• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Kořist

Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser

Guest
Zdravím. Napadla mě prostá, ale užitečná funkce. Při útoku (nejspíš v okně s výběrem jednotek) by se dal nastavit procentuální poměr ukořistěných surovin. Například bych zjistil, že mám akutní nedostatek dejem tomu železa, a tak bych nastavil, že ukořistím 98% (z nosnosti jednotek) železa, 1% hlíny a 1% dřeva.
To samé by mohlo platit pro skrýš.
Co myslíte?
 

DeletedUser

Guest
Skvělý nápad. Zrovna jsem chtěl navrhnout to samé. Akorát bych to spíše udělal poměrovým systémem čili před potvrzením bude, dejme tomu vedle celkové nosnosti posílaných jednotek, tabulka pro všechny tři suroviny a napíšeme si do toho kolik jaké suroviny chceme přinést ku zbylým.
 

DeletedUser33829

Guest
Inno tu má takovou věcičku nějakou dobu a to přeměna surovin, resp. výměna jedné suroviny za jinou vesnickým kupcem za PB, ale nevím jak je to využívané, nikdy jsem o tom nic nečetl, že by někdo psal, že to využívá a já to nikdy nepoužil.

Tohle řešení se hodí, když má hráč pár vesniček, později je to jedno a potřebné suroviny si pošle z jiné vesnice.:hi
 

DeletedUser

Guest
To není zcela pravda. Když chci nějakého hráče ochromit, je mnohem účinější vzít mu celý sklad jedné suroviny, než od každé trochu, z čehož se snadno vzpamatuje.
 

Kozmicz

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2.303
To není zcela pravda. Když chci nějakého hráče ochromit, je mnohem účinější vzít mu celý sklad jedné suroviny, než od každé trochu, z čehož se snadno vzpamatuje.

A právě možná proto k tomuto kroku zatím vývojáři nechtějí přistoupit.
 

DeletedUser38965

Guest
Sire má to svá pro i proti,

samozřejmně vememe-li to z pohledu možností té (středověké) doby, určitě by panovník nájezdy dělal za cílem vzít to co potřebuje a né co tam prostě je, takže vzhledem k přiblížení realističtější doby by to bylo určitě dobré zavést.

Nadruhou stranu, když vybíjíš jako větší hráč své okolí a kradeš jim jednu určitou surovinu, tím větší šance stoupá, že daný hráč to zabalí rychleji a INNO přijde o svého potencionálního kupce prémiových výhod.
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru