Navrhuji par vylepseni pro
dynamicke skupiny, ktere jsou uz ted silny uzitecny nastroj.
A)
1.)
přidání filtrů do skupin
- Paladin má knihu [nazev knihy] urovne [>,<,=...] [uroven knihy], vlastní [ano/ne] <- (tyka se to pouze paladina patriciho k vesnici nebo i paladinu na podpore ve vesnici?_
Napriklad: Paladin ma knihu [motivovani] urovne [=] [4], vlastni [ne]
cimz by sel udelat pekny fiiltr na mapu, jestli ma vesnice vlacek (slechtove >= 4 NEBO (slechtove>=3 A motivovani = 4 )
(tyto 2 moznosti, nehlede na to, jake jsou nastaveny sablony)
- Stavba aktivni [ano,ne]
- Rekrutace aktivni [ano,ne] + potencialni moznost specifikovat budovu rekrutace
to by umoznilo udelat filtry kde by slo videt kde jsou treba silni deff paladinove..
2.)
vylepseni filtru
k filtru "obsahuje budovu" pridat checkbox "vcetne stavebni fronty"
k filtru "technologie" pridat i vyzkumy sberu
2.) pridat
moznost skryt skupinu, treba skupiny co pouze davaj ikonky na mape/pomocne skupiny pro dynamicke skupiny, ktere clovek samotne nechce klikat/skupiny co nejsou aktualne relevantni ale clovek pak nechce znovu psat filtry..
3.)
umoznit i podminku, jestli vesnice patri do nejake dynamicke skupiny.. Momentalne jde vybrat pouze manualni skupinu. Bude to chtit nejake osetreni, jestli tam neni cyklicka zavislost.. ale bylo by to extremne uzitecne
B)
moznost vlastniho serazeni vesnic ve skupinach
Dalsi velmi uzitecna vec by byla pridat moznost "seradit podle" u dynamickych skupin (nebo klidne i manualnich, proc ne). Mohly byt to byt jiz existujici moznosti serazeni, ale clovek by si mohl nastavit podle ceho chce defaultne seradit vesnice. Primarni, sekundarni, .. razeni..
Take by se hodne veci dalo radit podle vsech existujicich ciselnych filtru.. (mnozstvi jednotek, atd..).. Kdyz se podle nich uz filtruje, tak se tak ci tak kontrolujou tak musi byt mozne podle nich i seradit..
Momentalne se to vzdy radi podle jmena, coz neni vzdy prakticke.. Mohlo by se to jinak radit napriklad podle:
bodu,
mnozstvi jednotlive suroviny ci souctu surovin
mnostvi vojska ve vesnici (bud obecne mista v sd, nebo specificke jednotky jako LK na rabovani)
podle mnozstvi volnych obchodniku
podle vzdalenosti od nejake vesnice
podle vzdalenosti od nejake primky na mape, danou 2 vesnicem (coz by mohl byt i filtr)
... atd atd