• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

W1nKane

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
6
Rozumím, všechno má své pro a proti, na dnešních kmenech mě mrzí, že do kmene naberete hráče, se kterým plánujete akci apod. a on vás v nočním přebere, přestoupí do nepřátelského kmene a ještě se strašně baví tím jak vás dostal, nebo vynáší informace o plánovaných akcích atp. štve mě že světy rozhoduje to, kdo nakoupí více PB, nebo kdo lépe podrazí jiný kmen... PS: nový hráči si na kmenech absolutně neškrtnou z výše uvedeného důvodu nikdo nechce riskovat v kmenu člověka kterého nezná, a zkušení hráči, kteří nají k ruce ještě xy PB jsou pro nováčky konečná... Popřemýšlejte jak by se to dalo udělat aby byla hra čistější a byla otevřena i novým hráčům, mě napadlo uzamčení kmene, to nechcete OK, nějaký jiný návrh ?
 

sportboom

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
4
Kozmicz --> Nezlob se na mne, ale děláte, jako kdyby jste to zamykaly ob jeden svět :) vyzkoušeli jste to co vím na Classicu a nevím o jediném mrtvém kmeni tam, samozřejmě nezkušení hráči zůstali v kmenech, kde to nemělo budoucnost a podobně, tím se možná uvěznily, ale nebyl kontinent, kde by nebylo desítky hráčů bez kmene právě proto, aby si nechali otevřenou možnost v budoucnu vstoupit do kmene, to udělalo celkem bordel mezi kmeny. Je to jednoduché, s čištěním světů support nic nedělá vyjma klasiky a to je kontrola multi-účtů, čištění hry od vulgarismů (na udání) a to je tak všechno. S ničím ostatním se nic neděje, tak vyzkoušejte nastavení Classicu (ponechejte PB když Vám to vydělává, nemám nic proti tomu) a jen ten Classic upravte, podnětů tu máte dost si myslím. Tak zkoušejte, zkoušejte, otevírá se jeden svět za druhým, tak v tom problém nevidím, buďte těmi průkopníky v této hře, třeba se od Vás začnou inspirovat v ostatních zemích.
Zablokujte po 30 dnech možnost vstoupit na svět novým lidem, zároveň po 30ti dnech uzavřete možnost vstupu i výstupu hráčů z aktuálního kmene, každý kdo má něco let odehráno Vám tady potvrdí, že po 30ti dnech si ten kmen dokáže každý najít, založit nebo změnit, ať už podle lokality, názvu, přátel a zkušeností nebo momentálního vývoje, nechte další měsíc lidi hladovět po hře a otevřete co 2 měsíce svět, budete mít narváno a daleko zajímavější hru než doposud. A co se týče reakce na to, že když se ukáže zrádce co nebude moci odejít, tak prostě neodejte, bude vynášet informace, ale bude mu to k čemu? Nebude mít šanci vyhrát, ono ho to bude bavit chvilku, o tom žádná a to že někdo bude nucen skončit v průběhu hry z rodinných důvodů, časových a podobně, to se stává, rozebere se a je to, nic se nemění, jen se kmen ztenčí, tohle ale může nastat v kterémkoliv kmenu, nikdo nebude zvýhodněn, hra bude daleko víc napínavější a zajímavější, nebudou se přetahovat hráči mezi kmeny na sladké řeči a víme, že se to děje a ve velkém. Uvědomte si, že zakladatelé, vůdci kmenů atd. tráví touto Vaší hrou X hodin denně, tak to do pytle oceňte a pomozte to změnit. Není to legrace. Už jsem se zase rozvášnil, jdu radši něco zabrat.
 

Candarli Halil Pasha

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
6
Vrátil jsem se k DK na svět 80 z dob světů 1-16 a vidím, že nálada spousty hráčů je na bodu mrazu z důvodů, které se tu probírají. Hra sama o sobě super, po letech vybroušená komunitou. Prémiové body budiž, chápu, ale vlajky znevýhodňující nové hráče, kteří vstupují do hry pbčkařů. To už je trochu moc nevýhod pro nováčky najednou. Chovaní hráčů.. je odrazem společnosti na tvůrce a provozovatele se za to asi zlobit nejde.
Před světem 80 jsem byl na mezinárodním tribalwars světě 122 a otrávená nálada jako tady tam v komunitě nebyla. Pochopitelně více hráčů = vetší mapa, ale oni mají i více barbarek tudíž celkově víc místa pro život hráčů různých úrovní.
Což mě trochu přivedlo k myšlence, že DK by potřebovalo roztáhnout mapu, úroveň zdejší komunity na tak malý svět je opravdu vysoká.
Neuvažovalo se někdy například o vesnicích s umělou inteligencí? Nemyslím nutně Skynet, ale UI vesnice s různou úrovní a bonusy za jejich zabrání např. To by mohlo zvětšit mapu a získat i nováčkům trochu času i místa.
 

*Anie*

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
129
Je pravda, že v dnešní době je to hra cca o 4 kontinentech. Dříve tomu bylo jinak a těch hráčů bylo opravdu velké množství.
 

sportboom

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
4
Za mne to dosti upadá svět od světa, počítám, že do 2 let to bude o 2 kontinentech, kde bude minimum procent nováčků a zbytek si pojedou staří pardálové pomocí PB (nováčky zaberou po skončení ochrany, protože v tu dobu budou mít 2 a více vesnic) a budou si navzájem svět co svět vyřizovat účty. A tak to bude pořád dokola, dokud je to bude bavit. Hráči co si chtějí zahrát budou pomalu, ale jistě mizet. Pro mne je třeba s80 pravděpodobně poslední svět v CZ, vzhledem k tomu, že není vůle něco změnit, nevidím potenciál v hraní dalších světů a už teď se těším na anglický world, to je úplně jiný level popravdě, na druhou stranu je pravda, že se tam stahují hráči z celého světa. U nás jen CZ a SK komunita, ale proč na CZ speedy lezou poláci, angláni atd.? Má to nějakou přidanou hodnotu, ať už to, že to je rychlé, případně krátké, tím pádem i atraktivní. Možná bych se soustředil na speedy, zvednout atraktivitu klasického světa pomocí inspirace ze speedů (takže upravit podmínky vítězství, zrychlit světy atd.)

Podmínkou vítězství například místo dominance na mapě, nevím, zvolit třeba časový limit světa podobně jako děláte různé časové turnaje (limit světa na 6 měsíců nebo na 4 měsíce, je to pro lidi více atraktivní než pomalu nekonečný svět --> vítězný kmen je kmen s největším počtem vesnic, bodů nebo procentuelní rozlohou na mapě, to je tedy ta zmiňovaná dominance, ale s úpravou časového limitu). Nebo prostě vymyslet něco dalšího čím svět zakončit. Za mne osobně největší nesmysl jaký mohl být, je ukončení světa díky pevnosti, to jsem tekl když jsem zjistil, že něco takového je.
 

sportboom

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
4
Je třeba si uvědomit jak je nastavená dnešní uspěchaná doba. Lidi prostě už nemají čas na to hrát rok, rok a půl, 2 roky jeden a ten stejný svět. Je potřeba zrychlit a jít s dobou. A pokud se toto nezmění, platí co jsem napsal o příspěvek výše. Půjde to hodně rychle (opět to bude kopírovat dnešní rychlost reality) ke dnu.
 

Kozmicz

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2.303
Kozmicz --> Nezlob se na mne, ale děláte, jako kdyby jste to zamykaly ob jeden svět :) vyzkoušeli jste to co vím na Classicu a nevím o jediném mrtvém kmeni tam, samozřejmě nezkušení hráči zůstali v kmenech, kde to nemělo budoucnost a podobně, tím se možná uvěznily, ale nebyl kontinent, kde by nebylo desítky hráčů bez kmene právě proto, aby si nechali otevřenou možnost v budoucnu vstoupit do kmene, to udělalo celkem bordel mezi kmeny. Je to jednoduché, s čištěním světů support nic nedělá vyjma klasiky a to je kontrola multi-účtů, čištění hry od vulgarismů (na udání) a to je tak všechno. S ničím ostatním se nic neděje, tak vyzkoušejte nastavení Classicu (ponechejte PB když Vám to vydělává, nemám nic proti tomu) a jen ten Classic upravte, podnětů tu máte dost si myslím. Tak zkoušejte, zkoušejte, otevírá se jeden svět za druhým, tak v tom problém nevidím, buďte těmi průkopníky v této hře, třeba se od Vás začnou inspirovat v ostatních zemích.
Zablokujte po 30 dnech možnost vstoupit na svět novým lidem, zároveň po 30ti dnech uzavřete možnost vstupu i výstupu hráčů z aktuálního kmene, každý kdo má něco let odehráno Vám tady potvrdí, že po 30ti dnech si ten kmen dokáže každý najít, založit nebo změnit, ať už podle lokality, názvu, přátel a zkušeností nebo momentálního vývoje, nechte další měsíc lidi hladovět po hře a otevřete co 2 měsíce svět, budete mít narváno a daleko zajímavější hru než doposud. A co se týče reakce na to, že když se ukáže zrádce co nebude moci odejít, tak prostě neodejte, bude vynášet informace, ale bude mu to k čemu? Nebude mít šanci vyhrát, ono ho to bude bavit chvilku, o tom žádná a to že někdo bude nucen skončit v průběhu hry z rodinných důvodů, časových a podobně, to se stává, rozebere se a je to, nic se nemění, jen se kmen ztenčí, tohle ale může nastat v kterémkoliv kmenu, nikdo nebude zvýhodněn, hra bude daleko víc napínavější a zajímavější, nebudou se přetahovat hráči mezi kmeny na sladké řeči a víme, že se to děje a ve velkém. Uvědomte si, že zakladatelé, vůdci kmenů atd. tráví touto Vaší hrou X hodin denně, tak to do pytle oceňte a pomozte to změnit. Není to legrace. Už jsem se zase rozvášnil, jdu radši něco zabrat.

Bylo by to hezké, ale je to bohužel daleko od reality. Pro nové hráče je zamčení kmenů a nemožnost vystoupit šílenost, protože nový hráč většinou padne do prvního kmene, který mu skočí pod ruku a je rád, že v nějakém kmenu je. Než najde ten správný kmen, tak to může trvat i několik týdnů, ale to už bude mít smůlu.
Zamčení kmenů opravdu přineslo více negativ, než pozitiv. Přestože jsme od toho hodně očekávali, toto nastavení nás zklamalo a podle ohlasů samotných hráčů, ani jiim to ve finále nebylo po chuti. Nevím, jak jinak si vysvětlit to obrovské množství žádostí na to, abychom kmeny odemkli.

Vrátil jsem se k DK na svět 80 z dob světů 1-16 a vidím, že nálada spousty hráčů je na bodu mrazu z důvodů, které se tu probírají. Hra sama o sobě super, po letech vybroušená komunitou. Prémiové body budiž, chápu, ale vlajky znevýhodňující nové hráče, kteří vstupují do hry pbčkařů. To už je trochu moc nevýhod pro nováčky najednou. Chovaní hráčů.. je odrazem společnosti na tvůrce a provozovatele se za to asi zlobit nejde.
Před světem 80 jsem byl na mezinárodním tribalwars světě 122 a otrávená nálada jako tady tam v komunitě nebyla. Pochopitelně více hráčů = vetší mapa, ale oni mají i více barbarek tudíž celkově víc místa pro život hráčů různých úrovní.
Což mě trochu přivedlo k myšlence, že DK by potřebovalo roztáhnout mapu, úroveň zdejší komunity na tak malý svět je opravdu vysoká.
Neuvažovalo se někdy například o vesnicích s umělou inteligencí? Nemyslím nutně Skynet, ale UI vesnice s různou úrovní a bonusy za jejich zabrání např. To by mohlo zvětšit mapu a získat i nováčkům trochu času i místa.

UI vesnice určitě neplánujeme. Divoké kmeny je a vždy bude válečná hra PvP a této myšlenky se chceme držet i nadále. Nehledě na to, že vytvoření vesnic, které se budou chovat s inteligentně a budou herně přemýšlet by bylo neskutečně náročné a drahé. Takový zásah by se musel někde odrazit.


Za mne to dosti upadá svět od světa, počítám, že do 2 let to bude o 2 kontinentech, kde bude minimum procent nováčků a zbytek si pojedou staří pardálové pomocí PB (nováčky zaberou po skončení ochrany, protože v tu dobu budou mít 2 a více vesnic) a budou si navzájem svět co svět vyřizovat účty. A tak to bude pořád dokola, dokud je to bude bavit. Hráči co si chtějí zahrát budou pomalu, ale jistě mizet. Pro mne je třeba s80 pravděpodobně poslední svět v CZ, vzhledem k tomu, že není vůle něco změnit, nevidím potenciál v hraní dalších světů a už teď se těším na anglický world, to je úplně jiný level popravdě, na druhou stranu je pravda, že se tam stahují hráči z celého světa. U nás jen CZ a SK komunita, ale proč na CZ speedy lezou poláci, angláni atd.? Má to nějakou přidanou hodnotu, ať už to, že to je rychlé, případně krátké, tím pádem i atraktivní. Možná bych se soustředil na speedy, zvednout atraktivitu klasického světa pomocí inspirace ze speedů (takže upravit podmínky vítězství, zrychlit světy atd.)

Podmínkou vítězství například místo dominance na mapě, nevím, zvolit třeba časový limit světa podobně jako děláte různé časové turnaje (limit světa na 6 měsíců nebo na 4 měsíce, je to pro lidi více atraktivní než pomalu nekonečný svět --> vítězný kmen je kmen s největším počtem vesnic, bodů nebo procentuelní rozlohou na mapě, to je tedy ta zmiňovaná dominance, ale s úpravou časového limitu). Nebo prostě vymyslet něco dalšího čím svět zakončit. Za mne osobně největší nesmysl jaký mohl být, je ukončení světa díky pevnosti, to jsem tekl když jsem zjistil, že něco takového je.

Počet hráčů posledních 6 let stagnuje, nijak rapidně neklesá, takže tvé tvrzení není založeno na faktech. Prémiové body jsou nedílnou součástí hry, je to jediný příjem, který hra získává, nechceme jít formou nějakých placených reklam, videí, které by se vám např. zobrazilo po každé bitvě apod. Pokud nebude příjet z PB, hra nebude výdělečná a skončí, což předpokládám není v zájmu nikoho z nás, kdo pravidelně sleduje hru a dění zde na fóru.

Na speedy se soustředíme, pořádáme různé turnaje, např. naposledy to byl mikulášský turnaj a jsme tam otevřeni téměř jakémukoliv návrhu ze strany hráčské komunity. Na speedy toho lze nastavit určitě více, než na běžné světy, takže pokud má někdo nějaký nápad na zajímavý speed, rádi si ho poslechneme.
Co se týče ukončení světů, po základní dominanci jsme přidali několik dalších - runové války, univerzitní vesnice, velké obléhání, takže těch variant je spoustu. Časový svět? No, nedokážu si představit, jak po 6 měsících, kdy se může schylovat např. k nějaké velké bitvě přijdeme a řekneme, tak stop a svět končí i když není rozhodnuto.
 

sportboom

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
4
Kozmicz --> je mi jasné, že si pojedete pořád dokola to své, ani jsem nic jiného nečekal, nikdo tu o zrušení PB nemluví, to je potřeba nevytrhávat z kontextu, takže věta o reklamách a videích je úplně zbytečná, na druhou stranu je dobře, že jsi to zmínil, protože spamovat hru videi a reklamou, to by tak ještě chybělo, ani tu nikdo nemluví a různých nastavení speedů, opět to zbytečně vytrháváš z kontextu, přirovnával jsem jen atraktivitu speedu versus atraktivitu běžných světů, prostě rychlost je pro hráče více atraktivní než jsou pomalé světy, to je FAKT. A úplně vidím proč se Vám nelíbí zkrácení doby (časový limit) na běžných světech, jednodušše se bojíte, že by lidi nervali tolik peněz do hry, protože by si řekli, na půl roku? To nemá cenu to kupovat. Tak je ale potřeba k tomu zase vymyslet další věc tedy, která z těch lidí vyždíme jejich těžce vydělané peníze. Hra se musí inovovat, když bude stát na místě, bude klesat její atraktivita a lidé budou hledat něco jiného. Na druhou stranu je potřeba inovovat s rozumem a n těch správných místech, třeba možnosti ukončení světů jako jsou runové války, univerzity (za mne nejhorší výmysl) a další, to je zrovna inovace na nesprávné půdě, DK byli a mají být o dominanci.
Zamysleme se jak by vypadala časově omezená hra:
1) Vím že mám půl roku na vyhrání světa, že je 3 denní ochranná lhůta a v kmeni mám maximálně 15 lidí. Co udělám, když chci vyhrát (a pominu to, že do toho pravděpodobně budu muset narvat spoustu PB a tím pádem Vám narvat prachy). No budu muset hrát hru na maximum, pomalu nonstop. Nebude to o tom, že si to půjde zahrát kde jaký ňouma, který si půjde klikat. Hra dostane daleko vážnější rozměr.
2) Budu mít časové omezení, budu muset makat. Budu mít časové omezení? Nebudu čekat na velké bitvy po půl roce, ty velké bitvy tu budou po celou dobu existence světa, protože nikomu nic jiného nezbyde.
3) Rychlost je v mých očích ten zásadní problém, který by se měl na běžných světech řešit.
 

Lučištník na koni

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
59
Ty totiž nejedeš to samé dokola, viď. Stačí se podívat na twstats a porovnat rychlosti posledních světů s počtem vesnic a hned se z tvého "FAKTU" stává hloupé přesvědčení. A na právě probíhajícím atraktivním speedu hraje deset hráčů..

Ale jinak rychlejší a časově omezenej svět (půl roku max.) by podle mě bylo dobré nastavení
 

DeletedUser44631

Guest
Speed server je pískoviště nebo hřiště, kde se můžete vyblbnout a vyzkoušet co je potřeba a to následně praktikovat na běžném světě. Srovnávat to s čím kolik je nesmysl, to je asi jako srovnávat octavii s fábii.

Nicméně pokud se Vám nelíbí nastavení v ČR, což se mi také nelíbí, rovněž vedení admin teamu tak hrajte v cizině. Tam se nebojí experimentovat, nastavení se tam necyklí, vymýšlí se nové věci, hrají se různé konfigurace a hlavně, zažijete spolupráci na jiné úrovni. Špičkové světy jsou v německu, tam je ta komunita na jiné úrovni a hlavně, jsou tam oficiálně povoleny duály apod tzn můžete ve třech lidech hrát a nebude to brát tolik času.
Spouští se tam dva světy, jeden pro fanoušky premium bonusů a druhý pouze s základním premium.
Inspirace, jak se to má dělat : https://forum.die-staemme.de/index.php?threads/start-der-welten-198-und-199.193692/


Protože jak jste asi pochopili, v ČR se nic měnit nebude a neplánuje se to. Budete hrát jako cvičené opice to stejné, jakékoliv změny se neplánují, protože se to deseti křiklounům v tiketu nelíbilo a pěti na fórum. Classic server rovněž nebude, protože prostě se raději budou pouštět servery pro důchodce jako je casual a nebo se bude cyklit nastavení z předchozích světů, protože by byla změna pro Vás příliš velký šok.

V cizině není problém nastavit omezený farm rabování, omezený sběr surovin, měnit si noční bonus dle potřeby, hrát na účtě ve více lidech, používat skripty povolené z .net fóra, odebrat milisekundy, odebrat rabování i farm. Těch rozdílů je šíleně mnoho..
 
Nahoru