• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

pegak

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
18
Teď nám sice nastartoval nový svět, ale stejně si myslím, že návrh na nový svět nikdy není na škodu. :) Tolik mi nezáleží na rychlosti, ale zahrnu ji pro úplnost mé ideje. Červeně jsou zvýrazněná zajímavá taktická a/nebo méně obvyklá nastavení světa.

Herní rychlost: 1 (nebo 2, ale mít obráceně herní rychlost a rychlost jednotek by bylo zajímavé)
Rychlost jednotek: 2 (nebo 1)
Fake limit: 0.5 %
Výzkumný systém: 3 stupňový
Kostel: Aktivní
Strážní věž: Neaktivní
Barbarské vesnice: Rychle rostoucí do 5 000 bodů
Bonusové vesnice: Povolené, velké množství
Časový limit pro napadení: 10 minut
Časový limit pro odvolání obchodníků: 5 minut
Noční bonus: Zde to hodně variuje, zajímavé možnosti mi přijdou:
100% 02:00 - 10:00
50% 00:00 - 08:00
50% nastavitelný čas

Ochrana pro nové hráče: 3 dny
Max. útočný poměr: Neaktivní
Morálka: Časová
Vlajky: Aktivní (prý musí být, ale i tak mi to přijde jako zajímavý herní prvek umožňující optimalizace)
Kořist: Aktivní se sběrem surovin (sběr surovin je dost závislý na know how a dá se hezky optimalizovat)
Pevnost: Aktivní (nemusí být, ale rovněž je to zajímavý taktický prvek)
Lučištníci: Aktivní
Paladin: Aktivní (škoda, že už nejdou staré předměty, jinak bych chtěl ty)
Domobrana: Neaktivní
Systém nákupu šlechticů: Stupně panského dvora
Maximální dosah šlechtice: 120 polí
Ztráta oddanosti: 20 - 35
Nárůst oddanosti: 1
Omezení počtu členů v kmeni: 50
Útočení na členy kmene: Žádná návštěva, normální útok
Kmenové úrovně: Aktivní
Zástup v dovolené: Aktivní
Možnost volby světové strany: Neaktivní
Podmínky pro vítězství: Velké obléhání nebo Tajemství
Farm limit: 1000
 

Kozmicz

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2.303
No, dal sis s tím opravdu záležet, ale obávám se, že je to dost přeplácané a nejsem si jistý, zda by takové nastavení hráče bavilo. Názory komunity?
 

pegak

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
18
Jako takhle... nesejde mi tolik na tom, aby podmínka vítězství byla jiná než dominance, jen jsem trošku hledal a to obléhání mi přišlo dost zajímavé. :) Pevnost taky není nutná, ale s farm limitem mi to přišlo jako kombinace, kterou jsem ještě neviděl (na speedech asi jo, ale to je jiná hra skoro). :)
 

Poslední Hraničář

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
7
Vypadá to docela zajímavě nastavené, jen když bude tolik hráčů v kmenu, tak bych spíš rád viděl kostel neaktivní, strážní věž aktivní a ukončení světa body + vesnice klasicky 300 000 000 bodů + 35 000 vesnic pokud to je teda možné. Snáz to do sebe zapadne. A ten nastavitelný noční bonus taky nezní špatně. Já bych do toho klidně šel. Záleží ale i na ostatních... Předpokládám ale, že ten systém nákupu šlechticů znamená surovinové balíčky. To by pak ten svět trval roky, kdyby se musely kupovat nové balíčky pokaždé, když šlechta zemře.
 

pegak

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
18
Osobně kostely nemám rád, ale tenhle návrh jsem tvořil se zaměřením na zajímavé a taktické mechaniky na DK.

Co se týče šlechticů, tak myslím to, co bylo na cs10. Tedy 3 šlechtici na vesnici (za každý stupeň PD jeden) a levná obnova šlechtice. :)

Ukončení bych dal klidně i dominanci, aspoň se tam lépe ukáže, jak kdo umí pracovat s pokrytím hranic (jak jednotkami, tak kostely), přesunem jednotek (protože farm limit) a zároveň výzkumy.
 

Kozmicz

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2.303
Vítzězná podmínka body + vesnice bohužel není možná, tu nemáme povoleno nastavovat. Co se týče nastavitelného nočního bonusu, tak ten se v tuto chvíli testuje na dvou jazykových verzí, tak uvidíme jak test proběhne a zda jej budeme moct použít i u nás. Zatím to povoleno není.
 

pegak

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
18
Jako většina věcí je o diskuzi, nejzásadnější mi přijde

3 stupňový PD, 3 stupňový výzkum, Farm limit a Morálka

druhé nejzásadnější mi přijde

Kostel, Domobrana

A relativně nepodstatné mi přijde zakončení (dominance by na tomhle nastavení byla vlastně strašně super, víc by se ukázala schopnost válčení), noční bonus a pevnost.
 

Kozmicz

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2.303
- Stupně panského dvora čeští hráči zpravidla neznají, takže to nebudeme používat (tuším, že to snad ani u nás nemáme povolené).
- 3 stupňový výzkum není v tuto chvíli na žádném světě, takže ten by se nastavit teoreticky mohl. Jen dva světy zpátky byl 10ti stupňový, tak nevím, zda není na 3 stupňový moc brzo. Světů s tímto nastavením by mělo být minimum a upřednostňovat by se měl zjednodušený výzkum.
- Nastavení morálky nám v poslední době určuje InnoGames, takže pokud by nám striktně neurčili jen bodovou, neměl by to být problém nastavit bodovou+časovou. Jen časová morálka neexistuje.
- Farm limit? Slováci ho jednou nastavili a udělalo to pořádnou neplechu, takže v tomto směru bych byl velice opatrný. Nemohu slíbit.
- V současné době máme pouze jeden běžný svět s kostelem, takže jeho aktivace by nebyl problém.
- Neaktivní domobrana je také možná a neměl by být problém ji na příští svět deaktivovat.
 

DeletedUser44631

Guest
Tohle je naprostý nesmysl, hraju všude možně po všech jazykových verzích a tohle je nepoužitelné. I v Rusku jsem viděl podobné snahy, ale je to hrozný.
:cool:
 

pegak

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
18
@Kozmicz
- Stupně panského dvora u nás byly (na cs10), ale je to dávno, takže od té doby už třeba Inno udělalo restrikce na nastavování světů - ale navrhl jsem to s ohledem na dynamiku hry, kterou to ovlivní tím, že si člověk sice může nakoupit hromadu surovin, ale furt bude muset vystavět vesnice než bude mít na vlak - což je zásadní i kvůli tomu, že se bude jinak pracovat s barbarkami a malými hráči - zásadní taktický prvek :)
- Za mě je více stupňový výzkum zásadní věc, která ukáže rozdíly mezi kmeny a skilly - takhle jsme rozkrájeli betony, protože nepřítel měl výzkumy na 3 a my na 10 :D Super, když to půjde. :)
- Jo, tu jsem myslel, ale na wiki se uvádí "Morálka - časová", tak jsem použil tenhle termín
- Za mě Farm Limit je zajímavý prvek, ale na normální svět se nesmí nastavit moc nízko. Když se nastaví správně a budou rychlé jednotky, tak to podle mě bordel neudělá, naopak to přinese taktický prvek v tom, že hráči budou muset aktivně přesouvat jednotky a podporovat. Proto jsem ho chtěl zahrnout. :)
 
Nahoru