Kostel

  • Zakladatel vlákna DeletedUser2029
  • Vytvořeno
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser2029

Guest
Vše o kostelu a prvním kostelu.
Aktualizované o novinky a upřesnění v prvním příspěvku.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser2029

Guest
Jak kostel ovlivňuje sílu vojska. Kdy vojsko útočí a kdy se brání se 100% účinností a kdy jen s 50%.

Protože ne každý umí anglicky dostatečně dobře, dávám překlad tabulky účinnosti (z odkazu z předchozí zprávy):

ATTACK (červená) šipka ...... útok
SUPPORT (zelená) šipka...... podpora

Žlutá (žlutá) tečka...... moje vesnice
modrá tečka ...... jiný hráč
světle modrý kruh ...... dosah víry

Church..jpg


1. 100%
2. 100%
3. 50%
4. 50%
5. 100%
6. 100%
7. 100%
8. 100%
9. 100%
10. 50%
11. 50%
12. 100%
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser2029

Guest
A přidávám pár rad a přeložených pravidel z prvního odkazu.

Preambule

"Kostel" a "První kostel" jsou dvě různé budovy. Mají sice podobné účinky, ale jsou to jiné budovy.

- Ve vesnici smí být postaven pouze jeden z nich. Buď "První kostel" nebo "Kostel".
- "První kostel" se nedá vylepšovat.
- "První kostel" může existovat jen v jedné z vašich vesnic. Pokud je zbořen (demolicí) či je vesnice s "Prvním kostelem" zabrána, je možné "První kostel" vystavět v jiné vesnici pouze pokud nemáte v žádné jiné vesnici postaven "Kostel". Pokud nemáte nikde žádný z kostelů postaven, bude Vám ve vesnicích nabídnut ke stavbě právě jen "První Kostel". A až ve chvíli kdy zadáte stavbu "Prvního kostela" povolí se v ostatních vesnicích stavba "Kostela" (*).. Pokud o první kostel přijdete, tak /od verze hry 5.4/ je možné první kostel postavit i později, i pokud už máte postavené i jiné kostely.

-----------

Účinky
- Kostely ovlivňují víru pouze Tvých vesnic. Ne jiných hráčů (ani kmenařů). Ne šedivek v okolí. (Nicméně, od verze 5.4 bojují všechny šedivky se 100% vírou)
- Pro útočná vojska se bere víra zdrojové vesnice útočícího vojska. Bez ohledu jak daleko vojska jdou. (Viz tabulka v předchozí zprávě).
- Pro obranná vojska se bere víra vesnice kterou podporují/brání. (Viz tabulka v předchozí zprávě).
- Účinek kostelů (víry) se počítá ve chvíli dopadu útoku/obrany. Ve chvíli zteče - ne z doby vysílání vojsk.

Například, vyšlu vojska k útoku z vesnice, která nebyla v dosahu víry. Ale než útok dojde k cíli tak ve vysílací vesnici stihnu postavit kostel (nebo ho postavím v okolí tak, aby vysílací vesnice byla pod vírou). Tak pak - pokud se vysílací vesnice dostane pod víru ještě před vlastní ztečí - bude naše vojsko útočit se 100% silou.

-----------

Zničení kostelů (vnějším zásahem):
- První kostel může být demolován (ve smyslu demolice v hlavní budově). Ale pozor, už nemusí být možné jej znovu postavit - viz úvod. Ale, od verze 5.4 může být demolován jen pokud nemáte vystavěné další "kostely". A znovu vystavěn být může.
- Kostel i První kostel jsou zbořeny, je-li vesnice zabrána (zatím nevím, zda platí i pro vlastní přenoblování - vlastním šlechticem).
- "První koste" nemůže být zničen katapulty. "Kostel" může být zbořen katapulty, ale je na to třeba výrazně více katapultů (jeho stupeň budovy se bere, jako by byl efektivně mnohem větší než 1,2 nebo 3).


Katapultace Kostela. (Ne "Prvního kostela"! ten nejde!. Ještě jednou: nejde. Kostel a První kostel jsou dvě různé budovy.)

It takes 400 catapults to destroy a lvl 1 church
167 to take lvl 2 to lvl 1
and 125 to take lvl 3 to lvl 2
Or 600 to take lvl 3 down completely.
This is with against a empty, wall-less village with 0% luck, no morale penalty and religious attackers (religion makes no difference to the defence of target buildings)
- Je třeba 400 katapultů k destrukci Kostela 1. stupně
- 167 katapultů k destrukci z 2. st na 1. stupeň.
- 125 katapultů k destrukci z 3. st na 2. stupeň.
- 600 katapultů k destrukci z 3. stupně komplet (na 0. stupeň - destrukci)

Počítáno pro prázdnou cílovou vesnici, bez opevnění, štěstí 0%, morálka 100%. Víra útočících katapultů nehraje roli na sílu demolice.

-----
(*) Díky eldorf za testy, testovaná verze 5.2 (4469) CZ.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser2029

Guest
- První kostel může být demolován (ve smyslu demolice v hlavní budově). Ale pozor, už nemusí být možné jej znovu postavit - viz úvod.

Upřesňuji chování demolice prvního kostela. Platné i pro verzi 5.4. První kostel nelze demolovat! (v hlavní budově), pokud máte v některé jiné vsi postaven kostel.

---

A novinka od verze 5.4. Přijdete-li o první kostel a máte-li už postavené kostely (jako jediná možnost se mi nyní jeví záborem vesnice, že ztratíte celou ves), tak si prý budete moci první kostel znovu postavit. Ovšem, nemám to ověřeno (nijak jednoduše nelze), takže berte tuto informaci s rezervou. Protože ohledně víry a staveb kostela a prvního kostela už bylo vydáno mnoho oficiálních stanovisek a ne vždy se shodovala s praxí. Ověřeno třetí osobou.
 
Naposledy upraveno moderátorem:
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru