• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

Navržení implementace nových funkcionalit

DeletedUser44631

Guest
Zdravím,
support týmem jsem byl požádán, ať svůj návrh prezentuji veřejně na fórum, aby se k tomu vyjádřili i hráči. Vzhledem k tomu, že fórum není tolik aktivní, tomu moc nevěřím ale i tak zde píši.

Navrhuji, aby došlo k přidání nové funkcionality při odesílání útoků a sčítání jednotek, které útočí či podporují vesnici (i v případě sdílení příkazů).
1) Při plánování hromadných útoků je tato funkce opravdu užitečná, neboť hráč při odesílání útoků vidí po pravé straně aktuálně probíhající útoky a snáž pošle útok, tak jak potřebuje. Rovněž to podporuje sdílení příkazů, takže pokud spoluhráč pošle útok, pomocí jednoho okna máme více informací a můžeme útok poslat před něj či za něj.
Ano, lze to řešit i pomocí druhého okna ale myslím si, že tato funkce by mnoho hráčům usnadnila hru.

Pro představu to vypadá například takto:

Aktuální útoky.png
Aktuální útoky 1.png

2) Druhá funkce by hráčům hru usnadnila jistě také, neboť v tomto případě by docházelo k sčítání útočících/podporujících jednotek a hráč tak jednoduše ví, kolik jednotek útočí či kolik jednotek bude vesnici bránit. Dobré je to jak v případě útočícího, tak i v případě bránícího. Opět tato funkce funguje i v případě sdílených příkazů tzn jednotky se sčítají i se sdílenými a hráč má tak přehled, kolik toho tam reálně jde.

Sčítání jednotek.png
Sčítání útoků.png

Myslím, že by bylo dobré to řešit na globální úrovni a navrhnout tuto změnu. V opačném případě pokud to nebude umožněno, bylo by dobré, aby byl alespoň v tomto případě skript povolen. V případě skriptu by to bylo umožněno pouze při nakliknutí, v případě implementace do hry předpokládám, že by to bylo vždy zobrazeno.
 

papajik

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
22
Oba návrhy se mi líbí. Zrovna minulý týden jsem přemýšlel, že bych skript na tu druhou funkcionalitu rád napsal. Zvlášť ty příchozí podpory jsou dost vhodné, když je víc žádostí o podpory a ty se chceš rychle zorientovat, které vesnice jsou už dostatečně pokryté a které potřebují posílit.
 

DragonLady

Pokročilý uživatel
Správce Wiki
Počet poděkování
308
ad 1) - ANO
ad 2) - ano POUZE pro daného hráče, ne ve sdílení. Protože to bude masivně zneužíváno a budou hráči vypínat sdílení a pak ho zas zapomenou zapnout, a budou s tím jen komplikace pro plánování útoků (pro toho kdo útoky plánuje, protože se bude dohadovat s hráči aby se nebáli dát sdílení, a pak řešit když to někdo zneužije, už teď je to na hraně). Takže sdíleně NE.
 

DeletedUser44631

Guest
ad 1) - ANO
ad 2) - ano POUZE pro daného hráče, ne ve sdílení. Protože to bude masivně zneužíváno a budou hráči vypínat sdílení a pak ho zas zapomenou zapnout, a budou s tím jen komplikace pro plánování útoků (pro toho kdo útoky plánuje, protože se bude dohadovat s hráči aby se nebáli dát sdílení, a pak řešit když to někdo zneužije, už teď je to na hraně). Takže sdíleně NE.

No tak v druhém případě tomu moc nerozumím, proč by se měl dělat rozdíl, v tom případě by se to do hry dávat nemuselo vůbec. Kdo to chce používat se sdílením si ho zapne, kdo ne tak by si ho nezapínal.
Osobně tento skript používám asi třetím rokem a sdílel jsem ho s desítkou hráčů a každý byl spokojený a nikdo nebyl proti.
 

Kozmicz

Zasloužilý veterán
VIP
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
2.303
Díky za nápady. První mi přijde zajímavý a ten by mohl mít šanci na realizaci. U druhého nápadu mám pochybnosti o zneužitelnosti, takže ten nebudeme posouvat dále.
 

DonKapparino

Nový uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
10
Asi něco důležitého přehlížím, ale jak se dá (masivně) zneužívat návrh č. 2? Jediné co jsem tak trochu z příspěvku pochopil je to, že vedení kmene bude víc tlačit na hráče, aby zapnuli sdílení jednotek, ale to snad není proti pravidlům ne?
 

DeletedUser44631

Guest
Já popravdě jsem též nepochopil, jak lze druhý skript zneužít.
Ten skript slouží primárně k většímu přehledu útočících jednotek na vesnici, je snad jedno, zdali to člověk sečte manuálně nebo to za něj sečte skript, ne?

Je to dobré při větším počtu vesnic a akcích, že člověk si otevře 50 oken a projde okno za oknem postupně a vidí, kolik čeho kam jde a nemusí si zobrazovat útok po útoku. Samozřejmě tato funkcionalita lze do hry nasadit i bez toho, aby zahrnovalo sdílení příkazů ale popravdě mi to přijde užitečné. Nezneužívá to žádné jiné herní funkcionality a nevykonává to žádnou extra funkci na víc.

Otázkou je, zdali to posunete jako návrh k přidání funkcionality nebo zdali umožníte tento/tyto skripty používat.

Zneužití si nedokáži představit, neboť pokud má člověk sdílené příkazy s někým, tak si jednoduše může ten počet jednotek do vesnice sečíst sám a výsledek bude stejný.
 
Naposledy upraveno moderátorem:

Lučištník na koni

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
59
Také tomu zneužití vůbec nerozumím. Oba dva návrhy supr, skript na sčítání jednotek z příkazů je jedna z nejlepších věcí, na které jsem narazil. Velmi užitečné například při posílání preventivek, kdy se o vypsané seláky dělíte s dalšími hráči.
 

papajik

Uživatel
Registrovaný uživatel
Počet poděkování
22
Když už, tak bych se bál, že 1) bude mít větší dopad na hru a bude třeba o ní víc diskutovat. Myslím, že to pomůže obráncům, zvlášť těm, kteří hrají na mobilu nebo v aplikaci. Už si nebudou muset pamatovat, kdy jaký útok na jakou vesnici jde, ale budou to mít viditelné i při posílání, takže už nepůjde při útoku zmást obránce tak, aby omylem poslal deff jinam než má.

Ohledně 2), vedení tlačí na sdílení už teď a je to prostě základní součást kmene. A je jedno, jestli to je sdílení příkazů nebo sdílení všech těch informací o účtu pro vedení kmene. Jednak teď často bývají kmeny, kdy mají práva všichni, aby se v noci daly kontrolovat nejen příchozí útoky, ale zároveň i zkontrolovat, že ty útoky nejdou do prázdné vesnice, ale je tam toho dost na odrážení případné šlechty v nočním bonusu. A za druhé, ať už se to supportu líbí nebo ne, hráč bez zapnutého sdílení je pro kmen a s ambicí na výhru přítěží tak jako tak bez ohledu na implementaci skriptu 2) do hry. Pokud pak takový hráč začne na hranici ztrácet vesnice, většinou pak letí z kmene hned, pokud se vůbec takový hráč na hranici pustí.

Kmen se zapnutým sdílením prostě dokáže fungovat daleko efektivněji. Jen jestli se nebojíte zneužitelnosti 2), ale celkově zneužitelnosti sdílení? Protože tam máte pravdu, sdílejí zneužitelné jde, vždy se může najít zvěd, který tyto informace bude hlásit někomu, komu nemá. Ale o tom přece takhle hra taky je, špehové v kmenu byli i těch 12 let nazpět a pořád budou. Nejsem jejich zastáncem, ale je to součást této hry a ať se nám to líbí nebo ne, musíme s tím ve hře počítat. Pokud ale hráč nevěří ani svému vedení, co vlastně v daném kmenu dělá?

2) je čistě o tom, aby ušetřila trochu času hráči, který už i tak vše vidí, a nedělá vůbec nic navíc. 1) je něco, co dokáže rozbít vybalancování hry a přitom tady souhlasí všichni včetně supportu
 
Nahoru