• Psst! Ano, Ty! Ještě nejsi zaregistrovaný na našem herním fóru? Přicházíš tak o možnost zapojit se do diskuzí a navíc si tu můžeš zkrátit čekání například při výstavbě nové budovy či jednotek. Zaregistruj se ještě dnes pomocí následujícího odkazu:

    » Vytvořit účet na fóru

PayPal - electronka (problémy,riešenia)

DeletedUser2029

Guest
My máme vlastní zkušenosti s poštou. A mimochodem, nejen cpost, ale i pdp a podobně. Zkušenosti na jiném serveru, jiné hobby téma (nutné posílat balíky do/ze zahraničí, v CZ spousta věcí nesehnatelných).

Mluvila jsi o zásilce za zahraničí - taková, i když je pojištěná, je problém dohledat. Protože, různé cizí poštovní společnosti mají za partnera jiného CZ dodejce (občas je horor i jen zjistit koho), kódy jsou nanic, protože při přechodu hranic (při přebrání od jedné poštovní společnosti do druhé, platí obousměrně), dostane zásilka nové ID, které ovšem ani adresát ani odesílatel nemá šanci žádným normálním způsobem získat.

Takže reklamace znamená nepředstavitelný problém, protože odesílatele to stojí čas, u něj je vše v pořádku (vesměs) a při přechodu hranic to najednou "zmizí". A oblítat a zjistit a reklamovat i na CZ straně to musí odesílatel, který je tak akorát naštvaný na bordel u nás. V lepším případě je balík vybrakovaný a dílky rozkradené.

Zaměstnanci (ale jak říkám, svorně většina poštovních společností snad kromě pěkně mastné DHL) zaměstnanci tento stav znají a hřeší na to, že se to nedohledá resp. že valná většina reklamací nebude dotažena do konce.

Není to pravidlo. Naneštěstí to není ani výjimka, která by se stala jednou za 10 let.
 
Nahoru