Návrhy na zlepšení hry

DeletedUser40729

Guest
Ahoj, je někdo, kdo má stejné myšlenky?

[SPOIL]Můžeme průběžně přidávat, doplňovat[/SPOIL]

1. Pomocník rabování

1.a Seřazení hradeb podle velikosti:
1.b Možnost poslat v útoku přes pomocníka rabování i katapulty a beranidla


1.a + 1.b Pokud by bylo tohle přidáno do hry, šlo by vyfiltrovat oznámení s částečnými ztrátami a mohlo by se na několik vesnic poslat útoky, které by opevnění zničily, aby nedocházelo ke "žlutým oznamkám".
Mnoho hráčů barbarkám opevnění neničí, protože je to zbytečně zdlouhavý proces, čím více barbarek, tím více ničení = ztráta času

1.c Přidání do pomocníka rabování funkci odeslání všech oznámení najednou
Pokud by bylo tohle přidáno do hry, stačilo by jednou kliknout a rázem by se odeslalo tolik útoků, na kolik by stačilo vojsko podle šablony - posílalo by se na oznámení, které jsou na obrázku. Klikat jak blbec 100x na stejnou ikonku A, B nebo C je opravdu zdlouhavé a postrádá to smysl. Zarážející by mohlo být, že lze pouze 5 útoků poslat v jedné vteřině, ovšem i tohle by nemusel být problém, neboť 1 kliknout a počkat si 20 vteřin než se 100 útoků odešle, je rozhodně lepší varianta, než 100x klikat na stejnou ikonku.

Zobrazit přílohu uživatele 3969

2. Ocenění za den
Ocenění za den by mělo být možné skrýt, jelikož dost prozrazuje o protivnících. Když jdou skrýt i ostatní ocenění, nevím proč by právě ocenění za den, které prozradí daleko více, mělo být veřejně přístupné.
Minimálně ze začátku světa to může všímavým hráčům hodně pomoci

3. Mobilní prohlížení - nelze se přihlásit na zástup v dovolené - Explorer (Windows phone)
Jde pouze přes - kopírovat odkaz a vložit jej do nového okna, v jiném případě to píše "sezení uplynulo". Že není appka pro WP ani nemluvím, to je už věc další, o které určitě ví.
 

tantalena

Pokročilý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
126
Já mám trošku jinou myšlenku... zrušit pomocníka rabování. Věřím, že kdyby bylo hlasování, kterého by se mohli účastnit všichni, kdo tuto hru kdy hráli, tak bych to i prosadil. Ono ostatně i PBček na úplatky je na mých účtech pořád dost :rofl

K tomuhle návrhu (1b) - já si myslím, že tohle není vada, ale prostě cíl. Rabování je rabování a ne bourání, šlechtění, podporování atd. Určitě by se dalo všechny tyto věci do "PR"ka nějak dostat a určitě by to lidi do určité míry mohli používat, ale měnilo by to podstatu toho, proč byla tato pomůcka vytvořena.

K návrhu (2)... podle mě by bylo ideální, kdyby nešlo ukrývat nic. Nevím, jestli to dělá problémy dodnes, ale dřív se snad stávalo, že když měl někdo část ocenění ukrytou a část veřejnou, v žebříčcích byla posčítána jen ta veřejná.
Když už ale lze nějaká ocenění skrývat, je pravda, že proč ne všechna... Jako v tom případě proč ne... Ale že to někomu uškodí, to si nemyslím. Díky TW totalu a dalším pomocným stránkám lze hledat nárůsty ODA, ODD, bodů a vesnic. Navíc je tu jeden věčný problém - špehové různých kmenů v různých kmenech. Takže většinou jsou všechny události veřejným tajemstvím, byť zrovna tohle stejně většinou asi nikoho moc nezajímá.
Co bych ocenil víc - jestli to teda za ten půlrok a něco už nezavedli - by bylo, aby šlo vidět všechna denní ocenění, protože to píše jen počet denních ocenění 1 typu a u toho jen nejlepší výkon - proč ne všechny?

Nicméně, já zlepšování hry vidím v něčem úplně jiném - tedy menší podpoře pay-to-win systému, menší podpoře hraní mimo PC či notebook na stálém místě, větší reklamě na hru, větším vlivu hráčů na dění ve hře atd. Ale na tom bych se s Innem, Kozmiczem a dnešními hráči (např. tebou) asi těžko shodl.
 

DeletedUser40729

Guest
Ano, to s těmi úspěchy, že jde vidět jen nejlepší skóre souhlasím, to by taky šiklo vidět každý výsledek.

Co se týče zlepšení: méně pay-to-win, jde to opačným směrem, ale to sis nejspíše všiml a to se nikdy neobrátí. Nad tímto nemá cenu diskutovat-víme proč.

Co se týče rabování, k tomu patří i ztráty armády u vesnic kde hradby jsou. Kdo nehraje, nepochopí. Píšu z vlastních zkušeností, opravdu není sranda shazovat opevnění v desítkách barbarek několikrát za týden. Kdyby v pomocníkovi byla i technika, stačilo by to odklikat a hotovo. Takže ničení hradeb je prostředek k lepšímu a efektivnějšímu rabování. Proč by jinak v pomocníkovi byly zaznamenány hradby? No z toho důvodu, že když vidím, že tam ty hradby jsou, tak tam nemám posílat malou armádu, vždyť i C se nepošle, když stojí hradby. Zkrátka když tam jsou už napsány stupně opevnění, proč není možnost je i hned zbourat.

Dotaz: Proč rušit pomocníka? Kdo ho nechce používat, ať rabuje ručně. To bychom mohli rovnou zrušit prémiák a celé dny nedělat nic jiného než klikat mince po jedné.
 

tantalena

Pokročilý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
126
Jaj, to už jsem mnohokrát psal.
Ve zkratce:
PÚ všude - z něčeho Inno vydělávat musí, klidně můžou být PBčka zdražená
PR když ano, tak na NĚKTERÝCH světech a classicích (snad víš, co to classic server je)
ostatní prémiové funkce - zrušit
povolené skripty - pouze neovlivňující hru - např. přejmenování vesnic a útoků, sčítání jednotek atd.

Tato hra prostě má být o klikání, o klidu a zážitku během hry, o myšlení a taktice a o přítomnosti na účtu a aktivitě.
Ne o tom, že má někdo v průběhu celého dne zaplý mobil, kam mu ještě chodí upozornění o útocích a přes který vše ovládá, byť nikdy ani není doma. Ne o tom, že někdo kliká útoky a ani neví, kde na mapě ty vesnice vlastně leží, a neposílá vojska podle toho, jaké množství jakých surovin produkují, jaké skladiště mají atd. Ne o tom, že místo surovinových zdrojů lidé staví tržiště a kupují PBčka, a mají suroviny rychleji než ti nejlepší, co hrají vlastními silami.

A já si myslím, že většina těch lidí, co si to dnes nemyslí, by v době, kdy začínali, souhlasila. Problém je prostě v tom, že mnoho lidí postupem času ztratilo své ideály, i svět kolem se změnil - doba se stala uspěchanější, existuje mnoho nových konkurenčních her, a tyto a různé další faktory přispěly k tomu, že se tolik lidí dneska poddalo systému, který je vlastně proti dobru jich samotných a proti tomu, co si od této hry na začátku slibovali.
Osobně bych tedy rád, aby původní myšlenky nevymizely a aby to, co správné je, nebylo považováno za správné jen v minulosti, ale i v současnosti a budoucnu.
 

DeletedUser40729

Guest
Bohužel jsi mi neodpověděl na můj dotaz, proč zrušit pomocníka. Jestli bylo odpovědí, že lidé neví, kde ty vesnice leží na mapě, tak tedy dobře. K čemu bych měl vědět, kde ty vesnice leží? Stačí mi vědět, jak dlouho to tam půjde a suroviny z nich obdržené. Kde ta ves leží na mapě je mi úplně ukradené.

Zajímalo by mě, kde jsi nabyl domnění, že hra by měla být taková, taková by být naopak neměla.
Tady ty funkce prostě jsou. Ty píšeš, něco o znevýhodnění hráčů, kteří je nepoužívají. Takže co se stane, když na tebe jde 500 útoků během hodiny a ty sedíš v práci a vidíš to v mobilu? Neuděláš nic, můžeš tak hodit zástup někomu, kdo sedí doma u notebooku. Z toho plyne, že stejně se dostáváme zpět k tvé idei o denní pohodičce za notebookem a klikání.

Dále jsi psal něco o kupování surovin. Opět nevím, jaké je to znevýhodnění pro hráče, kteří si suroviny nekupují? Viděl jsi někdy někoho s 500 vesnicemi, že by si do nich ládoval suroviny za PB, aby měl rychleji mince? Já tedy ne. Takže proč by tady ta funkce být neměla, když je používána jen v začátku světa. Navíc slouží parádně pro hráče, kteří si raději vymění pár surovin, než aby investovaly do hry peníze.

Nicméně bych chtěl namítnout, že jsme odbočili od tématu, protože se bavíme o vylepšení hry, ty tady uvádíš věci, které by hru posunuly, ale dozadu - navrhuješ zrušit vymyšlené věci. Zkusme navrhnout věci, které ještě vymyšlené nejsou. Děkuji
 

DeletedUser39184

Guest
Ahojky.
Možná bych jeden nový podnět měl.
Je to možná taky trochu zpátečnické,ale vůbec se mi nelíbí ta funkce posílání vláčků:-(
Na suportu mi bylo odpovězeno,že je to usnadnění pro začínající hráče.To bych i chápal.Jenže to podle mne znehodnocuje hru.
Každy hned pozná,že jde šlechta a fejky v stejných rozestupech nepošleš:-(Teda alespoň já to neumím:)

Takže bych to navrhoval buď zrušit,(což by asi neprošlo) a nebo umožnit stejnou funkci i u jiných jednotek.
 

DeletedUser40729

Guest
Ahoj, skutečně to jde posílat i ve 100ms rozestupech, takže mě odesílání šlechty automaticky nedělá žádný problém. Zprvu jsem měl stejný názor jako ty, ale pak jsem to obrátil přesně naopak a dnes to považuji za výhodu. Koukni na yt, najdeš tam pár videonávodů.
 

DeletedUser33829

Guest
[SPOIL]1a považuji za zbytečnost, přeci jenom rabuji od nejbližší po nejvzdálenější, a až pak mě zajímá opevnění, proč ničit opevnění někde např. 20 polí daleko, když momentálně vyplýtvám všechny jednotky na bližší vesnice?
1b už lze, zjistil jsem to teprve předevčírem.:D U každé vesnice v pomocníku máš ikonku nádvoří, když na ni klikneš, můžeš poslat jakýkoli počet jednotek včetně strojů i šlechty. Já jako ten blbec ničil opevnění barbarkám i bez této funkce, není to zdlouhavé, prostě si tu vesnici otevřeš ve vedlejším panelu a zaútočíš přes oznámení. Co je na tom zdlouhavé? Existují šablony útoků, které podle mě málokdo používá, hráč s PÚ jich může mít 20, nadefinuješ si tam počet beranidel s pár jednotkami na každý stupeň hradeb, kolik beranidel na jaký stupeň hradeb, aby klesly na nulu se dá lehce zjistit v simulátoru a je to, šablony zůstanou hráči, i když nebude mít už PÚ, takže o nic nepřijde, jinak hráč bez PÚ může mít jen dvě šablony. Ale to už je dnes úplně jedno, když se dají beranidla poslat i přes PR. Co je/bylo na tom hrozného? Když je někdo zdechlý jak pes, tak ať neútočí na nic nebo permanentně přichází o jednotky, je to jeho problém. Těch pár desítek minut hráči na takové věci nemají čas, ale na sepisování podobných nesmyslů mají toho času daleko více.

1c, PR to už sám hodně usnadnil, hráč by jinak musel klikat na mapě po vesnicích, nebo v oznámení, pak se dostat do nádvoří, pak ručně zadat počet jednotek u každé vesnice znovu (nebo přes šablonu, ale dříve ani to nebylo), pak dát útok a ještě jej potvrdit a to pořád celé opakovat nebo si naráz otevřít více vesnic v panelech a přecházet do panelů. V PR stačí místo toho jen kliknout na jedno tlačítko a díky zmiznutí po odeslání stačí, jak sám píšeš, klikat pořád jen na jedno místo. To je ohromné kvantum ušetřeného času a klikání a i to Ti přijde hrozné? Divím se, že rovnou nenavrhuješ, aby se to odesílalo samo. Především v době po skončení protekce hráč více naverbuje u druhých hráčů jak v barbarkách, co do PR zahrnout i vesnice hráčů?

2 s tím naprosto souhlasím, úspěchy lze skrýt a Inno vymyslí sekci Za den, která se skrýt nedá a vyzradí toho kvanta na hráče.:D To je skutečná šaškárna od Inna, ale jak poznamenal tantalena, jsou tu i ranky, které toho prozradí také hodně a opět Inno nahrálo všímavým a potenciálním nepřátelům hráče, když zavedlo rank za podporování vesnic, teď se dá zjistit i když hráč ztratí dost jednotek u někoho jiného.:D Na s47 se živím na hráčích, které vyfarmil někdo jiný.:D Stačí jen sledovat okolí. Jsem proti tomu, aby to šlo skrýt, ať hráči sledují okolí a získávají informace, proč umožňovat něco co nahraje těm lenivějším? Není to opět hrozná práce sledovat okolí, méně času denně, než psaní takových požadavků sem na fórum.

3 jsem přestal řešit, měl jsem na mobilu nastavenou desktop verzi, pokud hráč nemá PÚ, tak mi naskočí přes 2/3 displeje reklama, takže se nedá nic udělat, díky Inno. Jak tu píšeš v dalším příspěvku, stejně na mobilu tu hru nejde hrát, pokud jde na člověka kmenová akce a také je to nehratelné při mnoha vesnicích.[/SPOIL]

Rychl0n0žka napsal/a:
Dále jsi psal něco o kupování surovin. Opět nevím, jaké je to znevýhodnění pro hráče, kteří si suroviny nekupují?
[SPOIL]Měj tři pole největšího kupujícího surovin na světě 3 pole od něho, potom se proti němu předveď, a pak tu poučuj. Na s46 byl jen tři pole ode mě hráč co první obsadil druhou vesnici a 11. den od startu světa, když už měl 4 vesnice se rozhodl na mě zaútočit, vyčasoval jsem ho a párkrát vyfamril (pěkně si zkrátil po zkatování poslední dva stupně kovárny, aby o ně zase přišel) a aby toho nebylo málo, tak jeho spoluhráčku, která až tak nezkracovala, ale něco měla také, tak tu potom co si na mě dovolila poslat špehy jsem naháněl dva dny, než jsem ji vysekal. Celé jsem to dal, rozšířil se a ukončil to, až mě naštval spoluhráč, ale to vše jsem dal jen díky svému off stylu, skoro neustálému sezení u DK, a také díky tomu, že tito hráči to hrají hloupě a jedou jen na budovy, když mají menší armády. Zkracování si produkčních budov na vojsko a kupovat si suroviny na rekrutaci je možné, to pak hráč může mít i větší vojsko, než hráč hrající „poctivě“ a jak píši, jediné štěstí, že to tito lidé hrají fakt hloupě a jsou k smíchu, jinak hráč nemá žádnou šanci. Tak jako jsem nepochopil, proč si staví opevnění na 20, když nemají vesnice s čím bránit. Jediné čeho jsem mohl litovat bylo, že jsme neměl panský a rovnou je zabrat, ale ten člověk mít 11. den nemůže mít ani na světě s rychlostí 2, pokud nezkracuje budovy a nekupuje suroviny.
Tohle je obrovská prasárna a Ty nevíš jaké je to znevýhodnění pro ostatní? Co děláš v DK Týmu?

Rupe.1 napsal/a:
Je to možná taky trochu zpátečnické,ale vůbec se mi nelíbí ta funkce posílání vláčků:-(
Na suportu mi bylo odpovězeno,že je to usnadnění pro začínající hráče.To bych i chápal.Jenže to podle mne znehodnocuje hru.
O usnadnění pro nováčky jim nevěř, to je výmluva, když se dělá něco co se hráčům nelíbí. Myslíš si, že je to usnadnění pro nováčka, který se spíše stane obětí této funkce, než že ji využije? Případně natěšen bude útočit s jedním šlechticem, než čekat na vláček, které na začátku staví zkušení hráči? Kdyby tu někomu skutečně záleželo na nováčcích, tak zruší vlajky, které je poškozují a řeči, že se dají nahnat jinde, ale nováček chce hrát daný svět a ne že jde hrát hru, aby se rozjel až za rok na pátém světě. Vlajky stejně jen, že si to někdo koupí za PB, tak aby byly další peníze.
Pokud se naučíš posílat i jiné útoky s rozestupy 100 ms, tak je v tom výhoda, schováš to nebo nemusíš vůbec tuto funkci využít a posílat vláčky bez této funkce nebo můžeš poslat jen útoky se stroji se 100 ms rozestupy a šlechtu ne, i to jsme už udělal. Ale při dnešní úrovni hráčů na DK je až tak vysoká kreativita zbytečná, protože hráč tu často ani není, a když je, tak rozstřelit to schopen není. Mně se fakt snad ještě nestalo, že by mi někdo rozstřelil vláček s rozestupy 100 ms, za to druhým to udělám pokaždé. Spíše v pozdější fázi budou hráči spíše vláčky ničit, i když tam už se zase snadněji vesnice zabetonuje.[/SPOIL]
Nemá to smysl.:hi
 
Naposledy upraveno moderátorem:

DeletedUser40729

Guest
Nejmilejší Shedde, co takhle našetřit si menší zásobu, na začátku světa trochu zainvestovat do kupování surovin a později zase naopak nějaké suroviny prodat a tak to točit dokola každý svět (když už ti to přijde jako nevýhoda jakožto pro hráče, co si PB nekupuje) Tím chci říct, že když tady ta funkce je, tak asi jen tak nezmizí, tak místo breptání jak je to strašně nefér a jak tahle hra je pouze pro bohaté podnikatele, najít možnost, jako tuto "nevýhodu" obejít a mnohdy z ní udělat ještě výhodu. Bohužel tvůj příspěvek nijak neobohatil podstatu této diskuze, takže pokud nemáš další nápady na zlepšení, ani sem nemusíš psát. Jak jsme psal včera večer, debatujeme nad novými věci a né nad těmi, co zde už jsou
 

tantalena

Pokročilý uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
126
Název tématu je "návrhy na zlepšení hry". Na zlepšování hry mohou mít různí lidé různé názory. Takže to až tak moc za odbočku nepovažuji, spíš je to dovysvětlování předchozích výroků.

[SPOIL]PR prostě omezuje klikání, omezuje přehled ve hře a navyšuje počet rabovacích útoků, které se dá za určitou dobu poslat. Což je velkou nevýhodou pro lidi, kteří to nepoužívají. Tento fakt je vlastně základem pay to win systému.
Ty, podle toho, co píšeš, jsi z farmení prostě udělal velkovýrobnu surovin. Prostě pro tebe to není útočení na vesnice, ale to, že "klikáním zaměstnáš vojáky a za to dostaneš suroviny". A tento přístup je špatný. Vesnice jsou vesnice. Člověk by měl vědět, kde leží vesnice, na které útočí. Poloha na mapě je důležitá nejen pro zjištění vzdálenosti od tebe, ale i pro zjištění vzdálenosti od jiných aktivních hráčů, kteří tu vesnici taky farmí. Protože jak známo - čím blíže člověk vesnici má, tím spíš ji furt vyprazdňuje :) A i podle toho by správný hráč měl posílat útoky. Poloha, velikost vesnice, zapamatování si, jestli tam jsou dobré doly a skladiště atd. Což dobří hráči zvládají.
Jenže dneska, když je PR, někdo prostě jednou nakliká útoky do PRka přes mapu - a ani u toho se moc nenakliká, když přímo na mapě má nabídku na přímé odeslání rabovacího útoku - a pak jen sleduje seznam rabovaných vesnic a bezhlavě tam točí útoky, aniž by věděl, kam to vlastně posílá, co od toho má čekat atd., a stejně má surovin daleko víc než někdo, kdo farmí ručně a opravdu u té hry aspoň trošku myslí.

Tady jde o to, že hra je hra. Tedy zábava, tedy koníček, tedy něco pro volný čas.
Já prostě hraní přes mobil, za pomoci mobilu atd. vůbec neuznávám. Říkám - PC nebo notebook na stálém místě a ideálně i ve volném čase. To je to, jak by tato hra měla být hrána.
Normálně se tak hrálo, dneska už to u těch rádoby kvalitních hráčů této éry až tak moc neplatí.
Jakýkoli koníček nebo něco v tom smyslu stojí část volného času člověka, který jej provozuje. Tak by to mělo být i s touto hrou. Představ si třeba fotbal. Ten se taky dá hrát jen pro zábavu. Stejně jako tato hra, i on má nějaká pravidla i nějaký předepsaný "účet", kterým tam teda je ten fotbalista. Je tedy dáno, že musí mít pro rozeznání od soupeřů nějaké dresy, ale o botách se už tolik nepíše. Tedy v tom profesionálním možná, ale budeme to teď brát tak, že boty teoreticky mít nemusíš a stejně si s přáteli zahrát můžeš. Dejme tomu, že tyto boty jsou něco jako prémiový účet. Taky bez toho vypadáš pro někoho trochu hloupě, jsi zranitelnější, běh a kontakt s míčem může být obtížnější, ale na druhou stranu je jejich absence přirozenější a "zdravější". Taky za ty boty něco zaplatíš. Ale pořád platí, že se zlepšuješ tréninkem a musíš myslet u hry. Pak je tu ale možnost brát nějaké podpůrné prostředky na růst svalstva. Dejme tomu, že to jsou ty další prémiové funkce, různé skripty aktivně zasahující do hry atd. Ty furt můžeš být stejně marný v tom smyslu, že neumíš pořádně kopnout do míče, ale fyzická kondice je vlastně zadarmo - bez tréninku, bez práce - tak velká, že jsi ve výsledku velmi platný hráč svého týmu.
A stejně jako doping snižuje životnost člověka i fotbalisty, dělají skripty a prémiové funkce totéž s hráči. Prostě ti jejich uživatelé se běžné hře vzdálí tak strašně moc, že ta její zajímavost z nich zcela vyprchá, nějakou dobu ještě hrají proto, aby byli úspěšní a získali si respekt a za nějaký čas skoncují i s tímhle. Proto je důležité brát hru jako celek jako hru a zábavu a se všemi jejími klady a zápory a nechtít si za každou cenu ulehčovat práci. To vážně k ničemu nevede a podle mě to i dost lidí na sobě pak musí vidět, že "kdysi dávno byli herně lepší, ale teď jsou na tom líp díky placeným funkcím". No a to všechno nakonec stejně nemůže mít za následek nic jiného, než že se jim celý ten systém úplně rozpadne. Protože tím, jak si hru usnadňují, jí pomalu přestávají věnovat dostatek času, přestává je bavit "něco dělat", o moc se nezajímají, uvažování u hry taky slábne a nakonec všechnu tu neaktivitu a neschopnost ani duál, skripty a placené funkce nejsou schopny vyřešit.[/SPOIL]
 
Naposledy upraveno moderátorem: