• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Nápady na zlepšení hry

Deleted User - 3918457

Guest
Bylo by příhodné, kdyby se na startovní stránce dalo vybrat časové období, za které chceme ukázat kmenovou aktivitu, nebo to defaultně nastavit na, kupříkladu, 3 dny. Ještě pár dní zpátky to myslím bylo nějak podobně. Opravdu jsem nečekal, že se po kliknutí na Zobrazit vše a 30 sekundách načítání ocitnu v květnu, když jsem chtěl jen vědět, co se stalo ráno. :)

Kmenová aktivita.pngKmenová aktivita 2.png
 

wroge

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
15
rovnou Ti odpovím... (dřív než to Kozmi zamítne;-)
dle Tvého návrhu uděláme silnější útočnou jednotku a k ní i silnější obranou jednotku..., takže jediné co se změní bude to, že se budou rekrutovat pouze ty silnější jednotky... a budou je rekrutovat všichni...
(pozn. pod čarou... říkat si, že by měli alternativní útok, že by hráč trénoval všecko, tedy další útok už k těm 4 útokům, co máme dneska (pěchota, jízda, luky, špehy, mno v tom by byl guláš)...

balista... a tedy budeme v dílnách vyrábět další útočnou pěchotu (vedle sekerníka v kasárnách), která pro změnu nebude tolik, resp. vůbec, bourat, nemůže existovat jednotka, která bude umět všechno a bude ve všem nejlepší, to by nebyla hra, ale pouze finanční souboj, kdo dřív narekrutuje více supervojáků

biskup... velice dobrý nápad, počkat on už tam je, je přímo v kostele, půlka vesnice mu slouží, téměř otročí, aby se pán měl dobře a aby objížděl okolní farnosti...

panovník... takže útočník, pokud chce hrát na malého hráče, tak si pomůže panovníkem..., pozn. ať si útočník dá do útoku paladina s útočnými bonusy a trochu té morálky může eliminovat... (a je celkem levný...)

Ahoj

Trochu špatně sem to formuloval.
Vždy se dá nastavit,proti jakému protivníkovi bude ona jednotka silná,či naopak slabá,stejně jako je to teraz ... například sekerníci v útoku zlikvidují za menší ztráty více kopiníku,než šermířů,TK v obraně se lépe vypořádá s pěchotou,než kavalerií ... tak by to bylo i v tomto případně,jen by to byla určitá změna,než zavedený "stereotyp" ....

U balisty by to bylo podpobné,pěchotu by likvidoval skvěle,možná aj "baráček" poškodil,ale proti TK či katům by byl bez šance ... opět alá změna je život :)

Biskup byl myšlený navíc ... stávající kostely mají určitý dosah víry .. první kostel 6 polí,Kostel I má 4 pole atd. .. Biskup,byl by přítomný v dané vesnici by dosah víry navýšil například o 5 polí,tedy první kostel by měl najednou "pokrytí" 9 polí ...

Poslední bod jasně,chápu,blbost :)
 

Mt-Emerest

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
10
Ahoj, napadlo mě, nechtěli by jste místo rychlost 1 ( nebo klidně i ji ponechat) zkusit nějaký/é svět/y s rychlostí třeba 3-5?
 

TheMerky

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
4
Ve kmenu nás napadlo: nechtěli by vývojáři do hry implementovat překupování vesnic? Jako, že bych nabídl vesnici za 1000 PB (nebo rovnou koupil už vystavěnou)?! Stejně není regulování kolik surovin si může hráč nakoupit a kolik pečetí si může vytočit v eventech, tak proč jim rovnou tu šanci nedat?! Pro obě strany to je stejně ztráta času, když za 2 dny od registrace už obsazuje hráč na kraji mapy X krát silnějšího hráče, který hraje měsíc.

Myslím, že vývojáři by do toho šli, stejnak jim jde předně o peníze.
Zamyslete se nad tím...
 

Kozmicz

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2.303
Ahoj, napadlo mě, nechtěli by jste místo rychlost 1 ( nebo klidně i ji ponechat) zkusit nějaký/é svět/y s rychlostí třeba 3-5?

Pro běžný svět je povolena rychlost 1-2, takže bohužel svět s větší rychlostí se neplánuje. Vyšší rychlost mají světy, které se nazývají tzv. Classic světy, ale bohužel takový svět není na našem serveru plánován, přestože jsme o něj již nejednou pro naše hráče žádali.

Ve kmenu nás napadlo: nechtěli by vývojáři do hry implementovat překupování vesnic? Jako, že bych nabídl vesnici za 1000 PB (nebo rovnou koupil už vystavěnou)?! Stejně není regulování kolik surovin si může hráč nakoupit a kolik pečetí si může vytočit v eventech, tak proč jim rovnou tu šanci nedat?! Pro obě strany to je stejně ztráta času, když za 2 dny od registrace už obsazuje hráč na kraji mapy X krát silnějšího hráče, který hraje měsíc.

Myslím, že vývojáři by do toho šli, stejnak jim jde předně o peníze.
Zamyslete se nad tím...

O překupování vesnic za prémiové body určitě nemáme zájem, takže podobnou funkci ve hře určitě neuvidíme.
 

Mt-Emerest

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
10
Škoda, classic bych si dal, svět s rychlostí pod 2 je na můj vkus moc pomalej (Speedo zas moc rychlej) tak jsem myslel že by nějakej mohli pustit do oběhu, no škoda
 

Kozmicz

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2.303
Bohužel zatím v plánu není, takže jedinou možností, jak si ho zahrát, je zkusit nějaký ze zahraničních serverů.
 

DragonLady

Pokročilý uživatel
Správce Wiki
Počet poděkování
308
Bude možné vidět třeba na TWSTATS, nebo i ve hře, předchozí nicky? Nebo to je schválně tak, aby se bylo možno schovat na nový nick?
(změnu za PB hojně využívají právě hráči, kteří dělají podrazy, aby se na ně nepřišlo..)
 

tantalena

Pokročilý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
132
On existuje ještě jeden problém. Jak Inno zavedlo samovolné rušení účtů, lidi občas používají již známé a posléze zaniklé nicky, aniž by ty dva účty byly rozlišené. Pak nastává paradoxní situace, že někde na DK Facebooku se píše v komentářích, že "Domobrana je i nick jednoho paytowinaře", přitom původně jsem ten nick měl na jednom svém účtu já a ten účet prostě zanikl, někdo si založil stejně pojmenovaný a mj. na twspeeds jsou oba účty samozřejmě sloučené, tak tam jde vidět pár speedů vyhraných mnou (většinou bez PB) a pak PBčkaře, jak prohrává jeden za druhým :D Prvně jsem ho zaregistroval, když psal někam na DK fórum.
 

DragonLady

Pokročilý uživatel
Správce Wiki
Počet poděkování
308
souhlasím a právě to si myslím že by se dít nemělo, aby někdo použil nick někoho jiného, jen proto, že po roce propadl.. je to smutné a mělo by to být nějak ošetřeno.. měla by tam být archivační lhůta, třeba 5 let.. (po kterou nesmí ten nick být použitý)..
 
Nahoru