napadení - morálka + doba trvání

aRGG

Uživatel
Registrovaný uživatel
a ještě jedna věc mě napadla...

útočník posílá vojsko, na Nádvoří má napsanou morálku, tedy ví do čeho jde... ale obránce to neví a neví, že bude např. dvakrát zvýhodněn, tedy že útočník bude útočit s poloviční silou (morálka 50%)
a když už budem v tomto, nebylo by na škodu nástroj "Zobrazit dobu trvání (Nástroj složky)", který je nyní v Prémiu dát všem - ne aby si přejmenovali útoky, to by zůstala prémiová funkce, ale aby viděli jaká jednotka jak dlouho jde..., ne vždy má člověk ve vesnici všechny jednotky aby to testoval na nádvoří, a někdy má hráč malou vesnici, takže ani nemá vyzkoumáno... (případnou kalkulačkou jsou to zapařený počty jestli jde na mě špeh a nebo už LK, je vzdálenost 5 a nebo 5,1 a jak dlouho to trvá....)


Útok na ...
Povel
Původ Hráč: ...
Vesnice: ...
Cíl Hráč: ...
Vesnice: ...
Příchod: ...
Příjezd do: ...
Morálka: ... (možná i s vysvětlujícím í-čkem)
» Požádat o podporu
» Nádvoří
» Zobrazit dobu trvání (Nástroj složky) -> všeobecná funkce - pouze zobrazení doby cesty jednotlivých druhů jednotek, přejmenovávání by zůstalo u PÚ (teda pokud vývojáři neplánují...)
 

Kozmicz

Administrátor
Člen týmu
Administrátor
Díky za tvůj návrh, ovšem musím jej zamítnout. Jedná se o výhodu, kterou nabízí prémiový účet a nebudeme jeho výhody přidávat mezi neprémiové funkce.
 

aRGG

Uživatel
Registrovaný uživatel
hojky... mám tam dva návrhy - a morálka u příkazu není u žádného účtu a napadený ji uvidí jen až bude mít po útoku v oznámení, útočník ji vidí na nádvoří při odesílání...
 

DragonLady

Častý uživatel
Správce Wiki
já bych to nechala jak to je, ať je to pro napadeného trochu vzrůšo :D při dalších útocích už bude vědět kolik na něj nepřítel má morálku, ale u toho prvního se budto může zeptat hráče se stejnými body, nebo se prostě nechat překvapit, ne? :) ta info není k ničemu, když napadený neví další faktory.. mě osobně je fuk, kolik na mě mají morálku, protože bonusy a výhody udělají mnohem víc.. a to také zjistím až po prvním útoku, stejně jako bonusy - v oznámení.. :)
 

Kubina

Support Officer
Člen týmu
Support Officer
Hlavní moderátor
Pokud tě zajímá morálka přicházejícího útoku, není nic jednoduššího, než si spočítat morálku v simulátoru...
Časy pohybu jednotek z místa A do místa B lze také jednoduše vypočítat. Znáš čas na políčko (z nápovědy nebo ze hry - i nevyzkoumaných jednotek), rychlost světa a vzdálenost mezi vesnicemi lze jednoduše spočítat...
 

aRGG

Uživatel
Registrovaný uživatel
ano, proč to hráči neříct, neukázat, když si to může spočítat...
mj... právě toto je důvod tohoto tématu...