův ticket. Pokud tedy z Vaší strany proběhlo vše v pořádku a máte svědomí čisté, dejte k zveřejnění svolení, ať se tedy můžete očistit a všichni se dozvíme, kdo je tady ten lhář. Já mam jasno.
 
Naposledy upraveno:

pegak

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
18
Je to tak, stačí, aby support souhlasil se zveřejněním. Ale to neudělají, protože mají máslo na hlavě. Kdyby normální firma viděla jednání svých zaměstnanců, tak by je hnala a ještě se omlouvala všem za to, co se stalo.
 

Dodchi x3

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
1
Zahlasujže si v ankete, možno keď uvidia to sa uvedomia :)
 

pezap

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
7
nebud najivni suport ti nikdy neuzna ze udelali chybu podle biblose je vzdy vse v poradku resil jsem nekolikrat nesmysl z cim prisli namem ucte a jedine co jsem dostal dopoved bylo nesmyslene balboleni. dokonce mam dukaz o tom ze suport officer odmytl delegovat muj ticket nadrazenemu suportu a zamkl muj ticket aniz by byl doreseny a pro oficilani stoznosti jsem dostal odpoved od Biblos uplnou hovadinu kterou by nenepsalo ani 5 lete dite takze pokud cekate ze neco zmenite tak jste na velkem omylu ale az se rozhodnu jednou zkoncit z DK zverejnim vsechny stupidni a nesmyslene odpovedi suportu za tech 16 let co hraji DK hlavne ty nesmysli od Biblos pak me muzou banovat jak chcou
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru