DeletedUser3
Guest
Vážení hráči,
v prvních letech Divokých kmenů byla grafika vytvářena jedním ze zakladatelů hry, Eikem.
Ta byla poté použita jako základ pro přehled vesnic, který jistě všichni dobře znáte.
V rámci oslav 10. výročí Divokých kmenů, bychom Vás rádi pozvali k účasti na soutěži, v níž nám můžete ukázat, co umíte vytvořit, když jde o grafickou podobu vesnice.
Ode dneška, to je od 3. července 2013 až do 1. srpna 2013 do 23.59, můžete posílat své grafické návrhy.
Posláním svého díla vstupujete do soutěže.
Je na Vás, jaký grafický způsob tvorby vyberete, ale přehled vesnice musí obsahovat všechny současné budovy, které musí být přesně na tom místě, kde se nyní nachází. V případě nesplnění, nebudete mít šanci být vítězem.
Takže prosíme, abyste své návrhy dělali podle tohoto přehledu vesnice:
(poznámka: přehled bez kostela, pouze pro jazykové verze, kde nejsou kostely):
Ze všech soutěžících vybereme 3 mezinárodní vítěze, kteří získají velmi zajímavé ceny!
Tři mezinárodní vítězové obdrží zcela nový iPad a jejich grafika bude k dispozici ve webové hře jakožto grafický balíček. (To je důvod, proč se umístění a druhy staveb musí naprosto shodovat)
Mimo to bude ještě v každé jazykové verzi vybrán vítěz, který získá 2 000 prémiových bodů a speciální tričko k 10. výročí!
Odměněno bude také prvních pět nejlepších prací z každé jazykové verze, ti obdrží 1 000 prémiových bodů.
Výherci budou vybráni týmem hry Divoké kmeny.
Odesláním návrhu do soutěže, dáváte InnoGames svolení použít Vaši práci jakýmkoli způsobem.
Grafické návrhy kompletně vybudované vesnice umístěte ZDE. Vezměte prosím na vědomí, že zamítneme jakékoliv nevhodné, urážlivé a autorsky chráněné práce.
Jestli uvažujete, že se chcete umístit mezi těmi nejlepšími, musíte splnit následující body:
• Všechny dostupné budovy ve hře, včetně kostela.
• Samostatné budovy vytvořené odděleně od pozadí, aby se dala použít grafika ve hře
• (nepovinně: grafika pro všechny 3 varianty budov, u těch, které je mají - např. hlavní budova)
Je důležité si uvědomit, že pro vstup do soutěže nemusíte splnit všechny tyto požadavky, ale pro umístnění na vítězném místě ano, (takže můžete klidně poslat do soutěže i jednoduchý náčrtek přehledu vesnice).
Diskuze k soutěži ZDE.
Přejeme Vám mnoho štěstí a zábavy při tvorbě, ukažte nám, kdo je nejlepší grafický architekt!
S pozdravem,
DK tým
v prvních letech Divokých kmenů byla grafika vytvářena jedním ze zakladatelů hry, Eikem.
Ta byla poté použita jako základ pro přehled vesnic, který jistě všichni dobře znáte.
V rámci oslav 10. výročí Divokých kmenů, bychom Vás rádi pozvali k účasti na soutěži, v níž nám můžete ukázat, co umíte vytvořit, když jde o grafickou podobu vesnice.
Ode dneška, to je od 3. července 2013 až do 1. srpna 2013 do 23.59, můžete posílat své grafické návrhy.
Posláním svého díla vstupujete do soutěže.
Je na Vás, jaký grafický způsob tvorby vyberete, ale přehled vesnice musí obsahovat všechny současné budovy, které musí být přesně na tom místě, kde se nyní nachází. V případě nesplnění, nebudete mít šanci být vítězem.
Takže prosíme, abyste své návrhy dělali podle tohoto přehledu vesnice:
(poznámka: přehled bez kostela, pouze pro jazykové verze, kde nejsou kostely):
Ze všech soutěžících vybereme 3 mezinárodní vítěze, kteří získají velmi zajímavé ceny!
Tři mezinárodní vítězové obdrží zcela nový iPad a jejich grafika bude k dispozici ve webové hře jakožto grafický balíček. (To je důvod, proč se umístění a druhy staveb musí naprosto shodovat)
Mimo to bude ještě v každé jazykové verzi vybrán vítěz, který získá 2 000 prémiových bodů a speciální tričko k 10. výročí!
Odměněno bude také prvních pět nejlepších prací z každé jazykové verze, ti obdrží 1 000 prémiových bodů.
Výherci budou vybráni týmem hry Divoké kmeny.
Odesláním návrhu do soutěže, dáváte InnoGames svolení použít Vaši práci jakýmkoli způsobem.
Grafické návrhy kompletně vybudované vesnice umístěte ZDE. Vezměte prosím na vědomí, že zamítneme jakékoliv nevhodné, urážlivé a autorsky chráněné práce.
Jestli uvažujete, že se chcete umístit mezi těmi nejlepšími, musíte splnit následující body:
• Všechny dostupné budovy ve hře, včetně kostela.
• Samostatné budovy vytvořené odděleně od pozadí, aby se dala použít grafika ve hře
• (nepovinně: grafika pro všechny 3 varianty budov, u těch, které je mají - např. hlavní budova)
Je důležité si uvědomit, že pro vstup do soutěže nemusíte splnit všechny tyto požadavky, ale pro umístnění na vítězném místě ano, (takže můžete klidně poslat do soutěže i jednoduchý náčrtek přehledu vesnice).
Diskuze k soutěži ZDE.
Přejeme Vám mnoho štěstí a zábavy při tvorbě, ukažte nám, kdo je nejlepší grafický architekt!
S pozdravem,
DK tým
Naposledy upraveno moderátorem: