Odlišování vysbíraných surovin a rabovaných.

Téma v sekci 'Ideje & Nápady' založené uživatelem MurphynGrimes, 14. kvě 2019.

Sdílet tuto stránku

  1. MurphynGrimes

    MurphynGrimes Nový uživatel Registrovaný uživatel

    Registrace:
    6. pro 2016
    Příspěvků:
    1
    Obdržená poděkování:
    1
    Zdravíčko,
    nedávno jsem se tak nostalgicky vrátil na divoké kmeny a zjistil jsem, že byla přidána funkce "Sbírání surovin" která je sic na jednu stranu super, ale je tu věc, která nebyla trochu domyšlená.

    Každý hraje divoké kmeny jinak, ale myslím si, že většina z hráčů před útokem, vstupem do kmene, nebo jen při pozorování okolí, sleduje statistiky hráčů a na základě nějaké analýzy je začne prioritně řadit do seznamu hrozeb, snadných cílů a tak. Čím více údajů člověk má, tím je větší pravděpodobnost, že jeho teorie o tom jak hráč hraje, přemýšlí, jaké mohou být rizika při útoku na něj, jestli má cenu vstoupit do kmene, to vše může mít větší pravděpodobnost právě díky oným datům.

    Ale oč mi vlastně jde. Do hry byla přidána funkce "Sbírání surovin" která je v jednu chvíli počítána do rabovaných surovin a v jednu schvíli ne.
    Pokud chcete získat úspěch Plenitel, ke kterému je potřeba rabovaných surovin, nepotřebujete opravdu jen RABOVAT, ale stačí třebas jen suroviny SBÍRAT. Což by se dalo pochopit, ale nejde mi do hlavy, proč když tedy v ohledu úspěchů jsou suroviny VYSBÍRANÉ brány do kategorie rabovaných, proč tedy nejsou brány do kategorie raboavných i ve statistikách denních? Tedy suroviny, které jsou vysbírané, jsou hráči skryté a sic díky nim může člověk získávat úspěchy, ale enemy hráči nemohou vědět jak na tom člověk je se sesbíranýma surovinama.

    Jak už jsem psal, v téhle hře mi příjdou data/informace poměrně důležitá a možná by tak bylo lepší, nekategorizovat suroviny vyrabované a vysbírané stejně, ale rozdělit je, aby to bylo takové "transparentnější" a uživatel měl údaj jak o tom, kolik člověk byl schopen nejvíce vyrabovat, ale stejně tak i o tom, kolik surovin byl člověk schopen vysbírat.
    A tyhle data pak mohou přidat nějakou hodnotu/váhu určité strategii, či jenom obrázku na určitý kmen, hráče.. whatever.

    Ve shrnutí tedy: Bylo by fajn, když by se odlišovaly suroviny vysbírané a vyrabované stejně tak, jak tomu je u osobních statistik v profilu. Jen by se do statistik denních přidaly "vysbírané suroviny" a vysbírané by se už nepočítaly do úspěchu plenitel, kde je třeba surovin vyrabovaných, ale přidal by se nějaký vlastní úspěch pro daný styl získávání surovin.


    Myslím si, že ani pro samotné vývojáře to nebude těžké implementovat, protože už mají suroviny rabované a vysbírané dělené v osobních statistikách. Takže s tou hodnotou mohou udělat to samé, co mají u rabovaných surovin.

    DODATEK: A pokud by se nikomu tato idea nelíbila, bylo by alespoń fajn, když by se ony vysbírané suroviny začaly počítat do statistik vyrabovaných stejně tak, jako se do vyrabovaných počítají v úspěchu Plenitel.
     
    Naposledy upraveno: 14. kvě 2019
    Shedd za toto poděkoval/a.
  2. Shedd

    Shedd Zasloužilý veterán Registrovaný uživatel

    Registrace:
    6. čvc 2011
    Příspěvků:
    3.081
    Obdržená poděkování:
    248
    Také jsem si toho všiml.:)
    Hlavně to, že se vysbíráné suroviny počítají do milníku vyrabovaných surovin je prostě faux pas.