Král eighteen18

Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.

DeletedUser38925

Guest
Ahoj,
inspiroval jsem se hrou WoT. Na začátku speedu by se hráči rozdělili na 2 velké týmy(západ,východ). Každy tým by měl polovinu mapy a uprostřed by se vytvořila základna,tvořená z 10ti vesnic. Každá vesnice by měla hodnotu 10% a vítězem by se stal tým,který by obsadil všechny vesnice v základně.
[SPOIL]Název: Base
Podmínka vítězství: Obsazení celé základny.
Délka: obsazení 100% základny,pokud se tak nestane do 10ti hodin,vyhrává tým s větším počtem obsazených bodů,v případě schody vyhrává tým,který jako první po konci čas. limitu zabere jako první vesnici


Paladin: Ano, bez předmětů
Lučištníci: Ano
Kostel: Ne
Výzkum: Jednoduchý
Rozestavěná vesnice: 4
Bonusové vesnice: Ne
Barbarské vesnice: Ne
Začátečnická ochrana: 10 minut
Morálka: Ne

Šlechtic: Ano
Stoupající ceny šlechtice: Zlaté mince
Snížení oddanosti: 20-35

Limit členů týmu: 25
Možnost vystoupit ze kmene: Ne
Podpory možné pouze v rámci kmene: Ano
Nemožnost zaútočit na člena kmene: Ano

Rychlost: 400
Rychlost vojska: 0,5

Rozdělení skupin: západ,východ,náhodně[/SPOIL]
 
Naposledy upraveno moderátorem:

tantalena

Pokročilý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
132
Myslím, že to chce více rozumět speed kolům a snažit se brát DK jako DK a ne jako prostor k tomu vytvořit na nich něco, co bude připomínat tvou oblíbenou hru :)

Pár připomínek:
1) Různé šílené mapy se teprve plánují vyzkoušet :) Nevím, jak ten systém funguje, neboť ve speed týmu nejsem, takže ani nemůžu říct, jestli by šlo nastavit něco podobného tebou navrhované mapě pomocí tohoto systému. A nastavovat po jedné 150 vesnic na předem určená místa podobně jako železné pevnosti doprostřed mapy nikdo nebude :D
No, možná já bych si to zkusil (i když ne úplně podle toho, jak píšeš), ale to mám smůlu :D
2) Speed vzdáleně připomíná něco se šíleně dlouhým názvem "2 kmeny - Osada v kouzelném lese".
Moc se mi to nechce rozepisovat...
2 kmeny = hráči jsou hned po začátku automaticky rozděleni do 2 kmenů, ze kmene nelze vystoupit ani jej rozpustit, podpory možné pouze v rámci kmene; speed je otevřen hráčům až několik minut po startu
Osada v kouzelném lese = do hry je přidána 1 nebo více osada v kouzelném lese složená ze skupiny 6 nebo 9 vesnic (šířka:výška = 3x2 nebo 3x3), vítězí většinou hráč nebo kmen držící největší množství vesnic tvořících osady, při shodě rozhodují body nebo nějaký typ poraženého protivníka. Vesnice v osadách mají velikost levelu 10, vzácně Tantallera, a tradičně obsahují vojsko. Často je ve hře jen jedna osada a ta bývá uprostřed mapy...
 

DeletedUser38925

Guest
Na šílenosti jsem expert,takže jsem se trochu unést nechal :D Co se týká speedů, tak jsem si jich pár už zahrál,ale většinou to byly klasiky.
O té osadě jsem něco četl, ale držení na procenta mi nepřišlo jako špatný nápad. To co tvůrci speedů dokáží, já také nevím, tak jsem zkusil jenom něco takového navrhnout. Vím, že je tam třeba spoustu věcí doladit, ale myslím si, že by se od tohohle dalo v budoucnu odrazit. :)
Jak se říká: „Fantazii se meze nekladou.“ :)
 

DeletedUser41027

Guest
Mě se návrh líbí a rozhodne bych si ho chtěl vyzkoušet :)
 
Stav
Uzavřeno pro další odpovědi.
Nahoru