Když se teď na to dívám, vymyslel jsem, co by ten speed "Měsíc" mohl být
Start od 26 bodů, málo barbarek (tak 1-2,5 na hráče) rychlost 80, začátečnická ochrana 5 hodin, ratio ochrana 1:5 1 den, délka 28 dní, dvoučlenné kmeny, každý den ve 20:00 2 bodově nejlepší hráči zbarbaří; zvítězí kmen, který má poslední den ve 20:00 nejvíc bodů (po seškrtání prvních dvou hráčů). Asi by to bylo zajímavé a o tom by se opravdu dala napsat kniha, protože strategii na takovou věc se dá těžko vymyslet
Ale realisticky... bylo by dobře, aby někdo vymyslel nějaký druh speedu, co by na jedné straně byl opravdu nový druh speedu, tedy by nebyl zařaditelný do těch stávajících, a na druhé straně by byl častěji (třeba každé 2 týdny) nastavitelný, protože by nebyl vyloženě speciální. Problém současnosti (nebo celkově doby, kdy jsem nenavrhoval speedy já) je nekoncepčnost; základ všeho jsou klasické speedy (lvl 0; 1; 3(; 3,5); 4(; 5); Blesh, Bash, CAT; 1-8 hodin délky; minimum kostelů, bez domobrany, většinově bez lučištníků, minimum starých systémů šlechticů = balíčky a konst. ceny, minimum mnohastupňových výzkumů atd.); kdyby dejme tomu 3 týdny byly složené téměř výhradně z toho, je téměř jisté, že by zájem o speed kola stoupl, tím i trénink a nárůst znalostí a postupně by šlo zařazovat víc méně tradičních speedů (vždy však s výraznou převahou těch tradičních). No, proč to sem vůbec píšu... vždyť je to zbytečné
Co byla původní myšlenka... že by to chtělo někoho, kdo opravdu vymyslí nějaký "speed Měsíc", který bude nový, nastavitelný, zábavný a hratelný (oproti tomu výplodu výše, co by sežral měsíc času, přeci jen nemáme 2 servery jako .de) a zároveň tím autorem bych konečně taky nebyl já; toho dne se možná svět posune kupředu